![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Op wat voor manier naar? Je vond er geen drol aan, of was hij te eng voor je? ![]() Op je knie en pijp voor genade! ![]() |
|
vette oldskool: earth vs the flying saucers. ![]() the longest day (blijft schitterend) ![]() |
|
quote: Ik vond hem echt niet boeiend of eng. In het eerste deel voelde ik wel dat beklemmende sfeertje, omdat die mutanten overal konden zitten en veel terreur brachten, maar bij deze film vond ik het op een paar momenten na (zoals die gast in het toilet) niet interessant. Om een betetere onderbouwing te kunnen geven zou ik hem nog een keer moeten kijken though. ![]() ![]() |
|
quote: Euh.... wel op mijn laptop ![]() Maar vooral Halloween 2007 was erg geslaagd.... lekker weinig uitleg, meer sfeer en lompigheid. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
quote: Hmmm, misschien werd ik te veel afgeleid door dat vreselijk lekkere blonde mokkel en vond ik het daardoor toch een redelijk geslaagde film. ![]() Die toiletscene is in ieder geval erg aardig. Op je knie en pijp voor genade! ![]() |
|
quote: ![]() Ja toch? Dat kon ik dan ook wel weer waarderen. ![]() ![]() |
|
quote: ![]() Kan niet wachten (maar doe ik wel ![]() Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
quote: Dikke plus 1, waardeloos verhaal, die 2. Zat er eigenlijk wel in. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Ik moet het origineel nog steeds zien. ![]() Hij staat er al wel klaar voor in mijn kast, dat dan weer wel. ![]() |
|
Die komt in 2007 misschien wel ietwat belachelijk over, hehe. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: Ja die was wel behoorlijk, alleen het verhaal klopt historisch gezien voor geen meter. "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: Ik blijf dat origineel echt vet vinden, wat een charme. ![]() ![]() |
|
Die knakker helpt daar ook wel aan mee, hehehe. ![]() “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Lekker goedkoop, die heeft geen makeup nodig om er als een zombie uit te zien :D "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Conspiracy Theory Best genietbaar. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: Het was ook niet de bedoeling dat het historisch helemaal klopte. Hij heeft gewoon wat elementen gebruikt en een puike actie film van gemaakt, in een mooie omgeving ![]() quote: Met die vent in de plee? Ranzig was dat ![]() ![]() |
|
quote: Die ja! ![]() Op je knie en pijp voor genade! ![]() |
|
Jesus Camp ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Ik heb vandaag voor het eerst 300 gezien. In HD! ![]() Erg vette film. 't Is gewoon één grote vechtscène. ![]() dus ![]() |
|
quote:Gave film is dat en idd erg vaag. ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Jede menge, maar geen enkele die het vermelden waard is. 99.9% van de films zuigt gewoon behaarde paardeballen. O, ja; Van God Los is de enige film uit de misschien wel honderden films die ik de afgelopen maanden heb gezien die het vermelden toch wel waard is, dat vond ik best wel een heerschende film. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote: Hoe is hij? Ik heb hem net binnen, deze week maar eens kijken. ![]() ![]() |
|
white chicks worst ever signature ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |