![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
![]() Suck my piss ![]() |
|
Gave film! ![]() |
|
ja idd, ik ging er niet van uit. Suck my piss ![]() |
|
haha Ik moest aan Waterworld denken omdat het een van de laatste films was die ik gezien heb met Kevin Costner. Suck my piss ![]() |
|
1408 ![]() ![]() |
|
Heb laatst Michael Clayton in de bios gezien, 1 van de betere films van de laatste tijd en is ook bijna niet gepromoot. De moeite waard om naartoe te gaan als je een beetje moe wordt van al die simpele films. "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Believers Gaat over een wazige sekte die gelooft in een formule en dat nummers de taal van god is en dat alles een nummer is/heeft (of zoiets). Niet echt een geweldige film, maar goed genoeg om mijn avond mee te vullen. http://www.imdb.com/title/tt0878652/ Op je knie en pijp voor genade! ![]() |
|
Nu: The Bourne Ultimatum. Zal vast wel weer mooi worden! ![]() Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! ![]() |
|
The Texas Chainsaw Massacre (2003) The Blob (1958) ![]() |
|
Nog maar een keer: Corpse Bride ![]() Definitieve bevestiging van de gestoordheid van geloof door de gelover zelf: the passion of the christ ![]() Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
Ratatouille De beste 3D-animatiefilm die ik tot nu toe heb gezien. ![]() ![]() |
|
quote: Die moet ik ook gauw eens gaan zien.. Flushed Away staat momenteel aardig bovenaan in mijn lijstje! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Ah, die moet ik dan nog weer zien! Ratatouille laat in ieder geval mooi zien hoe vet gaaf een verhaal zonder geweld kan zijn. *hippiesmiley* ![]() |
|
quote:+1, fuck shrek en die ezel ![]() ![]() |
|
Final Fantasy: The Spirits Within ![]() |
|
een thaise film met iets van devil in de titel, was wel een gave originele horror ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Final Fantasy: Spirits within Face off Shanghai Kiss Bourne Ultimatum was wel vet idd, tijdje terug nog in de bios gezien. Viel me zeker niet tegen, wat een gave film! Shanghai Kiss was op verzoek van een meid, dan moet dat maar ![]() ![]() |
|
Memoires of a geisha. Wat een mooie film ![]() Vanavond ook Pans Labyrinth kijken ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Erbrechen op 02-11-2007 19:00] ![]() |
|
Vette film! ![]() ![]() |
|
Pans Labyrinth, heersfilm. Had meer fantasy verwacht, maar eigenlijk miste ik het ook niet. Wel bizarre afslachtingen.. Wat ook wel weer amusant was. Aanradert ![]() ![]() |
|
![]() Het eerste uur van Die Nacht Der Lebenden Loser (alweer) en het eerste uur van Day Watch. ![]() |
|
![]() Heersch film. ![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
klopt! laatste gezien voor het eerst, impressive! Je moeder. ![]() |
|
Tarantino script. Altijd goed. En Oliver Stone maakt ook gewoon fijne films. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |