|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: In general: ik ga nooit zonder mijn poncho de deur uit natuurlijk. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Oh ik snap het. Je gaat gewoon stiekem naar Waldrock, tegen niemand vertellen en dan camera's ontlopen is het niet? |
|
quote: Is goed. Vroeg me af of het uberhaupt aankwam. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Damn! Je hebt me door. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Zekersss You've got mail! quote: En dan zeker weer boe roepen en iedereen een hartverzakking bezorgen, jaaa foei zeg! Maar tot zaterdag dan maar he |
|
quote: En waarom is dat dan zo zeker? Zo'n afstand is het niet... quote: Moet zeggen dat het allebei fleisch noch visch is; maar ja -bijna- alles beter dan satyrikont, en dat 'feest' van jou gaat eerder over de alcohol dan welke band ;p Gelukkig speelt Celtic Frost om de dag te redden en weet je wie met Vader mee gaat grunten? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Celtic Frost zou mijn enige reden zijn om naar Waldrock te gaan, maar vanwege mn enkel en de weersvooruitzichten toch maar besloten om niet te gaan. |
|
quote: Nu nog een keer en ik kom je mond uitwassen met zeep! Zenial |
|
Satyrikont |
|
quote: Jammer man... verdomme, ik had me nog zo verheugd om met jou door de modder te sjeezen! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Ja, dat ken ik nog van Graspop, en ik alles weer opnieuw breken zeker, hehe Wacken komt iig de herkansing, zoals het er nu uitziet. |
|
quote: MMayo wil daar filmpjes van zien! |
|
quote: Ik wil jou ook wel een stukje voeren hoor als je t lekker vindt Zenial |
|
quote:Nogmaals, het weer wordt ok Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Maar mijn enkel niet EN Zenial, tegen een invalide durf je wel he, voor jou dus geen plek op Wacken dit jaar |
|
het spijt me zo Zenial |
|
dus, wat was er ook alweer met Satyrikont en zeep? |
|
Ik had het tegen mutilator Zenial |
|
quote: absoluut, ik heb goed weer besteld, dus dan zal het er zijn ook. (en anders gooi ik wat droge kleren in de auto voor de terugreis) Maar het moet en zal gewoon mooi weer zijn. |
|
Gelukkig, ik dacht al. Nu eerst nog zien of ik dit jaar niet moet zorgen dat mijn tent opgezet wordt en ikzelf pas op woensdag of donderdag aankom, hehe |
|
quote: Je boodt MM stukjes Satyriklont aan dus ik neem jouw tentplekje wel als extra plek in op Wacken ;P Maar goed eerst Waldrock: Melechesh naar zaterdag verschuiven mag trouwens ook, dat slaat de pre party makkelijker over.. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Hehe dan zou ik er zelfs aan gaan denken vrijdags niet te gaan |
|
quote: Ik zou dan weer een extra reden hebben om uberhaupt te gaan. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Hmzz waarom staan die eigenlijk niet op de zaterdag? WT kan best naar de vrijdag. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 04-07-2007 18:29] |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |