|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
Weet iemand toevallig een internetstream? Er zit hier visite beneden, dus ik kan nu niet gewoon op tv kijken. De stream op de site van Sporza doet het (blijkbaar) niet in Nederland en op Eurosport kan ik niets vinden. |
|
Kijk eens op http://www.cycling.tv |
|
quote: Daar had ik al gekeken, geen livestream gevonden. |
|
|
|
Godver Dekker! wat gaaf, eindelijk weer eens een Nederlander die een beetje meekan met de tijdritten. Ben benieuwd hoe hij het doet bij de volgende twee tijdritten |
|
christus, dat iemand dat gaaf vind die tour de france, damn. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Mja dat zeggen anderen weer over voetbal, maargoed je hoeft niet te posten ofzo. Blijf lekker weg dan. |
|
Wat is er niet gaaf aan? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Wat ik er niet gaaf aan vind leg ik morgen wel uit, hehe nu geen tijd,Burzum, doe eens rustig, joh. Fuck the world and fuck you |
|
Je vind het vast homofiel op 1 of andere manier.. het boeit toch niet. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Klöden al meteen de grote winnaar van de dag. Hincapie ook Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Die was nog niet vanaf 16.00 beschikbaar. Ik heb Cancellera helaas niet meer binnen zien komen, heb nog wel kunnen kijken t/m Vino. Inderdaad erg mooi dat Dekker zo'n goede tijd heeft gereden. Verder denk ik dat Hincapie in de bergen tekort gaat komen om z'n goede positie te handhaven. |
|
In Frankrijk noemen ze het de Tour de Farce Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
AD Rondemasterploeg voor vandaag: Robbie McEwen Tom Boonen Erik Zabel Thor Hushovd Óscar Freire Stuart O'Grady (ondanks zijn val van gisteren) Danilo Napolitano Bernhard Eisel Juan Antonio Flecha |
|
Cavendish vergeten, Tenderstrike? Robbie McEwen Tom Boonen Erik Zabel Thor Hushovd Óscar Freire Stuart O'Grady Mark Cavendish Bernhard Eisel Pieter Weening Die laatste is uiteraard een gokje voor een eventuele ontsnapping, bovendien was het geld op [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 08-07-2007 13:01] |
|
quote: Ik ken die gast nauwelijks. |
|
quote: Best aardig bezig geweest in een aantal wedstrijden. Ik moet eerlijk bekenen dat ik hem ook niet kende, ik volg namelijk eigenlijk alleen de tour echt goed. Maar hij heeft Mcewen al een keer verslagen in de sprint dus die gast kan wel wat. Hij werd door oud-wielrenners en kenners ook getipt voor deze etappe. |
|
quote: Had dat eerder gezegd. Ik las ergens anders ook al dat Eisel waarschijnlijk zou knechten voor Cavendish, maar Eisel heb ik er juist instaan. |
|
Hoe moest ik nou weten dat jij dat niet wist |
|
Ik hoop dat Napolitano de etappe wint. |
|
De eerste afstapper (door een valpartij) is Eduardo Gonzalo Ramirez (Agritubel). Op dit moment is er een kopgroep van vijf man (Millar, Kuschynski, Auge, Bichot en Grivko) en die hebben 5.30 voorsprong op het peloton. Millar heeft beide tussensprints gewonnen. |
|
Mijn team: Robbie McEwen 7.990.000 Tom Boonen 6.730.000 Thor Hushovd 6.000.000 Daniele Bennati 5.590.000 Óscar Freire 5.590.000 Danilo Napolitano 5.000.000 Robert Förster 3.630.000 Filippo Pozzato 3.120.000 Heinrich Haussler 2.500.000 Ik hoop op goede Duitsers |
|
1. McEwen 2. Hushovd 3. Boonen Mooie overwinning van McEwen. Eens kijken hoeveel puntjes ik binnengesleept heb. |
|
Echt knap van McEwen om zo terug te komen, gaaf. Alleen jammer dat Cavendish dat niet gelukt is, was wel benieuwd wat hij kon in de sprint. Misschien morgen... |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |