![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ed: antwoord is al voldoende gegeven [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 18-09-2007 17:57] ![]() |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Er zijn veel theorieën en speculaties, ja. Echter bestaat op dit moment geen consensus daaromtrent. quote: Euh..competitie en survival of the fittest impliceren toch het bestaan van minimaal twee (exemplaren van) levensvormen? Die kunnen dan toch geen verklaring vormen voor het ontstaan van de eerste exemplaar? ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Omdat een verkapte manier is om het scheppingsverhaal wetenschappelijk te laten lijken. quote: ![]() Als ik twee theoriën heb, één is 50% zeker en de andere 1% zeker en ik moet er minstens één onderwijzen; dan onderwijs ik liever de eerste. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Ff doorzetten aan het begin loont de moeite; vette film ![]() ![]() |
|
quote: Dat wordt het vanavond ook, schaapje ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Dacht dat we voetbal gingen kijken...........uh-huh uh-huh. ![]() |
|
quote: en het zijn geen fantasten die die theoriën maken. Die theoriën zijn gebaseerd op chemische principes(in de anorganische fase dan) Die zijn keihard aanvaard. en dat er geen consensus over is kan geen probleem zijn.in economie, en allerlei andere disciplines zijn ook gaten, verschillen etc. En ook al zijn die theorien beperkter toetsbaar in vergelijing mer economische theoriën etc, ze zijn nog altijd beter te toesten dan een creationistische theorie want dat is gewoon gebaseerd op geloven. trouwens, als iemand echt god de "harde" wetenschap in wil sleuren, dan moet je dat niet hier zoeken maar bij Big bang en dan met name de oorzaak en de allereerste tijdsperiode(micrseconden); dat is ook vanuit wetenschap giswerk (als ik het goed heb, als er hier kenners van zijn, verbeter me vooral). quote: nee, maar bij de anorganische evolutie is het ontstaan van het eerste exemplaar "makkelijk" te bevatten want dat kan netjes met chemische basisregels worden beschreven (ook het ontstaan van zogenaamde complexe organische moleculen schijnt niet ingewikkeld te zijn en zoal Miller aantoonde; dat kan in een gewoon lab). Pas als de zelfreplicerende moleculen moeten gaan "strijden" om basismateriaal wordt het lastig en helemaal als er meerdere typen aanwezig zijn. ![]() |
|
quote:Alleen jammer dat bij geen van beide theorieën vast te stellen is hoeveel procent zekerheid je hebt dat ze waar zijn. ![]() We weten het simpelweg niet. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: Correct me if I'm wrong maar verkeren alle wetenschappelijke verklaringen van het ontstaan van leven vooralsnog niet in de fase van hypothesen en nog geen theoriën? En is het niet zo dat er vooralsnog geen algemeen aanvaarde wetenschappelijke verklaring voor het initieel ontstaan van leven bestaat? P.S. Economie is geen wetenschap. Economie is een kennis gebied waarop men de wetenschappelijke methode kan toepassen. De Engelsen hebben het beter begrepen en scharen het derhalve niet onder de Sciences maar onder de Arts. quote: Het gaat niet om het insleuren van god, marsmannetjes of wat dan ook in de wetenschap. Het gaat om een fundamenteel methodologisch principe en namelijk dat je geen hypothesen a priori kan verwerpen tenzij er op zijn minst een andere (beperkt) toetsbare verklaring bestaat. Zo heb je verschillende hypothesen over het ontstaan van leven: God Marsmannetjes RNA moleculen etc. etc. Bij mijn weten is echter geen van deze het stadium van hypothese ontstegen (zie boven). Zodoende kan je een van die andere hypothesen alleen a priori verwerpen op basis van geloof dat het niet juist is en niet op basis van een wetenschappelijke theorie. quote: Dit gaat toch over de zelfreplicerende RNA moleculen? Zo ja, dan is het proces inderdaad vrij goed te beschrijven de vraag is echter: Hoe is dat proces oorspronkelijk in gang gezet? ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Zwaar overgewaardeerde film, echt matig. Matige dialogen, matig verhaal met een matig einde. Het duurt allemaal ook nog eens veel te lang. Nee, ik vond em echt matig (heb ik het woord matig al laten vallen :D ) "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
hehe vanavond natural born killers gekeken, vaaaage film maar wel vet, kaes you wanna kill too ![]() Je moeder. ![]() |
|
Net terug van Distubia. Soms lichtelijk voorspelbaar, maar toch wel een goeie film. Er zit eigenlijk van alles in... het begint vrij dramatisch, daarna flink wat puberhumor (met best een paar grappige momenten) en dan zit je opeens in een behoorlijk beklemmende sfeer met een hoop lijken. In tegenstelling tot veel 'enge' films (Saw bv) eindigt 't met romantiek en luchtige grapjes om de kijker toch met een happy end-gevoel gevoel achter te laten. ![]() |
|
Gisteravond The Maltese Falcon, verplichte kost! "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: Toffe muziek ook en inderdaad, lekkere wazige film.. met veel lomp geweld. ![]() ![]() |
|
Gisteren Sword in the Moon, uitgebracht in die Asiamania DVD-serie. Niet slecht, maar ook zeker niets bijzonders. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Monster's Ball ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
The number 23, wel een toffe film. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
En gisteravond weer een klassieker, Double Indemnity ![]() "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: Dit was toch een "remake" van Rear Window, de hitchcock klassieker? "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Gisteren eindelijk naar Congo River gekeken, en 'k zou verdorie graag teruggaan naar ginder achter. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
She the men Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: idd een lekker diverse film, iig en stuk beter als verwacht, want meestal hou ik niet van films die maar op 1 plek afspelen.(dat was sowieso minder het geval als ik dacht) ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
![]() Once Upon A Time In China (aka Wong Fei Hung) Het eerste deel van wederom een trilogie van Tsui Hark. Na het fantasy/martial arts spektakel Swordsman valt op dat Once... een stuk serieuzer van toon is. Dit is logisch aangezien dit losjes gebaseerd is op het doen en laten van volksheld Wong Fei Hung. Er zit wat minder knokwerk in en het tempo ligt wat lager. Toch is dit voor de liefhebber een geweldige film vooral door de gave climax en het sympathieke acteerwerk van Jet Li. 89/100 ![]() Children of the Corn Ontiegelijk saai, bloedeloos en irritant geacteerd. Bagger eersteklas. 25/100 [Dit bericht is gewijzigd door Verval op 20-09-2007 17:32] Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |