|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
Las net dat het Boogerd zou zijn, van die doping. |
|
quote:Waar dan? |
|
Grapje. :') |
|
Ho ho. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Hihi. |
|
quote: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Wat ik trouwens wel dubieus vind is dat L'Equip als eerste naar buiten komt met die doping-info. Is het Franse testlab soms rechtstreeks aan het lekken naar de pers? Zijn geloof ik wel meer gevallen waarbij L'Equip doping-uirtslagen presenteert voordat officiele bronnen hiermee naar buiten komen. Lekker zootje, dat Frankrijk. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ik ben absoluut voor individualisme in ploegen. Maar hetgeen dat dekker, boogerd en menchov momenteel presteren voor rasmussen dwingt echt respect af. Ook hun rijden zeer zeer goed deze tour. Ook het feit dat menchov zich zonder morren nu in een knechtenrol plaatst vind ik zeker respect waard. Niet veel kopmannen stappen terug, zelfs niet als iemand anders er beter voor staat. Ik vind het ondanks de dopingschandalen nog steeds een prachtige sport en zeker het begin van deze tour was het zeer spannend. Nu nog steeds, omdat rasmussen nog een tijdrit heeft te gaan en het is afwachten hoe goed hij deze rijdt. |
|
GENIAAAAAAAAAAAAL!!!!!!! |
|
Schitterende etappe!! Rasmussen Menchov Dekker Soler Sastre Als Rasmussen een stukje eerder was aangegaan, dan had hij Contador nog wel op 2 minuten kunnen rijden. Dit moet in principe genoeg zijn voor de tijdrit, maar je weet het nooit met Evans en Leipheimer. |
|
Fantastische etappe. Overigens is het Moreni die gepakt is. |
|
quote: Nee, Sinkewitz werd op doping betrapt voor de tour, maar dat werd tijdens de tour pas bekend gemaakt. Hoe jij de dingen voorstelt is meten met twee maten, wat niet de bedoeling mag zijn. |
|
quote: Hij wou wel, maar de motoren zaten er lange tijd te dicht op, Rasmussen zat niet voor niets druk te gebaren dat ze op moesten rotten. |
|
quote: Frankrijk is een land wat mooi is, maar waar de inwoners totaal niet deugen. Tijdens de etappe was het me een paar keer opgevallen dat de Franse 'supporters' "boe" riepen toen Rasmussen voorbij kwam (dat terwijl zijn bijnaam "kip" is). |
|
Mooi dat nu een renner uit een Franse ploeg gepakt is. |
|
quote:+1 Kutpubliek |
|
+1 stokbroodvreters Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Je moeder. |
|
quote: Je moeder. |
|
kunnen jullie effe ophouden de fransen af te kraken. Het zijn heethoofden eerlijk waar, maar ik moet heel eerlijk zeggen dat als ik een voetbalwedstrijd nederland duitland of nederland frankrijk meekijk jullie ook allemaal boe ropen als de fransen of duitsers scoren. Dus veel beter zijn jullie nederlanders niet. En natuurlijk zien de fransen liever een fransman winnen. Dat niet melden van rasmussen geeft ze alleen een rede om hun frustraties te uiten dat er al in geen jaren een fransman de tour heeft gewonnen. Dus svp niet mijn familie beledigen ja? Maar behalve dat, wat een etappe, moest eigenlijk bij m'n ex langs, maar ben blijven kijken totdat rasmussen was gefinisht. |
|
quote: deze zin was overbodig om erbij te zetten hoor anyway, fransen zeiken altijd Je moeder. |
|
quote: Ja, het is tijd voor een bank die het anders doet. Het is tijd voor de bloedbank, hihi. |
|
Je moeder. |
|
quote:Bullshit. Ik heb ook familie in Frankrijk maar die zou ik het ook kwalijk nemen als ze zich zo kinderachtig zouden gedragen. Rasmussen is gewoon de beste, punt uit. Dat ze er daar niet tegenkunnen is hun probleem. Ik kan me trouwens niet herinneren dat er ook maar iemand in Nederland was die bij de laatste WK Italie op een soortgelijke manier de wereldtitel misgunde. |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |