|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Beterschap. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Daar? In de discoooooo? Dit jaar preparty op Waldrock terrein. De discooooo was gaaf ja, leuke trappen ook |
|
quote: Ohh dat wist ik niet. Die disco was vet gezellie. Alhoewel ik toen wel veel drank op had. Ga dit jaar niet pre partieeeen Thanks Mental. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
4000 kaarten verkocht hoorde ik net.. niet zo heel best dus.. jammer. aan de andere kant, crap als one bullet left en within temptation, wie zit daar nou op te wachten? heaven and hell had mooi in deze line-up gepast! ik wou dat ik 2 lesbo's was, dan kon ik samen spelen |
|
quote: Hehe dat is ehhr.. herkenbaar.. ehh |
|
quote: Ja, hier ook. ik heb de preparty niet eens gered. Het lukte maar niet om van de camping af te strompelen. Verrassend triviaal |
|
quote: Vrijdag zal zeker gezellig worden, maar ik kan pas zaterdag. Een band als Delain boeit me echter weinig. Is Bolt Thrower zo'n lang verhaal dan? Vaag... Besserschaft uiteraard, maar wat heb je dan als je toch kan gaan? quote: Ik hadhet over meegrunten bij Vader dus naast Peter een extra zanger onstage. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Nee niet lang verhaal, Snap je wel als ik het je zeg. Is wat technisch Nee pre party boeit me nu ook niet hoor. Ik weet niet wat ik heb. Dus hoop dat ik kan gaan,. Heb vandaag bijna hele dag geslapen. Druk op mijn borstkas. Weet niet wat het is. Lies zei misschien wel beginnende longontsteking ofzo. Tot nu toe de enige logische verklaring. Doet erg au. Misschien zo toch bellen met huisartsenpost. Dus zaterdag is afwachten. Ik snap wie er mee zal zingen ja... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: DAT ken ik ook ja. Of gewoon al zat naar preparty, iets met onwijs zeiknat door de regen en kkkkoud hebben en daarom maar rum drinken. Vervolgens daar nog meer zuipen en de volgende dag geen idee meer hebben hoe je terug bent gekomen bij je tent. Of als preparty nieuwe vriendjes en vriendinnetjes zoeken op de camping zelf. Ahja feest! Bijna!! |
|
quote: Vorig jaar op de pre party een condoom gewonnen. Moest je een vraag beantwoorden, Had je hem goed, kreeg je een condoom. Ik vond hem laatst nog in mijn fototas, die ik toen mee had. Goh wat maak ik dan veel foto's On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Met jouw astma zou ik idd dan snel ff een check laten doen! quote: Ok je weet het al! Gaaf he!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ja maar je weet ik ga niet snel naar de arts. ach de pilletjes werken nu wel een beetje. Moet de au even niet terugkomen. Je gaat toch kamperen op den camping? Ja erg vet voor Harald. Kan ie zijn eigen teksten zingen. verdiend ie ook wel. Kan ie vast wel On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Volgens een eerder gepost tijdschema begint Within Temptation om 23.45 uur, maar ik heb hier het blokkenschema voor m'n neus liggen en daar staat dat ze om 23.15 beginnen. Of kijk ik nu scheel Of geld dat tijdschema niet meer? |
|
wil jij dan within temptation zien? mijn plan was op na dropkick het op een rennen te zetten zodat ik de baggermuziek van wt niet hoef te horen Maareh, kijk anders gewoon ff op de site van waldrock zelf, staat volgens mij het meest betrouwbare schema. |
|
Ach, we zien wel of we WT gaan kijken Tja, dan hou ik het blokkenschema maar aan, aangezien dat andere tijdschema nergens meer op de site staat. |
|
quote: Ja doen en dan keihard uitglijden in de blubber! |
|
quote: ehm, ik denk dat als er blubber is ik na m'n eerste pit al onder zit, dus dat kan me dan ook niks meer uitmaken denk ik. |
|
quote: Nee, je begrijpt me niet. Ik wil dat je gaat rennen en dan keihard met je smoel in de blubber pleurt, daar waar ik het goed kan zien en waar ik goed foto's kan maken. Oh en hmz geen Satyricon op Waldrock is verwerkt. HEUJJ Destruction! |
|
mmm, ach dan moet je me eerst herkennen he? |
|
quote: Is dat lastig dan? |
|
geen idee, zoveel meiden zullen er niet zijn die wazige kraaltjes in hun haar hebben (ik verveelde me op een gegeven moment ja) of die in hun bh in de pit staan. (hoewel als het echt koud is ik misschien wel een shirt aanheb, dus dan wordt het moeilijker) |
|
Misschien?? Het is normaler om een shirt aan te hebben hoor. Vaak vinden mensen het heel raar als iemand in slecht een bh staat. maar kan aan mij liggen... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ben jij toevallig die lakmeid die tegen een hek geneukt werd vorig jaar? @ Pandora [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 04-07-2007 21:23] |
|
quote: Maar goed dat je even @ Pandora erbij had gezet Was er ook niet vorig jaar, maar das een ander detail On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |