|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ja, drie x goaf! |
|
quote: hoe was dat? Wat doen ze live? |
|
quote: Ze smeren hun kop vol met stront, net als GG Allin. |
|
quote:koel, met een integraalhelm op? |
|
quote:Heb ze gemist daar. Was 1 dag te laat in Bergen hehehe Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Staat Shadowlord er in Roosje bij? Dat staat op hun MySpace |
|
quote: nope, doordat Shining erbij is gekomen is die plek komen te vervallen. Jammer, maar helaas. |
|
Ik ga denk ik wel kijken in Breda. Even de ZM prijsvraag nog winnen zou mooi zijn dan |
|
Nog een kleine anderhalve week Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik heb eerder op die dag tentamens dus ff alle stresss er uit heerschen daar! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Present My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape |
|
Aanwezig in de Biebob Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLĂINTE |
|
Aanwezig in Breda, kan er lopend heen. Heersch |
|
quote:Word het Nijmegen of Breda? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
, [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 04-10-2007 23:42] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Is de prijsvraag weg |
|
quote:Reageren VOOR 15 oktober Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Done that |
|
Damn, dit was volgende week. Dat ga ik niet redden. |
|
Zo, nu koffers pakken en dan morgenochtend op pad ....heb er zin in Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hey Regeer, konden Heleen en ik nog met jou/jullie meerijden naar Nijmegen? |
|
Zo, slaapplek in Nijmegen is geregeld. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Ze kunnen de uitslag niet publiceren, aangezien je met naam (en waarschijnlijk woonplaats) op de gastenlijst wordt gezet. Dat maakt het erg makkelijk om te kapen Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |