|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
KUT! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Inderdaad Destruction als vervanger, staat op de site van Destruction in ieder geval. http://www.destruction.de/index.php?s_id=0&lang=en Het is dan geen Satyricon, maar onaangenaam is het ook niet. Lijkt me wel prettig eigenlijk en ik zie Destruction liever dan WASP. edit: waarom ben ik steeds te laat met posten... [Dit bericht is gewijzigd door JuronymouS op 04-07-2007 14:10] Op je knie en pijp voor genade! |
|
Destruction! |
|
Destruction: gelukkig geen satyrikont maar wel bluergh! Ik had gehoopt op Bolt Thrower Wát een enorme tegenvaller zo op de valreep! Kut kut kut kut KUT! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: *SMACK* Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:En ik op Carcass |
|
quote: Ik had Death graag op de bill gezien. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Maakt niet uit, het wordt toch feest! Vrijdag camping? see you at occultfest! |
|
quote: Bolt thrower zal waarschijnlijk never op Waldrock staan. Dus die hoop kan je al afschrijven. Satyricon was beter geweest dan Destruction. Die heb ik laatst trouwens nog gezien. Ach het is altijd wel feest. Ziet er wel grappig uit. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Hebben er al gestaan. Ik was erbij, in 1996 geloof ik On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Niet 1996, dat was de enige keer dat ik er was en toen was er geen death Zenial |
|
quote: Doe nou maar gewoon! Ook zonder Satyricon. |
|
quote: Ik twijfel nog, maar als ik ga dan wordt het geen camping iig. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Naaah! Mietje! |
|
quote: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: *murmel* Ik hoopte op Satyricon |
|
quote: Waarom geen camping dan? Oh en sorrie zal niet meer mietje zeggen. Edit: Jeeeeeuj, morgen nog werken.. zooi inpakken en vrijdag op tijd die kant op. Party tent gaat mee [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 04-07-2007 17:08] |
|
quote: Mmmja, kloteweer waarschijnlijk net als de vorige keer dat ik er was, extra kosten enzo. Bovendien kan ik relaxed met een kameraad meerijden die zaterdagavond gewoon weer teruggaat. Kost niks en ik hoef geen tent, slaapmeuk, kleding en bier mee te sjouwen. Ik zit alleen nog te twijfelen of de bands het entreegeld wel waard zijn. (eigenlijk vind ik van niet ) Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: De gezelligheid, het feestje is het wel waard. De camping alleen al is gaaf en regen, pff mie eh.. poncho tijd! Oh en kloteweer, valt best mee.. pre party is in een tent en dus aardig droog. Zaterdag ging het wel okee zijn qua weer. En zooi meeslepen? Moeten we het komen ophalen? Hehe. Nog meer redenen? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 04-07-2007 17:12] |
|
quote: Nee joh, dat hoeft niet. Het is niet zo dat het niet mogelijk is, OV verbinding is prima enzo. Ik heb er alleen geen zin in en ja de gezelligheid is natuurlijk jammer om te missen maar daar komen nog genoeg kansen voor. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ohja en mijn poncho neem ik uiteraard sowieso mee. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Hehe was het niet van plan eigenlijk ook, is wel half uur omrijden gok ik En geen zin, pff. Nouja dan niet he. Wij hebben er wel zin in, weer of geen weer. Maakt na een tijdje toch niks meer uit hehe. |
|
quote: Waarheen? Je ging toch niet? |
|
Hey Hersenloze. Zit ik weer in de spambox? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |