|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ...of de doping lijst niet zo absurd lang is. Als je 1x teveel aan je Astma-inhaler zuigt ben je al de lul. Ik snap eigenlijk niet dat die renners het nog steeds proberen, de pak kans is toch veels te groot. En die kut Fransen vind ik ook bijzonder onbetrouwbaar. [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 24-07-2007 18:59] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Verschrikkelijk dit... |
|
quote: quote: We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Nou, ik begon het net gaaf te vinden, maar van mij hoeft het eigenlijk niet meer. |
|
quote: Ik denk dat je hierbij niet alleen naar de renners moet wijzen. Dat zijn sportmensen die maar één ding willen: zo hard mogelijk fietsen. Wat nu als je door je ploegleiding onder druk gezet wordt om stofje X te nemen? En de dokter geeft je absoluut de garantie dat het goedgekeurd is door de autoriteiten? Zeg je dan "nee, ik hou het wel bij mijn pastasalade"? Die gasten zijn toch ook maar een speelbal van veel grotere krachten. Slechts grondstof zijn ze, niets meer dan aardolie of steenkool. Echt kut dit . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Dat is niet uit eigen beweging gebeurd, maar op "verzoek" van de organisatie van de Tour de france! |
|
quote: hehe, alleen maar meer uren wielrennen op tv nu Je moeder. |
|
quote: Toen ik dat postte, was het nog niet bekend dat het op 'verzoek' van de Tour was. |
|
http://www.nu.nl/news/1168644/751/Astana_uit_Tour_na_positieve_test_Vinokoerov_%28video%29.html quote: Hmm, er was toch ook een rabo-renner die in het zwart traint? "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Waarom heeft de organisatie van de Tour eigenlijk geen verzoek ingediend bij T-Mobile om de Tour te verlaten na de uitslag van Sinkewitz' dopingtest? |
|
Bij Sinkewitz was toch alleen verhoogd testosteron geconstateerd? Bij Vino was het bloeddoping, een veel "ernstiger" vergrijp. Bovendien was Sinkewitz al de Tour uit toen het geconstateerd werd. Tenslotte was het bij Vino ook duidelijk dat zijn etappewinsten aan de doping te danken zijn en dat hij ook kanshebber is (was) dankzij die doping. Hij en zijn ploeg voldoen gewoon wat meer aan het predikaat "CHEATOR" en die krijgen per direct een BAN . [Dit bericht is gewijzigd door M. op 24-07-2007 23:03] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Zou Vino zich dan zondag expres hebben laten lossen om de schijn niet tegen te krijgen en maandag te knallen? Of zou hij zondag echt kapot hebben gezeten? Ik vind het eigenlijk maar raar dat Sinkewitz als los geval (dus los van de ploeg, of ik moet iets gemist hebben) zien wordt en bij Vino wordt het gelijk naar de hele ploeg toe getrokken. |
|
quote: Terecht toch? Overigens beweert Vino dat het door die val kwam, dat gezanik met z'n bloed. :') |
|
Erg jammer Ik vind het vooral triest dat een schitterende coureur als Vino zo iets doet Ach ja, ik ben die dopingschandalen nu wel grondig beu. Ik denk niet dat ik morgen zal kijken. Niet uit prinicpe, maar gewoon omdat het me nu echt wel niet meer interesseert. Faustian Spirit of the Earth |
|
Ik zet het wel aan tijdens 't werk, maar ik kijk er met hele andere ogen naar...dat weet ik wel. |
|
quote:heb jij een tv op je werk? |
|
Eigen bedrijf > kantoor is m'n kamer. |
|
quote:dat doe je goed |
|
Waarom stoppen met kijken na die dopingschandalen? Ik kijk zelf ook de tour maar ik snap niet waarom men ineens niet meer zou kijken nadat er iemand is betrapt op doping. Ik kijk liever een tour waar de mensen die vals spelen uit zijn gezet dan een tour waar mensen die vals spelen niet worden ontdekt! Kan iemand mij dat uitleggen? En op den duur wordt het toch wel steeds beter met de aanpak van doping. Ik denk dat na het geval Rasmussen mensen die hun trainingsplaats niet doorgeven ook harder worden aangepakt na deze tour. |
|
Omdat ik nu geen idee meer heb wie wel en geen doping gebruikt, daarom. |
|
quote: Iedereen. Kijk maar gewoon verder |
|
quote: Had je dat voorheen wel dan? |
|
quote: Ik ga vanmiddag gewoon weer kijken uiteraard. |
|
quote:+1 |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |