![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
sideways, hehe op een bepaalde manier is hij wel gaaf. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
inderdaad doe je een film opleiding ofzo? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
RoboCop, dan de directors cut met de extra gore scenes. ![]() "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: De laatste tijd gaat het goed ja. ![]() quote: Nee, hoewel dat me wel interessant lijkt, zowel film als video. ![]() ![]() |
|
Romper Stomper ![]() |
|
![]() Tremors Reuzenwormen terroriseren een stoffig en suf woestijndorpje. Niet bepaald een briljant verhaal maar door het goede acteren en de niet al te serieuze toon erg genietbaar. 82/100 Five Venoms Een van de betere Shaw Brothers producties. Gave gevechten (met name het eindgevecht) en maffe pakjes van de five venoms. 90/100 The Boxer from Shantung Het verhaal van een sloeber die zich opwerkt tot een bendeleider met een goed hart is best boeiend maar met een speelduur van 125 minuten toch aan de lange kant. Het eindgevecht die Tarantino inspireerde voor het bloedige gevecht in Kill Bill 1 is wel heel erg gaaf. 75/100 ![]() From Beijing with Love Een oudere film van de regisseur/acteur van Shoalin Soccer en Kung Fu Hustle. Niet zo leuk als zijn recentere films maar wel een erg geinige James Bond persiflage. 77/100 ![]() Demoni Een onnozel verhaal dat er voor dient om zoveel mogelijk smerigheid te laten zien. Een klassieker uit de nadagen van de Italiaanse horror. 91/100 Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
hehe, 82, 77. Geniaal hoe je dat verzint. "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Highlander 5, niet echt van kunnen genieten ![]() Morgen The Last Legion kijken, ben benieuwd ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
De helft van The Crow, morgen de tweede helft. ![]() ![]() |
|
Children of Men. Wel okee. Met evil crusties! ![]() ![]() Zenial ![]() |
|
Vette film! The Punisher, ook leuk. ![]() |
|
quote:Zijn crusties niet altijd ev0ll? ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Nee, klein nazi'tje, dat zijn ze niet ![]() Zenial ![]() |
|
De tweede helft van The Crow dus. ![]() |
|
quote: Die acteur die Eric Draven speelt, Brandon Lee (zoon van Bruce Lee), is per ongeluk doodgeschoten tijdens de opnames voor die film. Een pistool bleek 'live ammo' te bevatten in plaats van losse flodders. ![]() |
|
Ik weet het, leipe shit. ![]() |
|
quote: Dat weet zo'n beetje iedereen wel dacht ik ![]() "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Precies. High Fidelity. ![]() |
|
quote: Is die goed te doen? Het boek beviel me iig wel. ![]() |
|
Film is zeker wel okee, met goede rollen van John Cusack en Jack Black. Zit nu Deatwatch te kijken. Niet onaardig. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
A Scanner Darkly. Had er meer van verwacht. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Maar niet zo goed dat je geen tijd over hebt om hier te posten ![]() [Dit bericht is gewijzigd door slome op 07-10-2007 1:35] ![]() |
|
Reclameblokje, he ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Ik vind het nu al een gave film ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |