|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
hehe, ik zou dan alleen voor Terror gaan en gelukkig spelen die gasten morgen in dordt hahaaha Fuck the world and fuck you |
|
quote: Nou inderdaad. Ik heb nu al medelijden met het BH-meisje. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Uh..die volg ik denk ik niet? |
|
quote: Juist. En een iets betere line up voor dat geld, denk ik dan. Ik, ja. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Ik zou toch alleen voor Celtic Frost gegaan zijn, maar die 9 uur treinen die breekt me zo op voor dat ene uurtje, hehe |
|
Nou ja, precies. Maar sinds 1987 heb ik CF al 2X gezien, dus dat geloof ik dan ook wel weer. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Ja, nou, ik heb nog een inhaalslag te maken met bands die ik nooit gezien heb vanwege mijn jeugdige leeftijd, hehe. Maar Mercyful Fate heb ik dan al wel 3x gezien :-p |
|
Ik nog nooit. En dat hoop ik zo te houden. Fuck the world and fuck you |
|
Krijg smaak! |
|
Grappig, dat zei Wansmaak pas ook nog hehe. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ik vind het ook teduur idd, 50 euro is toch net een drempeltje teveel ofzo.. 40 zou imo nog prima zijn. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
En dat zegt wat Hehe, achteraf wel blij dat ik toch maar niet ben gegaan, moet er niet aan denken met dit weer een festival Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Paar pagina's terug was een meisje dat in d'r BH in de pit ging om kleerscheuren te voorkomen. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Op zich valt het allemaal nog reuze mee. Ik heb nog geen regen gezien. Oké wel veel wind. Alleen het tentje opzetten wordt lastig (en niet te vergeten afbreken). I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:Foto? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Hey, dat is ook maar gewoon wat ik tegen mezelf zeg om mezelf te laten geloven dat ik stiekem niet baal dat ik niet ben gegaan Life doesn't get much better than this! |
|
En ik ben net weer thuis in Sneek....het was zeer gezellig. Afgezien daarvan, het was droog, de hele dag. Sterker nog. Het zonnetje kwam door. Vader was te gek. Celtic Frost de heersers van de dag! Obituary had een kutgeluid en speelde jammergenoeg ook redelijk kut. Testament was gewoon lekker. Destruction was strak....maar ik ben geen Destruction fan. Vroeger al niet...en nu nog steeds niet. Van Osdorp Posse nog een heel klein stukje meegekregen...maar dat is sowieso bagger. De rest eerljk gezegd niet gezien of meegekregen. Toen het Dropkick Murphys intro begon zijn wij snel afgetaaid. Within Temptation hoefden we niet te zien welke op het moment van typen ongetwijfeld nog bezig zijn met hun deuntjes. [Dit bericht is gewijzigd door Bub op 08-07-2007 0:15] bub |
|
quote: Zeer dikke +1! Magistrale heerschband! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Het was weer een uiterst gezellig dagje. +++ Mooi weer Celtic Frost Meshuggah Gorerotted Testament Goed eten --- Modder (Was met het juiste schoeisel echter wel mee te leven) Het bier werd dit jaar wederom in vingerhoedjes getapt Marduk WITHIN TEMPTATION!!!!! Hysterisch gillende tienersletjes bij Within Temptation 3 podia waardoor het aantal te maken keuzes wel erg groot werd. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Klopt. Paar plaatjes..niet bijzonder maar gewoon leuk Vader : Obituary: bub |
|
10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
haha wat een bagger zooi was het zeg. Vrijdag tentje op zetten... begint het ineens kei hard te regenen. Alles doorweekt. Toen inderdaad een grote modderpoel, maar gelukkig zaterdag wel mooi weer gehad. Leuke bandjes gezien enzo Het was wel weer de moeite waard You're running in circles |
|
Hoogtepunten: MESHUGGAH Dropkick Murphys Aborted En Dead Horse Running was zeker niet de minste van de dag! Tegenvallers: Moonsorrow (op buitenpodium, slecht geluid) Celtic Frost tegelijk met Marduk... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Prima vermaakt, ondanks het ploegen door de modder. Obituary en Testament waren super, Celtic Frost en Destruction waren ook goed. Gorerotted was ook gaaf. Verder: heel veel bekenden, erg gezellig. Bareuh... |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |