![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Shallow Ground ![]() |
|
Pan's Labyrinth gisteren. ben er nog niet helemaal over uit wat ik ervan vind. ![]() |
|
Saw III ![]() Veeeeel beter dan de tweede. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Collateral ![]() |
|
The Hitcher... Mwah..niet echt mijn ding, ga ik echt van zitten zenuwen.. Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! ![]() |
|
Otac na sluzbenom putu ![]() ![]() |
|
quote: Die wil ik ook! ![]() Ik heb gister trouwens naar Dom za vešanje gekeken. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
Reservoir Dogs. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: http://www.dvdpacific.com/item.asp?ID=647127 ![]() |
|
quote: Had 'm net (ietsjes goedkoper) bij Amazon gevonden, samen met Sjecas li se Dolly Bell. Moet ik nu "Kusturica FTW" roepen? [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
quote:Staat al op mijn lijst, ik verwacht er veel van ![]() ![]() |
|
TMNT Gaaf bij vlagen. Dat Splinter en April meevechten is onrealistisch, teveel 'stoere' one-liners, een saai verhaal en geen Shredder of andere oorspronkelijke vijanden op de Foot Clan na. De Turtles zelf waren natuurlijk wel enorm stroer, zeker in de gevechten, en de problemen tussen Rafael en Leonardo maakten het geheel ook wat interessanter. Ik ben wel benieuwd naar het vervolg. ![]() |
|
Spirited Away Blijft een heers film^^ ![]() |
|
jeugdsentiment--> The karate kid wax on, wax off ![]() |
|
Bloodrayne, wat een slechte film ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
wie kijkt er dan ook een Uwe Boll film Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: Deel 1? Zo ja, dan zou je deel 2 eens moeten proberen, die is zo mogelijk nog veeeeeel slechter! ![]() Op je knie en pijp voor genade! ![]() |
|
Vanmiddag American Ganster gekeken, erg leuk. Wel een beetje standaard maffia film verder, maar toch wel gaaf. Gisteren in de bios Death Sentence, ook wel aardig. Op je knie en pijp voor genade! ![]() |
|
Net Control, in 't filmhuis. Aanrader. ![]() |
|
rush hour 3, viel vies tegen. Erg jammer, aangezien 1 en 2 geniaal waren ![]() |
|
Nou ja, geniaal... ![]() ![]() |
|
Sink the Bismarck! Lekker traag. ![]() [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
quote: geniale humor zeker, vond ik iig.. Verhaal was natuurlijk niet geniaal ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |