|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Toch heeft KoK niet alleen maar blastbeats....na 12 optredens op rij ken ik de nummers wel uit m'n hoofd hehehe Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Toch vond ik KoK best vet. OK, op cd is alles wat beter te volgen, maar als je alle nummers goed kent, was het prima te doen. Tenminste, ik merkte dat achter in de zaal het geluid een stuk minder was dan midden-voor! Nummers als Crown of Kings, The Wealth of Darkness en As Mist Lay Silent Beneath heersten wat mij betreft behoorlijk, maar een nummer als Come Damnation kwam weer totaal niet uit de verf. Oh en Enslaved was geniaal. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Heb je Shining nog gezien? Wij misten helaas nagenoeg het hele optreden. Beetje jammer als je om 20:30 voor de deur staan en vervolgens pas na negenen een keer naar binnen kan omdat Doornroosje te weinig mensen bij de deur heeft staan .. Misschien zou het goed zijn als mensen die een kaartje via internet kopen deze gewoon opgestuurd krijgen zodat ze niet ter plekke nog eens in de rij hoeven te staan om hun printje te wisselen voor een kaartje. Maar goed, kwam vooral voor Enslaved en die hebben een briliant optreden neergezet! |
|
Yep, en Shining was erg gaaf wat mij betreft. Vooral de King Crimson cover 21st Century Schizoid Man (met Grutle op zang en Ivar op gitaar) was geweldig! Binnenkort nog ff een review op FP. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Mocht je nog om beeldmateriaal verlegen zitten, dan mag je bovenstaand gepost materiaal eventueel ook wel gebruiken. |
|
quote: Tja, maar toch vind ik die emailkaartjes wel een sympathiek initiatief want nu heb je die gare servicekosten niet. Goed op tijd vertrekken is het beste alternatief . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Gewoon met een streepjescode gaan werken. Kan je zelf thuis je kaartje uitprinten en die wordt dan bij de deur gescand. |
|
quote: Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: gaat er komen! |
|
Gave foto 's Vincent! Verrassend triviaal |
|
quote: LOL, was niet eens zo bedoeld, haha. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Dat hebben ze bij Atak in Enschede tegenwoordig, werkt best gunstig Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Ah dat zou perfect zijn! Mijn camera hield er tijdens Shining alweer mee op namelijk... Bedankt Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ik heb dit alles moeten missen :-( Keek erg uit naar de show in Doornroosje maar was ziek, flinke griep gehad...... |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina |