|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
"U zou dit met uw huis-, tuin- en keukenfiets met fietstassen mét kinderzitje mét boodschappen op uw gemak bij kunnen houden." |
|
quote: Inderdaad, heerlijk dat droge gezwets. |
|
hmmm, 31 km/u gaat idd niet erg rap. Maar een geheel andere vraag aan jullie. Op welke zender kijken jullie, nl 1, eurosport of belgie 1? Want kwa commentaar maakt dat best nog wel verschil. Ik kies meestal toch voor belgie, gewoon omdat ik het commentaar leuker vind. |
|
Nederland 1, daar vind ik het commentaar juist het leukst. |
|
Meestal Ned 1, met af en toe eens een switch naar de Belgen. Ik mis echter nog steeds de geweldige combinatie Jean & Mart. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
pwaa patriotisch gezwets op nederland 1. (sorry maar zodra er een nederlander iets doet moeten ze er daar uren over uitwijden.) Doet mij dan maa de vlamingen, die hebben nummer 1 en 2 en op een dag en hebben het er misschien een minuut langer over dan op nl 1. Maar we gaan nu nog geen dertig per uur. Zelfs ik met mijn verrotte knieen kan dat met een beetje zweet en moeite nog wel halen. |
|
Ik kijk op Nederland 1. Inhoudelijk niet zo sterk als België, maar Herbert en Maarten brengen het een stuk enthousiaster en met meer humor dan Wuyts en De Clercq. Bovendien zit Wuyts met zijn hoofd veel te diep in de aars van Tom Boonen en dat begint een beetje te irriteren. Eurosport kijk ik niet vanwege de reclames. |
|
quote: Op zich mee eens, ik vind overigens wel dat Wuyts een erg prettige stem heeft. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Waar ik me wel enorm aan irriteer is altijd dat urenlang doorgaande negatieve gezwets van Maarten, zoals op dit moment met zijn kritiek op het huidige wielrennen (ploegrijders bepalen het verloop van de etappe ipv de renners zelf.) Als je het er niet mee eens bent, prima, maar na 3x weten we het wel. Die gast loopt echt altijd ergens over te zeuren. Eigenlijk vind ik Herbert ook een sukkel, maar naast Maarten is het best een goede presentator. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Deskundiger ook |
|
quote: Maarten Ducrot heeft inderdaad twe estokpaardjes, te weten 1- renners worden besculdigd van dopinggebruik zonder bewijs 2- de oortjes moeten uit. Heel irritant. Vertel gewoon eens wat achtergronden van renners etc. Al blijft een paar uur volpraten met zo'n etappe naturlijk behoorlijk lastig.. |
|
Tsja, wat dat betreft is de keuze tussen Maarten's gezeur over oortjes en Wuyts die over kastelen zit te zwammen. Maar ik geef het je te doen, 4/5 uur lang vol lullen... |
|
quote:En de Vlaamse commentatoren lukt dat toch altijd weer bijzonder goed |
|
Wat is die Cancellara toch een ongelooflijke klasbak! |
|
quote: Tering! Geniale overwinning! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
inderdaad geniaal! Jammer voor Zabel, en de vluchters natuurlijk.... |
|
quote: Pardon? Op Nederland 1 meer humor? Ik vind de Belgen eigenlijk een stuk leuker. Ik vind op Ned 1 die Maarten nog wel gaan, maar die Herbert is behoorlijk saai. [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 10-07-2007 19:01] |
|
Jean en Mart! Maarja, die doen het niet meer helaas Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
ik zat verdomme zo te duimen voor de vluchters, maar die kutfransen ook met hun getwijfel. Ze hadden het makkelijke kunnen halen. Maar wat cancellara voor elkaar bakte was idd erg mooi. [Dit bericht is gewijzigd door Pandora op 10-07-2007 19:37] |
|
quote: Mart is niet meer zo op de hoogte van de renners. En heb je Jean gezien met zijn stukjes in de avondetappe? Hij doet ze niet eens meer zelf en wordt alleen van veraf gefilmd, omdat hij er zo doorleefd uitziet. Nee, Jean kan het echt niet meer en ik vrees voor zijn gezondheid. |
|
Ja, die Jean die lust'm wel. Maar hij is ook al 70. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Dat viel me ook al op, tour de Jean in de avondetappe, ik zat even niet op te letten of het was al voorbij. En inderdaad van aan afstand. |
|
quote:Oh, als jij denkt dat ik daar zo over denk laat ik mijn hele uitleg waarom ik het niets vind maar voor wat het is he ? [Dit bericht is gewijzigd door mental op 10-07-2007 20:10] Fuck the world and fuck you |
|
quote: hey ik vind voetbal ook niks, maar als jullie erover willen kletsen ga ik niet in jullie topic zitten spammen. |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |