|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
Herbuuf . Ach misschien ook wel jammer dat het dit jaar niet door gaat ondanks dat ik er geen zin in heb/had. Maar je kunt niet alles hebben! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Wat heb je dan wel? Want ik heb van jou nog niet officieel gehoord dat je niet ging. Het vorige bericht uit het noorden was dat je het nog niet zeker wist namelijk. Subtiel kamerolifantje |
|
Ik zou gister dan een kaartje moeten halen. Ik wist het ook niet tot gister. Zaterdag avond personeelsfeest en zondag moet ik gewoon op tijd weer aan't werk. Moet ook geld verdient worden natuurlijk. Hoe gaat het met je toetsweek? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Nog verassend goed. Ja, gisteren natuurlijk niet. Ik verwacht dat ik die allemaal moet herkansen. Maar de eerste voldoendes stromen alweer binnen. Volgende week nog 2 herkansingen en dan ben ik er weer even mee klaar. Hoe gaat het bij jou? De boel al af? Ohja, ot; Zin in Waldrock joh hey!! Subtiel kamerolifantje |
|
Heb alle tentamens gemaakt, ondertussen alweer een weekje of twee 'vrij' en slechts één resultaat ontvangen. (Voldoende dat wel) En nu werken, . Lekker gestructureerd. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Zal je goed doen. [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 05-07-2007 11:49] Subtiel kamerolifantje |
|
Maar niet te lang , wordt je beetje apart van. Daarnaast recreatiewerk, kinders vermaken met sport/spel, activiteiten dus. Zin in1 Heb jij eigenlijk nog weer vakantiewerk gevonden? Of moet je je stage nu nog doen? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Nee ik moet stage lopen m'n hele zomervakantie. Misschien even kijken voor iets op zaterdag. Zin in de Posse!!!! Subtiel kamerolifantje |
|
Ja lijkt me ook wel leuk op zich. Alleen jammer dat het nu tegelijk met Testament gepland is. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Ja, ik vind dat echt vet balen. Want Testament is nu net de band die ik absoluut niet wil missen. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Morgen, zin in! Destruction! |
|
prutser...Destruction speelt zaterdag del-1 speelt morgen Hersenloze Mayonaise eten |
|
joh? |
|
Ik kom in de middag pas langs samen met waarschijnlijk martmaximus "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Zo, bier + andere goederen ingeslagen, tas ingepakt. Oftewel, ik ben er klaar voor. She Said Destroy in Black New York |
|
quote: Baiter Bel me maar even als er bent dan kunnen we meeten Oh jae hoe laat is de camping open? [Dit bericht is gewijzigd door blastmaster op 05-07-2007 17:06] |
|
Iemand enig idee van het speelschema van de pre-party? |
|
quote: Waldrock Pre Party 06-07-07 Lytse Pier, Delain 00 :00 till 01 :00 Lytse Pier, Melechesh 22 :30 till 23 :30 Lytse Pier, Chiraw 21 :15 till 22 :00 Lyste Pier, Escadron 20 :00 till 20 :45 Doors 19 :00 |
|
quote:5 uur. |
|
quote: Prutser... deel-2..... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote:Thanks Eus! |
|
quote: Oh? Is dat nieuw dan? |
|
Weet niet, boeit niet. |
|
quote: Mmayo, hoe laat gaan jullie weg uit Zwollywood??? Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |