![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ![]() ![]() www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
Rush Hour II Het niveau van mijn films blijft dalen. ![]() ![]() |
|
quote: ![]() |
|
Cidade de Deus Swimming Pool [Dit bericht is gewijzigd door Schaffelaer op 08-10-2007 8:49] Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
quote: Ik had hem al meerdere keren gezien, maar aangezien ik met griep op de bank lag maar wat films uit de kast getrokken. ![]() ![]() |
|
quote: Waar heb je die vandaan? Lijkt me gaaf maar ik zie em nergens liggen ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
the truth about love damn wat een wijvenfilm zeg... ![]() ![]() ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
Ex-drummer, arrgh! Die heb ik laatst nog eens gekeken toen ik knallende koppijn had. Op zulke momenten geen aanrader. Ingewikkeld, onverstaanbaar, aarrgh! Verrassend triviaal ![]() |
|
Ondertiteling? ![]() ![]() |
|
quote:Videotheek ![]() |
|
quote: Die heb ik ook gezien, vond 't wel een toffe film.. ![]() Hoop rare lui enzo.. ![]() |
|
Heb je ook de 'Making of' gezien? Die is minstens zo gaaf als de film hehe [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 08-10-2007 21:59] ![]() |
|
Ik kom hem in vrijwel elke dvd-winkel tegen trouwens. ![]() |
|
quote: Nee ik heb 'm van internet dus die zat er helaas niet bij.. ![]() |
|
tsss ![]() |
|
quote: Sorry..... ![]() Maar wel een toffe film vind ik.. ![]() ![]() |
|
Ik zo direct Zodiac aanslingeren, benieuwd. ![]() |
|
quote: die wil ik ook nog gaan zien. ik heb gehoord dat ie goed is. ![]() laatst wel nog een documentaire gezien over de zodiac killer op discovery... "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
![]() ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
The Devil's Rejects weer gekeken bij Bringer of Gips.... dámn, wat heerscht die film! ![]() ![]() ![]() En om dit natuurlijk: ![]() www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
quote:Ja, ik vond het een gave film, vooral toen de film wat spannender werd en de zoektocht echt begon zo na anderhalf uur. Verwacht een lange zit (2 en een half uur) dat moet ook wel want het omspant een grote periode van 68 tot 91. Veel , heel veel dialogen.. en vrijwel geen actie. Wel komen alle moorden voorbij die de Zodiac gepleegd heeft, maar dat zijn er op 2 en een half uur maar een stuk of 5. Verwacht iets in de trant van een politieserie / docu wat pas echt meer spanning krijgt na een uur. Ik snap dat veel mensen die niet aankunnen, ik vond het een juweeltje ![]() ![]() |
|
hehe aankunnen wordt meer bij bloederige films enzo gebruikt, maar dat is hier totaal niet het geval, de spanning wordt bijna niet visueel gebracht, wat veel mensen waaronder ik, het minder weet te boeien. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Margoed, het gaat er in deze film vooral om de mensen die jarenlang met deze zaak bezig zijn geweest. Niet zozeer om die moordjes.. Dat was ook niet de opzet van de Zodiac. Kom op! ![]() |
|
The Deer Hunter ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |