IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Enslaved Ruun pt. II European tour 2007 Vorige pagina | Volgende pagina
chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 08-08-2007 13:19 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 8 augustus 2007 13:05 schreef ZelThoR het volgende:

Kan het nu niet meer vinden, dus misschien was het een droom .

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 08-08-2007 13:34 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

*kuch* concertagenda FP *kuch*

We kregen een mail van Mezz waarin ze dat meldden. Maar het staat nergens op hun site nog...

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Marc Beëlzebub Judas
Usericon van Marc Beëlzebub Judas
Posted 08-08-2007 13:36 by Marc Beëlzebub Judas Wijzig reactieProfiel van Marc Beëlzebub JudasQuote dit berichthttp://www.metalscombined.nl

Lijstje:

Nijmegen:

- Onweerwolf
- Panzerke
- Regeer
- Meridian
- Marc Beëlzebub Judas

Breda:

Vosselaar:

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 08-08-2007 13:41 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

hmm zo te zien valt te prijs mee en ik ze voor het grootste gedeelte op wacken gemist heb, jep, ik denk wel dat ik daar ergens bij ga zijn.

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 08-08-2007 13:53 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2007 13:41 schreef Cadaveria het volgende:
hmm zo te zien valt te prijs mee en ik ze voor het grootste gedeelte op wacken gemist heb, jep, ik denk wel dat ik daar ergens bij ga zijn.
Hoe kun je ze nou gemist hebben? Beste band van wacken dit jaar

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 08-08-2007 13:54 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Vorig jaar op Party San vond ik ze werkelijk betoverend. Die gig duurde echt veeeeeeel te kort.

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 08-08-2007 13:55 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Ruun Pt.II tour...ze komen toch ook met nieuw materiaal?

Meridian
Usericon van Meridian
Posted 08-08-2007 14:06 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

Keep of Kalessin erbij zou helemaal geniaal zijn!

Houtekiet
Walpurgisnacht
Usericon van Houtekiet
Posted 08-08-2007 14:23 by Houtekiet Wijzig reactieProfiel van HoutekietQuote dit berichthttp://www.myspace.com/houtekiet

quote:
Op 8 augustus 2007 13:55 schreef Spirit In Black het volgende:
Ruun Pt.II tour...ze komen toch ook met nieuw materiaal?

hoi mag ik je mail opnieuw ben hem kwijt, ik heb jou ooit gesproken over eventueel Kampfar in Doornroosje

Spirit In Black
Posted 08-08-2007 14:30 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2007 14:23 schreef Houtekiet het volgende:
hoi mag ik je mail opnieuw ben hem kwijt

zie profiel

Meridian
Usericon van Meridian
Posted 08-08-2007 14:40 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

Enslaved + Kampfar + Keep of Kalessin zou ook relaxed zijn maar dat zal wel niet samenvallen

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 08-08-2007 15:00 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2007 13:53 schreef Hub de Gallier het volgende:
Lekker ben jij.. praat me nog een schuldgevoel aan ook hahaa. ja nou.. ehh.. ik moest echt de aardappels afgieten en we hebben daar zo'n 30 minuten in de rij voor gestaan op het andere gedeelte van het terrein. ZOdoende kon ik er ook niet echt meer iets van mee krijgen omdat er een andere band doorheen blerde.. Maar jah.. in een zaaltje is het ook erg leuk!

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 08-08-2007 15:01 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Balen, geen UK datum voor de VS-tour

Kunnen ze niet een keer in de corporation komen spelen?

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

Hub de Gallier
Posted 08-08-2007 15:05 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2007 15:00 schreef Cadaveria het volgende:
Lekker ben jij.. praat me nog een schuldgevoel aan ook hahaa. ja nou.. ehh.. ik moest echt de aardappels afgieten en we hebben daar zo'n 30 minuten in de rij voor gestaan op het andere gedeelte van het terrein. ZOdoende kon ik er ook niet echt meer iets van mee krijgen omdat er een andere band doorheen blerde.. Maar jah.. in een zaaltje is het ook erg leuk!
Da's waar...in een zaaltje vind ik het persoonlijk nog beter. Licht en geluid komen beter over. Dan weet je dus wat je te doen staat...naar Breda of Nijmegen komen

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 08-08-2007 15:08 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2007 15:05 schreef Hub de Gallier het volgende:
Da's waar...in een zaaltje vind ik het persoonlijk nog beter. Licht en geluid komen beter over. Dan weet je dus wat je te doen staat...naar Breda of Nijmegen komen

Ja, Helemaal mee eens. Daarom vielen mij een aantal bands ook wel tegen op wacken omdat de sfeer e.d. dan niet helemaal overkomt in de volle zon.
Ja, ik ga idd of naar Breda of naar Nijmegen. ff kijken wat de rest hier doet.

Hub de Gallier
Posted 08-08-2007 15:23 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 08-08-2007 15:26 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Een mooie gelegenheid om voor het eerst naar de Mezz te gaan. Wel jammer dat het doordeweeks is.

Lijstje:

Nijmegen:

- Onweerwolf
- Panzerke
- Regeer
- Meridian
- Marc Beëlzebub Judas

Breda:

- Mark Z

Vosselaar:

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 09-08-2007 0:59 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Enslaved op Wacken:

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 09-08-2007 1:17 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 8 augustus 2007 13:53 schreef Hub de Gallier het volgende:

Nee dat was met Possessed ; overigens heeft ondergetekende ze ook op Wacken gemist (bewusteloos geraakt); herinner me wel de gig op de Arnhem metal meeting en dat was, zoals M. al zegt, betoverend goed.

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Spirit In Black
Posted 09-08-2007 11:18 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Lijstje:

Nijmegen:

- Onweerwolf
- Panzerke
- Regeer
- Meridian
- Marc Beëlzebub Judas
- S.I.B.

Breda:

- Mark Z

Vosselaar:

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 09-08-2007 11:35 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2007 1:17 schreef Mutilator het volgende:
Nee dat was met Possessed ; overigens heeft ondergetekende ze ook op Wacken gemist (bewusteloos geraakt);
.

ff offtopic: @mau: Wat was je geraakt???
Possessed was idd ook erg gaaf.

zijschroeier
vinyl tot aan het gaatje
Usericon van zijschroeier
Posted 12-08-2007 2:37 by zijschroeier Wijzig reactieProfiel van zijschroeierQuote dit bericht

In de MEZZ! Leve de nieuwe programmeur!

Here kitty kitty kitty!

bonjovisucks
Usericon van bonjovisucks
Posted 13-08-2007 22:00 by bonjovisucks Wijzig reactieProfiel van bonjovisucksQuote dit bericht

Lijstje:

Nijmegen:

- Onweerwolf
- Panzerke
- Regeer
- Meridian
- Marc Beëlzebub Judas
- S.I.B.

Breda:

- Mark Z
- bonjovisucks

Vosselaar:

[Dit bericht is gewijzigd door bonjovisucks op 13-08-2007 22:01]

Some suffer to the point where they go numb. Others are so numb they deserve to suffer...

Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 13-08-2007 22:36 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

Haha wat een nick!
(moet ik zeggen )

Hub de Gallier
Posted 15-08-2007 17:42 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Keep of Kalessin is support de gehele tour

Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com