|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
Had je een wat langer shirtdingiets aan? Oke, volgende keer zal ik je wel even bevoelen. Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Ik ken het zelfs. En ik ben zo hip als een cassettebandje. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Cassettebandjes zijn weer hip. Eergisteravond nog met Bitchslap allemaal oude cassettebandjes zitten luisteren. Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Ach, boeit dat veel? |
|
quote:Heb ik me ff hippe autoradio dan .. |
|
quote: Ik ken m'n eigen hipheid niet eens. Heb ik op zolder honderden hippe dingen. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: +1 ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Ja, en lekkere tieten.. |
|
Zo hee, broek nu drie keer uitgewassen en nog zijn de moddervlekken zichtbaar. Mijn jas is wel weer schoon in ieder geval, nu mijn tas en slaapzak nog pff |
|
Biotex is Godzilla! Jeans en vest een nachtje laten inweken, daarna gelijk in de wasmachine, uitgebreid programma draaien (mét voorwas) en tadaaaa!!! Als nieuw! En mind you, we hebben het hier over een lichtblauwe spijkerbroek. Mijn slaapzak was gelukkig niet echt heel erg vies. Die kon gewoon op 40 graden met een kort programma. En tot zover mijn FVHT-tips over moddervlekken. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Vrouwen.... Ik heb alles 1 keer gewassen, en daarna na het drogen ingepakt voor Metalcamp... en een lichte spijkerbroek is vragen om problemen natuurlijk www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Hm... Ja, dat vat mij inderdaad wel aardig samen ja. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote: Jaja oma's tips maar dan nog. 2 dagen door de blubber mee gelopen. Ik had trouwens een lichtblauwe tent, had ja.. nu heb ik een tent met voetafdrukken |
|
quote: Hmmmmmmm, maar eens zien hoe mijn tent eruit ziet... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Hehe, is Xav ook over jouw tent gestruikeld dan? Hij heeft mij op vrijdagnacht genadeloos uitgelachen wegens mijn dronkenschap. Ik wou dat ik er op zaterdagnacht bij was geweest om de favour te returnen, zeg maar. Uitlachen voor satan! Yee-haw! “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote: Ghehe ding net droog en opgeborgen, eind juli mag ik weer. Maarre heel veel plezier in Bovec en Tolmin natuurlijk he! Goede reis enzo Hey Moon, hoe is het eigenlijk met je verboden bellenblaas? |
|
quote: Hehe nee niet over mijn tent, wel over ongeveer de helft van de tenten er omheen. Heb me kapot gelachen om die twee, helemaal toen Beter ging proberen Xavier op te tillen om hem naar zijn tent te brengen. Don't worry, wij hebben ze keihard staan uitlachen.. speciaal voor jou natuurlijk |
|
You rock! etc... “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote: + (nog) 1 Met hippe Slayer en Black Sabbath muziek... [Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 13-07-2007 20:08] Hatsjikidee! |
|
quote: ......Slayer is dan weer niet hip. Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Jij meer, jij bent een rockstarrrr |
|
quote: Hahaha! Voor iedereen die stom genoeg is om daar in te geloven, ja. Als puntje bij paaltje komt (don't ask! seriously...) dan ben ik net zo'n muts als iedereen. Maar dan met grotere tieten, dat dan weer wel. Ugh... Iemand zin in nog meer margarita"s? Ja! Ik! Jeuj! “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote: Ik heb ook nog een cassettebandje van Debbie Gibson. Is die wel hip? Hatsjikidee! |
|
quote: Dat soort dingen hoor je nu net niet te vertellen. Met superstar status krijg je gratis wijn aangeboden en alles, maar op deze manier.. trapt niemand er meer in he. SNEL post een rockster foto in het fototopic! |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |