|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
Mooie etappe gisteren inderdaad. Er is nu een stevige kopgroep vooruit met o.a. Vino, Menchov, Hincapie, Cobo, Arroyo, Halgand, Zubeldia en Kirchen. [Dit bericht is gewijzigd door Tenderstrike op 23-07-2007 13:47] |
|
En met een beste voorsprong ook nog eens |
|
Zolang rasmussen het tot 10 minuten weet te bepoerken is er niets aan de hand Wel slecht voor de statistieken van rondemaster "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
De kopgroep: David Arroyo (ESP) GCE Kim Kirchen (LUX) TMO Kurt-Asle Arvesen (NOR) CSC Christian Vande Velde (USA) CSC Dens Mentsjov (RUS) RAB Ludovic Turpin (FRA) A2R Haimar Zubeldia (ESP) EUS Inigo Landaluze (ESP) EUS Ruben Perez (ESP) EUS Daniele Bennati (ITA) LAM Patxi Vila (ESP) LAM Bernhard Kohl (AUT) GST Patrice Halgand (FRA) C.A George Hincapie (USA) DSC Laurent Lefevre (FRA) BTL Johann Tschopp (SUI) BTL Michael Albasini (SUI) LIQ Benoit Vaugrenard (FRA) FDJ Juan Manuel Garate (ESP) QSI Christian Knees (GER) MRM Alexandre Vinokoerov (KAZ) AST Serguei Ivanov (RUS) AST Daniel Navarro (ESP) AST Juan Jose Cobo (ESP) SDV |
|
quote: Hellemokers wint straks gewoon :-) |
|
Ik heb Gárate nog in mijn Rondemaster team, verder wordt het een drama |
|
quote: Hehe, sta ik daar eerste? |
|
quote: de ZM subpoule staat 56e van de +600, da's best ok. |
|
Wanneer regelen ze eens goede camera's voor achterop de motor? [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 23-07-2007 15:41] |
|
quote: ge moet niet naar Ned 1 kijken, die stoort als de neten.... Eurosport is veel beter.. |
|
quote: Nee gaaf man Eurosport, hebben ze nog steeds elke 10 minuten reclame? :') |
|
Ik vind 't commentaar op Ned1 wel ok. Trouwens, waarom gooien ze kranten op de top van de berg? :') |
|
quote:Die steken onder hun trui om warm te blijven tijdens de beklimming |
|
quote:afdaling |
|
LOL @ die gasten in die ballenknijpers :') |
|
VINO! Geniaal weer. |
|
Moederziel alleen over de finish, knappe shit. *Begint de Tour interessant te vinden.* |
|
quote: Rasmussen trouwens ook Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: :') |
|
Wat was Boogerd weer geweldig zeg! En Rasmussen had wel een beetje geluk dat Contador in de weg gezeten werd door een of andere debiel van de organisatie in een auto. Woensdag weer Contador vs. Rasmussen, de rest lijkt me gezien. Ook hulde aan Vino trouwens |
|
De materiaalauto kon er niet langs omdat Tschopp er vlak voor reed en het publiek te dicht op de renners stond. Schitterende overwinning van Vino! Erg knap ook dat Boogerd na de demarrage van Contador gewoon nog in de groep met favorieten kon blijven. Het was weer duidelijk te zien dat Boogerd deze Tour een stuk beter is dan Menchov. Goed verdedigend gereden van Rasmussen ook. Nu maar hopen dat hij woensdag nog wat meer kan pakken op Evans en Klöden. *Baalt ervan dat hij Kirchen gisteren uit z'n ploeg gooide* |
|
Hopelijk kan hij tijd pakken op Contador! Die heeft wel een aardige tijdrit in de benen geloof ik. Tenzij Rasmussen net zo goed rijdt als tijdens de vorige tijdrit! "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Zeg Blueprint, hoe kom je er nou weer bij om Kohl en Garate vandaag op te nemen in je team? Mazzelaar! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |