|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Kan het nu niet meer vinden, dus misschien was het een droom . |
|
Lijstje: Nijmegen: - Onweerwolf - Panzerke - Regeer - Meridian - Marc Beëlzebub Judas Breda: Vosselaar: |
|
hmm zo te zien valt te prijs mee en ik ze voor het grootste gedeelte op wacken gemist heb, jep, ik denk wel dat ik daar ergens bij ga zijn. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Hoe kun je ze nou gemist hebben? Beste band van wacken dit jaar Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Vorig jaar op Party San vond ik ze werkelijk betoverend. Die gig duurde echt veeeeeeel te kort. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ruun Pt.II tour...ze komen toch ook met nieuw materiaal? |
|
Keep of Kalessin erbij zou helemaal geniaal zijn! |
|
quote: hoi mag ik je mail opnieuw ben hem kwijt, ik heb jou ooit gesproken over eventueel Kampfar in Doornroosje |
|
quote: zie profiel |
|
Enslaved + Kampfar + Keep of Kalessin zou ook relaxed zijn maar dat zal wel niet samenvallen |
|
quote:Lekker ben jij.. praat me nog een schuldgevoel aan ook hahaa. ja nou.. ehh.. ik moest echt de aardappels afgieten en we hebben daar zo'n 30 minuten in de rij voor gestaan op het andere gedeelte van het terrein. ZOdoende kon ik er ook niet echt meer iets van mee krijgen omdat er een andere band doorheen blerde.. Maar jah.. in een zaaltje is het ook erg leuk! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Balen, geen UK datum voor de VS-tour Kunnen ze niet een keer in de corporation komen spelen? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:Da's waar...in een zaaltje vind ik het persoonlijk nog beter. Licht en geluid komen beter over. Dan weet je dus wat je te doen staat...naar Breda of Nijmegen komen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ja, Helemaal mee eens. Daarom vielen mij een aantal bands ook wel tegen op wacken omdat de sfeer e.d. dan niet helemaal overkomt in de volle zon. Ja, ik ga idd of naar Breda of naar Nijmegen. ff kijken wat de rest hier doet. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Een mooie gelegenheid om voor het eerst naar de Mezz te gaan. Wel jammer dat het doordeweeks is. Lijstje: Nijmegen: - Onweerwolf - Panzerke - Regeer - Meridian - Marc Beëlzebub Judas Breda: - Mark Z Vosselaar: |
|
Enslaved op Wacken: |
|
quote: Nee dat was met Possessed ; overigens heeft ondergetekende ze ook op Wacken gemist (bewusteloos geraakt); herinner me wel de gig op de Arnhem metal meeting en dat was, zoals M. al zegt, betoverend goed. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Lijstje: Nijmegen: - Onweerwolf - Panzerke - Regeer - Meridian - Marc Beëlzebub Judas - S.I.B. Breda: - Mark Z Vosselaar: |
|
quote: ff offtopic: @mau: Wat was je geraakt??? Possessed was idd ook erg gaaf. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
In de MEZZ! Leve de nieuwe programmeur! Here kitty kitty kitty! |
|
Lijstje: Nijmegen: - Onweerwolf - Panzerke - Regeer - Meridian - Marc Beëlzebub Judas - S.I.B. Breda: - Mark Z - bonjovisucks Vosselaar: [Dit bericht is gewijzigd door bonjovisucks op 13-08-2007 22:01] Some suffer to the point where they go numb. Others are so numb they deserve to suffer... |
|
Haha wat een nick! (moet ik zeggen ) |
|
Keep of Kalessin is support de gehele tour Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |