|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
Zeker vergheten door overmatig drinken zekerss *hips* Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Neuken in een tent die niet van jou is vind ik dan weer een geniale actie. |
|
quote: het ging niet altebest met me deze waldrock haha, veel teliefe barknapen die mijn veeeelteveel bier passten.. goed tedoen! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Hehehe, je mag me buiten op het festivalterrein rustig voor m'n voeten kotsen, daar geef ik niks om (waarschijnlijk ga ik eerst heel hard lachen voordat ik me weer herinner dat ik verpleegkundige ben en dat ik dus opgeleid ben om de arme kotsende medemensch te ondersteunen), maar ik zit niet te wachten op ongevraagde lichaamsvloeistoffen in mijn tent. Het is mijn tent, gek, mijn complete huis voor dat weekend. Het is niet zo dat ik naar een andere kamer kan uitwijken als er iemand over mijn luchtbed heeft lopen kwakken ofzo. Yuk! “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Hoste ik nou trouwens bij Dropkick dinges bij jou langs? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote:Ik zou het bruut geniaal vinden. Ik zou de persoon in kwestie ook nog een biertje geven. Daarna sla ik hem natuurlijk en jat ik z'n vrouw, zo ben ik dan weer wel. Voor wat hoort wat. |
|
quote: Ghehehe. Ik vind ook veel best, maar kom niet aan mijn spullen, daar kan ik echt van over de zeik gaan. Lui die moedwillig zooi van een ander slopen, afmaken die handel. Ook mooi trouwens, die modderpoel waar je doorheen moest als je naar de plee of van de camping af wilde. Die was op een gegeven moment zo diep, dat je er tot ver over de enkels in zakte. En die geluiden erbij *flop flop* Menig lui zien vastzitten, schoenen zien kwijt raken en zien uitglijden. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 09-07-2007 17:27] |
|
Op het festivalterrein liep een gast met krukken. Iedere keer dat hij zijn kruk verzette zakte die minstens 30 cm de modder in . Gelukkig zag hij zelf er de humor ook wel van in. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Stukje preparty wazigheid, filmpje van mijn telefoon vond ik vanmorgen. UnholyMary, Varanus en Moon19nogwattes. En Angelofdeath bij de Mac in Heerenveen: Ja, beetje scheef op de film.. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 09-07-2007 17:57] |
|
leuk festival, van gezever niets meegekregen hierboven behalve dat ik mijn toilettas miste toen ik thuis kwam. maargoed, dan is er iemand blij met mijn tandenborstel, goedkope tandpasta en een stuk of wat condooms, who cares... bands niet veel gezien, maar daar ging ik ook niet voor. wat ik wilde zien heb ik niet gezien en wat ik nie twilde zien heb ik wel gezien. usual. nog wel even gezellig geMAUWTT met blonde cockgod en nath hier van zm en nog wel wat random zm volk gezien meen ik. grappigste was het moddergevecht waarbij een meisje totaal geowned werd door een kerel van 150 kg, en een meisje van 150 kilo wat tijdens mijn frietdinee aan gezwalkt kwam, op mijn teen trapte, en 1 meter verderop flauw neerviel op de grond. maarja ik had mijn handen vol met friet en een vorkje, dus 2 andere kerles moesten haar optillen en redden van de dood. (allemaal weer goedgekomen, dat wel) nou dat was het. groetjes owue |
|
Is het al volgend jaar? Subtiel kamerolifantje |
|
quote: |
|
quote:Hier ben ik het dus 100% mee eens (ok, nou zal ik niet snel oneerbare voorstellen naar mijn tieten geslingerd krijgen haha). Maar mocht iemand in mijn tent liggen rotzooien, jatten, schijten of pissen dat gaat 'ie gegarandeerd invalide naar huis want zo iemand breek ik de poten. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: + 1 ---> Volgend jaar in een hotel. [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 09-07-2007 18:47] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Denk dat ik volgend jaar Waldrock op dezelfde manier vier als dit jaar. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Tering zeg, stelletje mietjes! Indien volgend jaar weer een Waldrock --> camping |
|
quote: Hehehe, ga jij dan mijn tent bewaken? “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Meshuggah Signature |
|
quote: Nee. Ik moet bands kijken ja! |
|
quote: Sjongejonge, wat heb ik nou aan jou? “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote: Ja niks toch! |
|
quote: Oh ja! “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote: |
|
quote: er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |