|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Nijmegen: - Scotfan & Nakooma (o.v.b.) - Onweerwolf - Panzerke - Regeer - Meridian - Marc Beëlzebub Judas - S.I.B. - MMayo - Hel1tjuh - Mandylion - Vampire John - Valorian - Cadaveria - M. - Hades - Dirge for November - Heuy - Henke - NecRobert - Grimnir - DecomposingBitch Breda: - Mark Z - bonjovisucks - (Vampire John onder voorbehoud, maar dan wellicht alleen) - Regeer - Judge M. - skitzoid kitten - Sindel - Erbrechen - WhiteRider Vosselaar: - Heuy (onder voorbehoud) [Dit bericht is gewijzigd door Erbrechen op 23-10-2007 15:00] |
|
Het zal druk worden in de Vosselaar! |
|
quote:Oh je gaat toch? |
|
quote: Jep, als ik niet zou gaan, zou Mental z'n tieten op m'n raam leegspuiten, of iets dergelijks. |
|
Manipulatie FTW! |
|
quote:Behold the power of pikstraf. |
|
|
|
Bedenk me net dat dit m'n eerste concert dit jaar wordt, voor zover ik weet. :') |
|
quote: Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Het kan erger: Ik ga volgend jaar naar mijn eerste concert in.....4 jaar! |
|
wauw. ik ben al 4 weken niet naar een concertje geweest, dat is zo'n beetje mijn record de afgelopen 8 jaar. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Dat doe je goed. Dit wordt mijn vierde in 5 dagen |
|
Ghehe, Enslaved staat in eht lijstje van '7 redenen om uit te gaan' van NRC next "We like timeless themes, so there isn't gonna be songs about fancy cars and sexy girls. Well that last one is quite timeless, I'll take it back" (Tomi Koivusaari , Amorphis) |
|
quote:Hehehe, stoer Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: online of de krant? |
|
quote:Ben het zo met ze eens Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Krant "We like timeless themes, so there isn't gonna be songs about fancy cars and sexy girls. Well that last one is quite timeless, I'll take it back" (Tomi Koivusaari , Amorphis) |
|
Dat was nog eens een prettig concertje Keep of Kalessin mocht er trouwens ook zijn. Die schijfjes gaan we even halen My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape |
|
Enslaved was geweldig. Ik ben toch meer een liefhebber van hun oude werk maar dat was met 3 lange nummers prima vertegenwoordigd. Leuk avondje met veel bekenden |
|
WR: 23:45 vertrokken, net thuis. Gaaf, een trein met 30 minuten vertraging die vergeet te stoppen op Zwijndrecht. ... :') Wat betreft het concert: dat komt morgen wel. |
|
Was erg gezellig... Weer teveel bier, dus zit nu gaar op het werk |
|
Zo even over den bands: Shining, opzich wel vette band, al had de saxofoon wat minder gemogen. Maar het paste totaal niet bij de avond qua genre. Keep of Kalessin, nja.. opzich vond ik ze wel toffe stukjes hebben, maar vaak was het ook weer een beetje standaart. Wat een magere mannetjes trouwens allemaal. Mja het kan beter. Enslaved, Dit was zo veel vetter dan het voorprogramma.. Ze speelden strak, goed geluid, leuke show. Was echt een retegave show |
|
Zin in vanavond Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: :| Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |