|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: kijk, het probleem in dit geval is ook wel een beetje dat Keep of Kalessin een beetje standaard ruk is. als een band gewoon een minder dagje (of zoals laatst bij Type O een minder toertje ) heeft, dan is dat geen probleem. maar elke keer weer... Thyrfing heeft ook zo'n reputatie. terwijl ze op plaat, i.i.g. alles behalve Armada, toch wel echt erg indrukwekkend zijn. misschien had het een studioband moeten blijven. www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
Shining - Duidelijk niet aan mij besteed, dat vond ik dus echt niks. KoK - Was wel even leuk, maar het geluid was een beetje mat/dof ofzo en het klonk niet zo bombastisch. Niet geweldig, maar leuk een keer gezien te hebben. Enslaved - Was weer geweldig, wat een band! |
|
Shining - binnen gekomen bij het laatste trompetter geschal. 'k weet nog niet of ik het jammer vind dat ik ze gemist heb . KOK: Ik vond ze een stuk beter dan toen met Satyricon in Tivoli. Toch waren voor mij de eerste 2 nummer het meest herkenbare en vond ik de rest van de nummers wat afzakken. En idd wat al eerder was opgemerkt, die drum solo was zelfs wat lachwekkend. Enslaved: Geweldig dat ze veel oud werk speelden. Ik ben daar veel beter bekend mee dan het nieuwe werk. Ik stond eerst helemaal rechts vooraan.. ik deed net een stap opzij en een vent die mijn plekje innam, werd 3 sec. daarna een gebroken neus geslagen.. pff Wel naar!. Daarna maar links vooraan gaan staan en enorm staan heerschen. Wat een fantastische show. Waarschijnlijk 1 van de vetste shows die ik in 2007 heb gezien. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Oja Shining.. sjezus. Ik had al een ietwat drukke bui en toen die muziek er nog bij. Werd er helemaal zenuwachtig van, klonk allemaal erg onsamenhangend en al dat gepingel erbij.. niks voor mij hoor! Gelukkig was het cafe meer wat voor mij. Als men Keep of Kalessin zo kut/saai vond, snap ik even niet waarom het in de zaal zo stampvol stond. Jullie hadden best even weg mogen gaan hoor Was het overigens uitverkocht uiteindelijk? quote: Nou inderdaad, die had niet gehoeven quote: Links vooraan was het iig een stuk rustiger staan dan rechts inderdaad en yeaaaah heerschen Ik zou nu wel een nekmassage kunnen gebruiken *kuch*. Ook tof, M die totaal uit zijn dak ging |
|
quote: Ja me too. Ik weet wel door wie ahahha ja heerschende maartens zijn goed Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Haha ja ik weet ook wel door wie Lekkerrrrrr hoorrrrr |
|
quote: Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Zooo... Dat was kudt. Geen een nummer van 'Monumension'. Verder speelde Enslaved overigens best gaaf. Alleen het geluid wat niet optimaal en de drums stonden wat hard maar daar had KoK ook last van. 'When Fire swept Clean the Earth' en de nummers van 'Hordanes Land' heerschten natuurlijk wel erg hard. KoK was compleet overbodige saaie meuk. Nou was het geluid eigenlijk ook best slecht waardoor het waarschijnlijk niet overkwam maar die band wist mij echt 0,0 te boeien. Shining was vette p30p. Wat jazz, wat ambient, tikje noise en andere invloeden. Gave mengelmoes iig. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Hollander Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Owja; Maltbier = Vies! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
'Shining - In the Kingdom of Kitsch you will be a Monster' staat hier nu voor de tweede keer aan en ik moet zeggen dat het een zeer relaxt en heerschend schijfje is. Jazzy invloeden voeren de boventoon en verder is het vrij wazige, epische lounge-achtige muziek. Best vet. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Shining - zal op plaat ongetwijfeld beter klinken... KoK - Vette band, alleen snappen ze niet dat ze live een tweede gitarist moeten meenemen. Enslaved - Hele gave show! Ik ben nog steeds van mening dat het oude werk gaver is maar terug gaan naar Frost, Eld of Blodhemn doen ze toch niet meer. Het nieuwe spul kon me gisteren ook wel boeien. Meteen Ruun maar weer aangeschaft om de collectie weer compleet te maken. Geslaagd feestje! |
|
Was idd een geslaagd feestje! Shining: Ik werd er helemaal zenuwachtig van. Echt niet aan mij besteedt, al dat a ritmische gepingel. KOK: Geluid in het begin matig, daarna best ok! Heb hier de opgebouwde ergernis aan Shining eruit kunnen gooien. Enslaved: Gave show, zou alleen meer naar de nieuwere cds moeten gaan luisteren en ze ook eens aanschaffen... Wel een beetje veel biertjes op gisteren... Kan nog wel een gebruiken. Edit: ok, cola zorgt ook voor caffeine, maar ik wilde toch die leuke koffie smilie er neer zetten... [Dit bericht is gewijzigd door DecomposingBitch op 26-10-2007 14:58] "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Geslaagd avondje! Shining alleen de laatste twee nummers meegemaakt, vond 21 century schizoid man wel heel vet! Dat andere nummer herkende ik weinig in waarschijnlijk omdat ik de band niet kon. Voorgaande posts hebben me toch wat nieuwschierig gemaakt naar hun plaatwerk. Keep of Kalessin, vet op plaat, live vond ik de zanger ontzettend goed, maar hoorde in de muziek weinig terug van de melodielijnen op plaat, jammer want op plaat boeit het me dus wel. Enslaved was wel de heerser van de avond! Weet iemand toevallig de setlist? T beukte in ieder geval flink allemaal! Miste alleen secrets of the flesh (instrumental). "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
Hierbij nog een paar foto's van afgelopen dinsdag. Shining Keep of Kalessin Enslaved De rest is te vinden op mijn website: http://www.metal-experience.com |
|
quote: Terwijl ze die toch heel vaak als afsluiter spelen. "Allfadr Odhinn" daarentegen was een fijne verrassing. Verder heerschende setlist zoals altijd met als hoogtepunt wederom "As fires swept clean the earth" voor mij. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:En zelfs Gylfaginning! Die zag ik ff niet aankomen! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Mooie feauteau's. |
|
quote: Inderdaad. Gave aankondiging ook. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Zo, weer terug van een zeer geslaagd tourtje...wat was het weer gaaf Dat KoK vaak een slecht geluid had ligt niet aan de band trouwens....zij waren de enige band op deze tour die een lokale geluidsman aangewezen kregen terwijl Shining en Enslaved eigen mensen mee hadden. En in de meeste gevallen waren deze lokale geluidsmensen niet de beste mensen in hun vak...jammer want met goed geluid klinkt KoK echt wel vet. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: daar ligt het meestal niet aan, wel de onbekendheid met de band/repertoire + te weinig sound-check tijd + de band zelf... BM is vaak lastig mixen. Vond het overigens in Roosje nog zeer behoorlijk op het basgeluid na..., maar dat lag dus aan de bassist zelf.. |
|
quote: Ik vond de drums erg overheersen. Verder vind ik de muziek live totaal niet overkomen (ik heb ze nu twee keer gezien). Ik snap best dat ze op de bill staan, 'Armada' is een goede plaat. Maar ik heb niet zoveel met dat soort muziek live, het is niet zo dat je ff lekker mee kunt rocken op 400 bpm. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: klopt idd. Blastbeat voegt meestal niet veel toe... |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |