|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
lege cola fles |
|
Idd gewoon lege frisdrankflessen. Gaat in ons ploegje op die manier vodka, whisky en nog meer vodka mee spelfout weggehaald... |
|
quote: De flessen zijn op hier hehe. Vodka gaat ook mee ja, 2 liter hoorde ik net |
|
quote: Cola kopen en wegflikkeren spelfout weggehaald... |
|
quote: Al gedaan, maar niet wegflikkeren.. moet nog mixen met mijn rum. Maar heb de oplossing al hehe, dus de wijn gaat mee.. hoezee! |
|
spelfout weggehaald... |
|
Ik zal morgen wel niet gaan drinken, aangezien ze daar als drank alleen maar bier hebben gok ik. En lust ik dat? Nee. Dus iets in een plastic fles meenemen heeft geen zin. Of ergens op de camping leggen kan natuurlijk ook. Wel zin in. Alleen nu giet het hier in het noorden. Hoop voor de vroege vogels dat, dat snel op zal houden. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Mja maar moet je dus 5 euro dokken om die camping op en af te mogen, maarre van mij mag je wel een fles drank in mijn tent leggen hoor. |
|
Wordt hoogstwaarschijnlijk rond 2 uur/half 3 droog Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Zonnetje schijnt hier gewoon hoor. |
|
quote: wij zijn wat later, zal wel tussen 4 en half 5 worden!! zoeken jullie wel op daar!! Weer linksaf op de camping?? Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote: Ja ergens links gaan we weer staan, redelijk vooraan is de bedoeling. |
|
quote: Morgen ook Waar zit jij dan? Ik zit in Groningen. Was net even een bui. De zon is weer terug hier On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: oke, wel ff ruimte overlaten voor ons laatkomers he Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
Verwachtingen voor weekend zijn wel aardig toch |
|
quote: vooral zondag errug mooi weer!! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
Komt wel goed volgens mij ja. Ga je eigenlijk ook jenje? |
|
quote: Hehe ik ga niet moeilijk doen, maar gok dat er geeeenoeg ruimte is ivm het weer en alles. Bovendien is het makkelijk proppen daar, moet lukken. |
|
Nope Maar in gedachte ben ik bij je hoor |
|
quote: jammer hoor! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote: Bah Jammer man! Occultfest wel weer toch? |
|
quote:Ja, waar is je jaarlijkse festivalweerbericht op de FP? |
|
quote:Surhuisterveen. KMtje of 10/15 van Waldrock vandaan. Dichter dan groningen. |
|
Over 2 uur vertrekken, over 2 uur.. |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |