|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Astana is het ploegke waar het peloton naar gaat loeren, lijkt me, samen met discovery. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: Het probleem van de tourpools was vooral dat het pas twee dagen vantevoren bekend werd wie er allemaal meedoen, dankzij al het gezeik met dat UCI-charter. Bovendien blijkt dit vooral om kleinere pools te gaan, want bijvoorbeeld Rondemaster heeft wederom meer deelnemers dan ooit. En met die sponsorinkomsten komt het ook wel weer goed, bedrijven wachten gewoon even af tot de ergste storm is overgewaaid en dan gaan ze weer investeren. Het blijkt namelijk zeer rendabel te zijn, ondanks alle problemen. En dat de Tour zelf minder inkomsten krijgt, lijkt me een goede zaak. Op die manier leert de Tourdirectie misschien ook eens wat beter te luisteren naar de UCI en de ploegen en kunnen we gezeik zoals met de Unibet-ploeg voorkomen. |
|
quote: Discovery? Die mogen blij zijn als de top-10 halen... dan zijn Rabobank, CSC en Caisse d'Epargne toch een stuk sterker. |
|
De sleutel van deze tour zou wel eens het team kunnen zijn, omdat de individuen er niet echt uit lijken te steken. Discovery heeft op papier een team dat in de breedte goed meekan. Maar goed, een rabo of csc heeft dat ook. Een top 10 voor discovery is zeker haalbaar, zelfs het podium. Maar goed, het voorspellen is dit jaar moeilijk dan in tijden, dat maakt het juist zo leuk! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: Geheel mee eens! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Je hebt altijd nog Thor Hushovd! die het hem lastig kan maken |
|
quote: Hmmz, Hushovd is toch een iets minder explosieve sprinter als McEwen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Napolitano? Die kwam bij de Giro leuk mee... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Best kut trouwens dat ik morgen de proloog ga missen nu ik naar die modderboel in Friesland moet. Is toch altijd erg leuk om te zien vind ik. Iemand heel misschien toevallig enig idee of er gekken zijn die hier torrents oid van maken? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Bennati zal toch de eerste man zijn bij Lampre. Verder verwacht ik in de sprints wel iets van de jonkies Cavendish en Haussler. Bovendien hebben we 'Tommeke' nog, die zal het vast niet zo slecht doen als vorig jaar. |
|
Astana boos op UCI Door Olga (Nuongirl) op vrijdag 6 juli 2007 13:44 Bron: Telesport Astana gaat een woedende brief naar de internationale wielerunie UCI sturen. Anne Gripper, antidopingdirectrice van de UCI, zei twee weken geleden dat er zes renners in de gaten worden gehouden vanwege hun bloedwaarden. Ze sprak over 'men in black', waarmee ze naar de Astana-renners wees. Pat McQuaid, de voorzitter van de UCI, de internationale wielerunie, zei in Le Journal du Dimanche dat een Tourzege van Alexandre Vinokourov ongeloofwaardig zou zijn. McQuaid wees daarmee naar het nieuws dat 'Vino' werkt met de omstreden arts/trainer Michele Ferrari. "Zonder bewijzen valt de UCI ons aan. Dit heeft niets te maken met hun werk als regering van de wielersport", aldus de manager van Astana, Marc Biver. |
|
Rondemaster ligt alweer plat |
|
quote: Nu niet meer. Ik kwam er net pas achter dat de proloog pas aan het begin van de avond is. Ergens stond me bij dat het altijd aan het einde van de middag was, maar dat was dus blijkbaar niet zo? Nu kan ik het waarschijnlijk niet kijken. |
|
Geloof dat iets over vieren de eerste renner vertrekt. De NOS reportage begint echter inderdaad pas om 17.30 uur. |
|
Rondemaster team voor vandaag: Thor Hushovd Alejandro Valverde Stuart O'Grady Stefan Schumacher Michael Rogers George Hincapie David Millar David Zabriskie Bradley Wiggins |
|
quote: Op België beginnen ze om 16:00 uur, Eurosport ook! |
|
quote: Bijna hetzelfde, maar natuurlijk wel met Cancellara!! Thor Hushovd Stefan Schumacher Andrey Kashechkin George Hincapie Bradley Wiggins Davil Millar David Zabriskie José Ivan Gutierrez Palacios Fabian Cancellara |
|
Beste Rondemaster deelnemer, Door een technische storing was het niet mogelijk voor een groot deel van de deelnemers om hun deelname te activeren. Om iedere deelnemer die zich tijdig heeft aangemeld gelijke kans te bieden, is besloten om de Proloog niet op te nemen in de puntentelling en het totaalklassement. De officiële start is nu op zondag 8 juli. U kunt tot zondag 8 juli 11.00 uur uw team samenstellen. |
|
|
|
quote: Vergeten ja Maarja telt toch niet mee, helaas. |
|
quote: Heb ik een wereldteam samengesteld, telt het niet! |
|
Ik dacht dat het team dat je samenstelde voor de hele Tour geldig was. Mooi dat de proloog niet meetelt dan. |
|
quote: Nee het gaat dus per etappe |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |