IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Enslaved Ruun pt. II European tour 2007 Vorige pagina | Volgende pagina
WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 24-10-2007 13:20 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Shining was de verrassing van de avond! Behoorlijk heersende shit, zeker de eerste drie nummers. Daarna was het grotendeels geïmproviseerd, en dat trok ik toch iets minder goed. Verder was het een uitstekende, hele energieke, goeie show. Vreemde eend in de bijt, maar ik had er geen moeite meer.
Top!

Van Keep of Kalessin verwachte ik niets, en in dat opzicht hebben ze me niet teleurgesteld. Het was ook niets, niet alleen op plaat (ik ken alleen een van die eerste twee, ik dacht Through Times of War, ofzo) zijn ze saaier dan de geraniums waarachter m'n oma schuilgaat, ook live verbaast het me dat ze ook maar iemand weten te boeien.
Gay!

Enslaved zal wel niet mijn ding zijn, want mij heeft het geen seconde kunnen boeien.

Verder wel weer een hele hoop bekenden gezien, een hoop bier gedronken en veel geouwehoerd. Prima avond verder, al duurde de terugreis 2.5 uur in plaats van een uurtje. Ach ja, hoort erbij.

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 24-10-2007 13:20 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Keep of Kalessin had voornamelijk een heel slecht geluid en werd op den duur inderdaad wat saai. In het voorprogramma van Satyricon in De Helling een jaar geleden kwamen ze aanzienlijk beter uit verf.

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 24-10-2007 13:22 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2007 13:20 schreef WhiteRider het volgende:
Enslaved zal wel niet mijn ding zijn, want mij heeft het geen seconde kunnen boeien.

:|

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 24-10-2007 13:24 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2007 13:22 schreef ZelThoR het volgende:

Ja, ik vind het saai. Kan er ook niets aan doen.

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 24-10-2007 13:25 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2007 13:24 schreef WhiteRider het volgende:
Ja, ik vind het saai. Kan er ook niets aan doen.

Jawel, black metal maffia cum uit je oren vegen.

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 24-10-2007 13:26 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

:')

Daar zal het aan liggen ja!

astathica
No dolby on snake detectors
Usericon van astathica
Posted 24-10-2007 13:47 by astathica Wijzig reactieProfiel van astathicaQuote dit berichthttp://www.myspace.com/astathica

okee, even m'n helse kater overwinnen en gisteravond beschrijven.

Shining was voor mij het hoogtepunt. kekke muziek, vette sax, en die King Crimson-cover ("21st century schizoid man") was al helemaal zum klahrcümmen. tof hoor.

Keep of Kalessin was zonodig nog slechter dan ze destijds bij Satyricon waren. natuurlijk, het geluid werkte ook niet mee, maar het geheel was er gewoon niet. altijd weer een momentje voor die drummer, die echt helemaal niet boeiend of supergoed is. altijd weer met 1 gitarist, terwijl het er toch echt 2 moeten zijn. en dan maar EEN nummer van Reclaim. bah. driewerf bah.

Enslaved maakte alles nog goed, zeker. ze waren opzich in zo'n klein zaaltje een stuk toffer dan toen ik ze voor het laatst op Wacken zag. zonde dat er maar één nummertje van Frost tussen zat, maar wel weer tof dat het niet een standaard-nummer was. tegen de toegift aan was ik alweer zo lam dat ik me de rest van de avond niet helemaal meer kan herinneren.

welnu, terug naar de koffie.

www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje!

Poggwyd
Usericon van Poggwyd
Posted 24-10-2007 13:58 by Poggwyd Wijzig reactieProfiel van PoggwydQuote dit bericht

Shining was de reden om naar Breda te gaan, en dat beviel prima! Goretex weather report staat ook live als een huis!
De improstukken tegen het einde van de show waren wellicht te veel van het goede voor de gemiddelde metalfan maar dat mocht de pret niet drukken.

Verder waren er onwerkelijk veel bekenden en er was ook dommelsch. Er schijnen overigens nog twee bands gespeeld te hebben....

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 24-10-2007 13:58 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2007 13:58 schreef Poggwyd het volgende:
Shining was de reden om naar Breda te gaan, en dat beviel prima! Goretex weather report staat ook live als een huis!
De improstukken tegen het einde van de show waren wellicht te veel van het goede voor de gemiddelde metalfan maar dat mocht de pret niet drukken.

Verder waren er onwerkelijk veel bekenden en er was ook dommelsch. Er schijnen overigens nog twee bands gespeeld te hebben....

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 24-10-2007 14:17 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2007 13:20 schreef Judge M. het volgende:
Keep of Kalessin had voornamelijk een heel slecht geluid en werd op den duur inderdaad wat saai. In het voorprogramma van Satyricon in De Helling een jaar geleden kwamen ze aanzienlijk beter uit verf.
Nog slechter dan toen

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 24-10-2007 14:19 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

Even kijken...

Mandylion ligt ziek in bed (en goed ziek), en ik mag morgen naar Amsterdam om de overgang van moeder van een tijdelijk verpleeghuis naar een zorghotel te regelen, plus dat ik helaas blut ben.

Hoe zeer ik me er ook op verheugd had morgen in Nijmegen, een zieke vriendin en een moeder in nood, daar kan geen band tegenop, al zou Darkthrone in mijn achtertuin spelen (al is het dan vooral het gedeelte 'moeder' wat telt, de vriendin snapt dat gelukkig helemaal). De kans dat ik er morgen ben is dus 10%; ik wens wel iedereen die wel kan gaan heel veel plezier, maak maar wat extra lol voor mij en Mandylion

Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 24-10-2007 14:24 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

underkoffer
weer geheel underkoffer
Usericon van underkoffer
Posted 24-10-2007 14:31 by underkoffer Wijzig reactieProfiel van underkofferQuote dit berichthttp://hoevindjemijn.blogspot.com/

Apart, ik vond shining echt compleet niks, vond KoK op de belabberde geluidskwaliteit bij de eerste nummers na sterk, en vond Enslaved goed, maar niet super ofzo.

Dit is mijn eerste post op dit forum, en ken de persoonlijke smaken van de mensen hier niet, maar het valt me op dat men wel goed denkt te weten hoe het wel moet (** het moet met 2 gitaren ???** omdat ?? neem een Immortal ?)

Maar vond het een welbestede avond, ben alleen wel bij Ruun weggegaan, toen had ik het wel gehoord.

Vind ik ook niet

R.
Usericon van R.
Posted 24-10-2007 14:38 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2007 14:31 schreef underkoffer het volgende:
Apart, ik vond shining echt compleet niks, vond KoK op de belabberde geluidskwaliteit bij de eerste nummers na sterk, en vond Enslaved goed, maar niet super ofzo.

Dit is mijn eerste post op dit forum, en ken de persoonlijke smaken van de mensen hier niet, maar het valt me op dat men wel goed denkt te weten hoe het wel moet (** het moet met 2 gitaren ???** omdat ?? neem een Immortal ?)

Maar vond het een welbestede avond, ben alleen wel bij Ruun weggegaan, toen had ik het wel gehoord.

Zag ik jou niet gister in vieze arbeiderskledij uit de trein te Lelystad stappen?

underkoffer
weer geheel underkoffer
Usericon van underkoffer
Posted 24-10-2007 16:10 by underkoffer Wijzig reactieProfiel van underkofferQuote dit berichthttp://hoevindjemijn.blogspot.com/

Neen, lijkt me niet mogelijk, aangezien ik al tijden niet met het ov reis in NL.....

Vind ik ook niet

astathica
No dolby on snake detectors
Usericon van astathica
Posted 24-10-2007 16:20 by astathica Wijzig reactieProfiel van astathicaQuote dit berichthttp://www.myspace.com/astathica

quote:
Op 24 oktober 2007 14:31 schreef underkoffer het volgende:maar het valt me op dat men wel goed denkt te weten hoe het wel moet (** het moet met 2 gitaren ???** omdat ?? neem een Immortal ?)

tjongejonge, eerste post en gelijk al zeiken. anyway, luister 'es naar Come Damnation op plaat en vertel mij nog eens dat dat geinige opbouwende middenstukkie NIET met 2 gitaren gespeeld hoort te worden. de hele kracht gaat er een beetje uit zo.

anyway, verder is het niet zo dat ik "denk te weten hoe het wel moet". misschien moet je je apebakkes even houden.

www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje!

Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 24-10-2007 16:33 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Nijmegen:

- Scotfan & Nakooma (o.v.b.)
- Onweerwolf
- Panzerke
- Regeer
- Meridian
- Marc Beëlzebub Judas
- S.I.B.
- MMayo
- Hel1tjuh
- Mandylion
- Vampire John
- Valorian
- Cadaveria
- M.
- Hades
- Dirge for November
- Heuy
- Henke
- NecRobert
- Grimnir
- DecomposingBitch
- Moordlustige Hamster

Breda:

- Mark Z
- bonjovisucks
- (Vampire John onder voorbehoud, maar dan wellicht alleen)
- Regeer
- Judge M.
- skitzoid kitten
- Sindel
- Erbrechen
- WhiteRider

Vosselaar:

- Heuy (onder voorbehoud)

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 24-10-2007 16:47 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2007 13:22 schreef ZelThoR het volgende:

Haha, dat had ik heel erg op Party San vorig jaar. Enslaved had me betoverd en ik had drie kwartier met kippevel staan kijken en luisteren, één van de mooiste concerten die ik gezien heb. Ga ik naar Raj toe, wil ff mijn gevoel delen, “Hey man, wow! Hoe vond je Enslaved??” Raj: “mwah, geen reet aan”. M.: “WATTEH???”

Echt, man. Tering. Wat een geweldige band! Zin in morgen!

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 24-10-2007 16:49 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2007 16:47 schreef M. het volgende:
Haha, dat had ik heel erg op Party San vorig jaar. Enslaved had me betoverd en ik had drie kwartier met kippevel staan kijken en luisteren, één van de mooiste concerten die ik gezien heb. Ga ik naar Raj toe, wil ff mijn gevoel delen, “Hey man, wow! Hoe vond je Enslaved??” Raj: “mwah, geen reet aan”. M.: “WATTEH???”

Echt, man. Tering. Wat een geweldige band! Zin in morgen!

hahahaha daar moet je het met raj toch ook niet over hebben.. dan kan je dat verwachten..

Bellen nog ff over morgen 'k heb d'r zin an.

underkoffer
weer geheel underkoffer
Usericon van underkoffer
Posted 24-10-2007 16:54 by underkoffer Wijzig reactieProfiel van underkofferQuote dit berichthttp://hoevindjemijn.blogspot.com/

quote:
Op 24 oktober 2007 16:20 schreef astathica het volgende:

anyway, verder is het niet zo dat ik "denk te weten hoe het wel moet". misschien moet je je apebakkes even houden.

Apebakkes.....

maar goed... De toon is gezet, leuk forum. Ik zal even naluisteren wat je bedoelt, maar ik ben van mening dat het een alleszins redelijk optreden was.

Vind ik ook niet

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 24-10-2007 17:04 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Haha, als je Keep of Kalessin oprecht goed vond, heb je écht stront in je oren.

Legion
Usericon van Legion
Posted 24-10-2007 17:52 by Legion Wijzig reactieProfiel van LegionQuote dit berichthttp://

Ik vond KoK ook oprecht goed. Misschien heb je zelf wel stront in je oren?

My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 24-10-2007 17:54 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2007 13:25 schreef ZelThoR het volgende:
Jawel, black metal maffia cum uit je oren vegen.
black metal wat ???

Fuck the world and fuck you

underkoffer
weer geheel underkoffer
Usericon van underkoffer
Posted 24-10-2007 17:57 by underkoffer Wijzig reactieProfiel van underkofferQuote dit berichthttp://hoevindjemijn.blogspot.com/

Dat is nou verschil van smaak. Ik heb al meer Black Metal gehoord, het is de eerste keer dat ik KoK hoor, dus vergelijk heb ik niet, maar ik weet van andere bands hoe bagger het kan klinken, en behoudens het eerste nummer was dit niet slecht..

Eerlijk is eerlijk, het stukje voor de drummer was lichtelijk overdreven, maar ach...

Vind ik ook niet

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 24-10-2007 20:30 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Nijmegen:

- Scotfan & Nakooma (o.v.b.)
- Onweerwolf
- Panzerke
- Regeer
- Meridian
- Marc Beëlzebub Judas
- S.I.B.
- Mandylion
- Vampire John
- Valorian
- Cadaveria
- M.
- Hades
- Dirge for November
- Heuy
- Henke
- NecRobert
- Grimnir
- DecomposingBitch

Bwuhh Hel1tje van de lijst af, wegens het flink ziek zijn

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 24-10-2007 23:07]

Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com