|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: *wijst* PAK 'EM, PAK 'EM! |
|
quote: Tsk, ik had toch allang je telefoon uit je tent gejat. |
|
quote: en als je voor die tijd knock-out gemept wordt? |
|
quote:Kan niet, ik verstop 'em altijd in m'n anus. quote:Ik kom vast wel weer bij. |
|
quote: I know. |
|
|
|
haha mooi topic dit |
|
|
|
Kom op zeg mensen! What happened to the luvvvv? Zaterdag was iedereen nog zo lief voor elkaar en nu is het al weer haat en nijd. Een vriend van me was vorig jaar bijna met tent en al in de hens gezet. Een ander hoorde vanuit zijn tent iemand zeggen "nee joh gek! Die niet! Daar ligt nog iemand in!!". Zou wel een beetje een domper geweest zijn. Maar ik vind iedereen nog steeds lief hoor! [edit] Behalve Slayer natuurlijk. [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 10-07-2007 21:56] Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Gevonden!!!! http://www.metalshots.com/2007-07-07_Waldrock_Burgum/Waldrock_0245.jpg [even een linkje van gemaakt] [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 11-07-2007 7:58] |
|
Goatse, FTW!!!!! Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Je betaalt alleen wel 55 euroe voor het festival en 15 voor de camping dan had ik graag ook geen uitdekloten gewassen inteelt knaap er bij willen hebben die mij bij de nek pakt. Als dit al mag mogen ze jou toch ook bij je nek pakken als je het land daar vervuilt met je pis? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Ik dacht dat jij niet betaald had. En als dat de prijzen waren ben ik 15 euries gemazzeld. [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 10-07-2007 22:15] Subtiel kamerolifantje |
|
hahahaha, nee ik niet, maar rik wel natuurlijk "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
En die heeft 15 euro voor de kemping betaald? PWN@g3! Subtiel kamerolifantje |
|
Als hij er tentje had was hij er dus de vrijdag al denk ik wat dus inhoud dat hij 15 moest dokken. MEEEEEEGGGAAA gay overigens, als je dan nog niet eens je tent in de fik mag zetten [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 10-07-2007 22:20] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Oh dat is waar ook. *scheelkijksmiley* Subtiel kamerolifantje |
|
Almetal gewoon veeeeelteveel mietjepraat hier, al die mensen zijn bij lange na niet metal genoeg "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote:Ah, wat lief: |
|
quote: Die juffrouw ziet er zeker lief uit ja! Ik bedoel die donker harige juffrouw, even voor de duidelijkheid! Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Ghe ghe, BRG lijkt niet geheel te beseffen wat er zich allemaal afspeelt. |
|
Doet ie dat ooit dan? Zenial |
|
quote: Ik ben geen kenner, sorry. |
|
quote: Hehe die kont herken ik geloof ik, Quinz vast en zeker [even een linkje van gemaakt] [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 11-07-2007 7:58] |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |