|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Lijstje: Nijmegen: - Onweerwolf - Regeer - Meridian - Marc Beëlzebub Judas - S.I.B. - MMayo (indien ik vervoer heb, bwuh) Breda: - Mark Z - bonjovisucks Vosselaar: Mezelf even van de lijst gehaald, blijk de ochtend naderhand een tentamen te hebben. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
quote: Hoezo is dat een probleem dan? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Ik kom 's avonds niet meer thuis ivm de laatste trein die te vroeg gaat, dus moet ik daar ergens crashen, en dan red ik het net wel of net niet om op tijd (9.00) in de tentamenzaal te komen. En bovendien heeft de ervaring me geleerd dat je brak je tentamens niet echt haalt. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
quote: Dat wordt gewoon gaaf, weer Enslaved zien Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Nijmegen: - Onweerwolf - Panzerke - Regeer - Meridian - Marc Beëlzebub Judas - S.I.B. - MMayo (indien ik vervoer heb, bwuh) - Mandylion - Vampire John - Valorian - Cadaveria - M. Breda: - Mark Z - bonjovisucks - (Vampire John onder voorbehoud, maar dan wellicht alleen) Vosselaar: Hey john, kunnen we eindelijk weer eens een biertje pakken!!! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Nou wie weet ook maar even kijken dan. Als er tijd is edit: Wel een kutdag hoor [Dit bericht is gewijzigd door zillah-morte op 20-08-2007 13:18] On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
gaaf Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Wel snel zijn anders zit de auto vol! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Als ik ga, dan gaan wij vanuit het noorden. Mensen moeten werken door de weeks On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Ga dan eens een keer een eindje rijden. Jij hebt een rijbewijs én een eigen bak onder je reet "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote:oh ja dat is waar ook.. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ik zie wel even of ik ga. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:kiek maar ff.. wel gezellig Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Keep of Kalessin is bevestigd als support. |
|
Nijmegen: - Onweerwolf - Panzerke - Regeer - Meridian - Marc Beëlzebub Judas - S.I.B. - MMayo (indien ik vervoer heb, bwuh) - Mandylion - Vampire John - Valorian - Cadaveria - M. - Hades Breda: - Mark Z - bonjovisucks - (Vampire John onder voorbehoud, maar dan wellicht alleen) Vosselaar: |
|
quote: GENIAAL !!!!!!!!!!! Nu helemaal aanwezig! |
|
Potjandoosie.. Op een donderdag [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 20-08-2007 20:07] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Vorige week al gepost 1 pagina terug Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: ja dat klopt, maar ik heb pas vanmiddag een bevestiging per mail gekregen. Daarvoor waren het geruchten.. |
|
Vorige week was het al bevestigd (ik werk zelf parttime bij Peersenproduction die de tour regelen, vandaar dat ik het al wist - en dacht dat ze het zelf vorige week ook al naar buiten hadden gebracht dat het bevestigd was). Anyway, maakt niks uit....het is in ieder geval een erg gave package Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 16-09-2007 15:56] |
|
Haha te gek Hopelijk doet KoK het wat beter dan vorige keer (Tivoli de Helling). Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ik hoorde inderdaad dat KoK in Nederland tegenviel afgelopen jaar. Vreemd want ik zag ze in Bergen en daar speelden ze een geweldige show! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:ja precies. Ik hoop het ook! Ik heb er iig nu al onwijs veel zin in Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |