IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Enslaved Ruun pt. II European tour 2007 Vorige pagina
Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 28-10-2007 19:51 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Toch heeft KoK niet alleen maar blastbeats....na 12 optredens op rij ken ik de nummers wel uit m'n hoofd hehehe

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 29-10-2007 23:15 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Enslaved heerste de pan uit! Keep Of Kalessin was wel aardig maar toch meer een band voor in mijn cd-speler dan live..

Bijgaand wat foto's:

Keep of Kalessin

Enslaved:

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 30-10-2007 10:47 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Toch vond ik KoK best vet. OK, op cd is alles wat beter te volgen, maar als je alle nummers goed kent, was het prima te doen. Tenminste, ik merkte dat achter in de zaal het geluid een stuk minder was dan midden-voor!

Nummers als Crown of Kings, The Wealth of Darkness en As Mist Lay Silent Beneath heersten wat mij betreft behoorlijk, maar een nummer als Come Damnation kwam weer totaal niet uit de verf.

Oh en Enslaved was geniaal.

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 30-10-2007 18:45 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2007 10:47 schreef NecRobert het volgende:
Toch vond ik KoK best vet. OK, op cd is alles wat beter te volgen, maar als je alle nummers goed kent, was het prima te doen. Tenminste, ik merkte dat achter in de zaal het geluid een stuk minder was dan midden-voor!

Nummers als Crown of Kings, The Wealth of Darkness en As Mist Lay Silent Beneath heersten wat mij betreft behoorlijk, maar een nummer als Come Damnation kwam weer totaal niet uit de verf.

Oh en Enslaved was geniaal.

Heb je Shining nog gezien? Wij misten helaas nagenoeg het hele optreden. Beetje jammer als je om 20:30 voor de deur staan en vervolgens pas na negenen een keer naar binnen kan omdat Doornroosje te weinig mensen bij de deur heeft staan .. Misschien zou het goed zijn als mensen die een kaartje via internet kopen deze gewoon opgestuurd krijgen zodat ze niet ter plekke nog eens in de rij hoeven te staan om hun printje te wisselen voor een kaartje. Maar goed, kwam vooral voor Enslaved en die hebben een briliant optreden neergezet!

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 30-10-2007 19:03 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Yep, en Shining was erg gaaf wat mij betreft. Vooral de King Crimson cover 21st Century Schizoid Man (met Grutle op zang en Ivar op gitaar) was geweldig!

Binnenkort nog ff een review op FP.

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 30-10-2007 19:30 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2007 19:03 schreef NecRobert het volgende:

Binnenkort nog ff een review op FP.

Mocht je nog om beeldmateriaal verlegen zitten, dan mag je bovenstaand gepost materiaal eventueel ook wel gebruiken.

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 30-10-2007 19:36 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2007 18:45 schreef Valorian het volgende:
Misschien zou het goed zijn als mensen die een kaartje via internet kopen deze gewoon opgestuurd krijgen zodat ze niet ter plekke nog eens in de rij hoeven te staan om hun printje te wisselen voor een kaartje.

Tja, maar toch vind ik die emailkaartjes wel een sympathiek initiatief want nu heb je die gare servicekosten niet.

Goed op tijd vertrekken is het beste alternatief .

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 30-10-2007 20:24 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

Gewoon met een streepjescode gaan werken.
Kan je zelf thuis je kaartje uitprinten en die wordt dan bij de deur gescand.

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 30-10-2007 20:39 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2007 19:36 schreef M. het volgende:
Tja, maar toch vind ik die emailkaartjes wel een sympathiek initiatief want nu heb je die gare servicekosten niet.

Goed op tijd vertrekken is het beste alternatief .

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 30-10-2007 21:57 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2007 20:24 schreef Regeer het volgende:

gaat er komen!

Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 30-10-2007 22:03 by Ohneschwanz Wijzig reactieProfiel van OhneschwanzQuote dit bericht

Gave foto 's Vincent!

Verrassend triviaal

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 30-10-2007 23:41 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2007 20:39 schreef Cadaveria het volgende:

LOL, was niet eens zo bedoeld, haha.

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 31-10-2007 8:25 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2007 20:24 schreef Regeer het volgende:

Dat hebben ze bij Atak in Enschede tegenwoordig, werkt best gunstig

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 31-10-2007 10:42 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2007 19:30 schreef Valorian het volgende:
Mocht je nog om beeldmateriaal verlegen zitten, dan mag je bovenstaand gepost materiaal eventueel ook wel gebruiken.
Ah dat zou perfect zijn! Mijn camera hield er tijdens Shining alweer mee op namelijk...

Bedankt

Mandylion
Usericon van Mandylion
Posted 31-10-2007 11:05 by Mandylion Wijzig reactieProfiel van MandylionQuote dit berichthttp://www.mandylion.nl  www.myspace.com/kimmandylion

Ik heb dit alles moeten missen :-( Keek erg uit naar de show in Doornroosje maar was ziek, flinke griep gehad......

Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com