|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Enslaved blijft mij op de een of andere manier voortdurend ontwijken. Een van mijn favo bands aller tijden, maar nog nooit live gezien. Meest schrijnende was toen ze in Doornroosje (op loopafstand van het huis van mijn ouders) bleken te spelen op dezelfde dag dat ik naar londen vloog om mijn vriendin te bezoeken (LAT-relaties, begin er nooit aan ) en later die week in Londen op de dag van mijn terugvlucht. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Foto's!!!! Enslaved en Keep Of Kalessin in Mezz, Breda, 23 oktober. Fuzzphoto.eu [Dit bericht is gewijzigd door Njord op 25-12-2009 16:55] |
|
Zo, vannacht echt nauwelijks kunnen slapen, en ik weet dat ik vanavond gewoon om ga vallen als ik wel heen ga. Kortom: ik heb 1 ticket over voor nijmegen. De eerste die hier zijn mailadres achterlaat mag hem hebben. |
|
"hebben" als in: weggeven? Bruce Banner |
|
Yup, anders had ik wel kopen gezegd. |
|
Bruce Banner |
|
biff |
|
Biff? Bruce Banner |
|
quote: Ja, Lain je moet hem nu biffen.. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Maar goed, verschrikkelijk veel zin in vanavond Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Hädes, het gaat hier om David Thelen uit Düsseldorf, ik mail hem de info even door. Danke schön namens hem. Bruce Banner |
|
biff /bif/, vt. [now rare] To notify someone of incoming mail. From the BSD utility biff(1), which was in turn named after a friendly dog who used to chase frisbees in the halls at UCB while 4.2BSD was in development. There was a legend that it had a habit of barking whenever the mailman came, but the author of biff says this is not true. No relation to {B1FF}. |
|
In verband met ziekte van een kameraad heb ik een kaartje over voor vanavond in Nijmegen. Interesse? Mail ff naar iluvatar1979[nospam]@gmail.com Tevens is er een plaats over in de auto van Groningen naar Nijmegen en terug. Vertrek is 5 uur vanaf CS in Grun'N, kosten: 25% van de brandstof. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
rijd er nog iemand langs zwolle naar nijmegen? ik zoek anderhalve plek in een auto plus achterbak voor rolstoel, benzine kosten doen we uiteraard niet moeilijk over! |
|
Zin in |
|
quote: nice, de rest ook overigens! |
|
haha, geweldig 21st Century Shizoid Man van King Crimson live door Shining plus de zanger en gitarist van Enslaved. Knap staaltje muziek! |
|
Zoooo dat was even gaaf! Keep of Kalessin begon al lekker, veeeel beter dan de vorige keer in Utrecht (met Satyricon). Vervolgens een geniaal optreden van Enslaved, geweldig! |
|
Regeer, heb je David nog gezien? Bruce Banner |
|
quote:Ah, hij is dus wel binnen gekomen? Ik heb geen reactie van Doornroosje gekregen namelijk. |
|
quote: Ik heb ook niks van hem gehoord, dus vroeg met af of het nog gelukt is. Bruce Banner |
|
Van Shining maar een half nummer mee kunnen krijgen ivm de rij. Ik was wel benieuwd naar die band, maar nu dus niet echt een indruk van kunnen vormen. Jammer! KoK vond ik op zich wel goed spelen, maar de intensiteit die Armada tot zo'n vette plaat maken, wisten ze wat mij betreft live totaal niet te creëren. Goed, maar verre van indrukwekkend. Bij Enslaved het commentaar wat van tevoren eigenlijk al te voorspellen was: te veel werk van Ruun en Isa (jaja, logisch; best aardige nummers ook, maar ik vind die platen over hun geheel genomen gewoon minder sterk). Wel een nummer van Frost, maar helaas bleven Eld (itt to de vorige keer in 013) en Monumension (mijn favorieten) buiten beschouwing... Gelukkig kwam er een geniale toegift wat alles toch nog (bijna) goedmaakte Verder gewoon een gezellig avondje, dus wat dat betreft zeker geslaagd. |
|
Sja ik heb ook slechts de laatste minuut van die King Crimson-cover meegekregen helaas. ERG jammer, had ze graag gezien. Over KoK is genoeg gezegd denk ik. Ik was juist blij dat Enslaved zoveel van RUUN en Isa gespeeld heeft, dat zijn mijn favoriete platen van ze vooral RUUN. Goeie set en ik had trouwens nooit gedacht "Slaget I Skogen Brotenfor" ooit nog live te zien, lachen. Ik ga toch liever voor het nieuwe werk, maar de toegift was een leuke nostalgie-trip. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
gave show gisteren in roosje! Shining: kende de band niet en wist neit wat ik moest verwachten. het eerste nummer was wel ok, deed me allemaal een beetje denken aan de nieuwe stijl van ulver op een of andere manier. Naarmate de set vorderde begon de muziek me op de zenuwen te werken. K.o.K: ok, aardige set, niet echt bekend emt de band, maar eht geluid was RUK! Enslaved: Gave set, goede nummers, geluid was niet optimaal, maar wel een gave show!~ leuke avond! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |