|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ghehe logisch ja. Ik hoop stiekem dat mijn ma tegen die tijd een auto heeft gekocht, zodat ik er zelf heen kan jagen. Maar ze is nogal aan het treuzelen betreft de autokeuze (hup, schiet es op joh ). |
|
het gaat gezellig druk worden as. donderdag! |
|
Ben benieuwd dinsdag |
|
Hey SIB, ik ben er namens ZM voor een verslag, maar ik heb nog geen bevestiging vh label gekregen, die zou het de dag ervoor pas laten weten. Kun jij als back up ervoor zorgen dat ik op de gl sta? Ik ben bang dat het straks uitverkocht is... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: nou, uitverkopen doet het denk ik niet, maar het wordt wel lekker druk. Ik zal gl checken. |
|
Hoogstwaarschijnlijk ben ik erbij in Mezz edit: en ik sleep WR ook even mee. [Dit bericht is gewijzigd door Erbrechen op 20-10-2007 13:52] |
|
quote:Doe maar hallo zeggen dan |
|
Ja als ik je herken |
|
Judge M herkennen lukte mij zelfs in mijn dronken staat tijdens BOA. Fuck the world and fuck you |
|
quote:O ja Maar dat gaat moeilijker worden nu want ik draag die ketting niet meer |
|
quote: Dat moet wat zeggen ja |
|
quote:Heb je nou al een date? |
|
quote: ? |
|
De wederhelft had toch geen zin om mee te gaan? |
|
Nou meneer gaat alleen mee alstie er geld voorover gaat hebben. Anders mag ik een andere date gaan zoeken ja |
|
Nouja het is dus dat ik een pauper ben, anders had ik je wel vergezeld. |
|
Hehe, nou wie weet een andere keer |
|
Oh wellicht! |
|
Tijdschema? |
|
quote: gaat onze wederzijdse deal nog door? Dan neem ik het ff mee |
|
roawr, hier ga ik aankomende dinsdag maar eens heen. nette sjit. www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
Fijn, wellicht woensdag aanwezig, in de Biebob. |
|
quote:Uiteraard Goed punt trouwens. Ik zou het haast vergeten |
|
Nijmegen: - Scotfan & Nakooma (o.v.b.) - Onweerwolf - Panzerke - Regeer - Meridian - Marc Beƫlzebub Judas - S.I.B. - MMayo - Hel1tjuh - Mandylion - Vampire John - Valorian - Cadaveria - M. - Hades - Dirge for November - Heuy - Henke - NecRobert - Grimnir - DecomposingBitch Breda: - Mark Z - bonjovisucks - (Vampire John onder voorbehoud, maar dan wellicht alleen) - Regeer Vosselaar: - Heuy (onder voorbehoud) |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |