|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
Je krijgt toch niet altijd een stempel? Alleen als je buiten Europa gaat of er expliciet om vraagt toch? Ik heb geen Zweedse stempel in m'n paspoort, in ieder geval. |
|
quote: ik weet niet, de laatste keer dat ik in een atlas heb gekeken lag Mexico nog aan de andere kant van de oceaan, net buiten Europa. |
|
quote: Denk dan ook dat hij het over Italie heeft |
|
quote: Ach, Boogerd hoeft nog maar 20 minuten dicht te fietsen, dan heeft ie de gele trui... |
|
quote: Idd, Filemon Wesselink kwam ook een stuk verstandiger over dan bij de programma's die hij maakt bij BNN. Hopelijk maakt Boogerd de ontsnapping af, heeft het o zo verdiend. |
|
quote: Inderdaad. Wel jammer dat ik Merckx vandaag uit m'n Rondemaster heb gehaald. |
|
quote: Dat vind ik niet, De Rooij zat in een onmogelijke situatie. Rasmussen is zelf verantwoordelijk voor deze hele chaos door niet duidelijk te zijn en door zijn whereabouts formulier verkeerd in te vullen en te laat op te sturen. En als De Rooij Rasmussen niet uit de Tour had gezet, dan had de ASO het wel gedaan, daar ben ik van overtuigd. |
|
Áls zwart op wit zou komen te staan dat Rasmussen in Mexico is geweest de hele tijd, heeft Theo der Rooij in paniek de verkeerde beslissing genomen en zou hij natuurlijk moeten verdwijnen. Dan is ie dus ongeschikt voor z'n werk. Maargoed, dat is vooralsnog speculatie. |
|
quote:17 minuut 25 nu. Nog een kwartier erbij en Rabo heeft alsnog het geel |
|
10 minuten + bonificatieseconden is genoeg, voor 1 dag althans. |
|
quote: Het is jammer dat Rasmussen niet eerder er uit is gezet wat dat betreft. Boogerd verkeerd in topvorm deze tour en als hij de Raboploeg voor hem had gereden had er best iets moois uit kunnen komen! "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Euskaltel is nu aan het rijden voor Astarloza. Voorsprong zal rond de 11 minuten uitkomen denk ik. |
|
quote: Het nog minder worden, slecht ene minuut of 9 |
|
en welk team/welke renner(s) is/zijn er vandaag uit gekickt/gestapt? Je moeder. |
|
Mooie eindsprint van Casar. Jammer dat Boogerd niet genoeg kracht meer had voor die sprint. |
|
Veel tijd verliezen op het peloton op het eind en ook niet de rit winnen |
|
Boogerd wint morgen gewoon de tijdrit. |
|
Hij staat nu dus 13de. Misschien nog een plekje winst morgen in de tijdrit |
|
quote: uuhhh, hij wint 8.5 minuut.. |
|
Hij had 17 minuten en kon de top-10 binnenkomen. |
|
quote:Rasmussen was ook in topvorm anders Ik blijf het zonde vinden Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Nee man, die reden voor Zubeldia, want die staat/stond 5e in het klassement |
|
Naar verluidt is Soler gepakt en moet Barloworld dus ook naar huis Laten we hopen dat het een hoax is... [Dit bericht is gewijzigd door Blueprint op 27-07-2007 18:41] |
|
quote: Maar dat je 17 minuten voorsprong hebt voordat de echte finale begint zegt niet veel. Je moet er minstens van uitgaan dat je maar 1/3 overhoudt op het eind. Het peloton gooit in de laatste 30 km altijd het tempo omhoog en snoept dan heel snel de voorsprong weg! |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |