![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ah, vrijdag Hostel gezien, toevallig. + Eastern Promises. ![]() |
|
Een klein stukje Once Upon a Time in Mexico. Gelukkig maar een klein stukje. ![]() |
|
quote: Jeah ![]() ![]() Gister gezien: ![]() Wat een geweldige film ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Inderdaad ook pas gezien. Echt wel briljante film ![]() You're running in circles ![]() |
|
quote: Gelezen, Rein? ![]() ![]() |
|
huh welke film dan ? ( ja ik ben te lui om t op te zoeken. ) Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: +1 ![]() Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. ![]() |
|
The proposition - Geweldadige western in Australie naar scenario van Nick Cave. Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
quote: Temmink ![]() |
|
quote:Ik krijg hem zaterdag van raymond, ben benieuwd. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Het zal je niet tegenvallen ![]() ![]() |
|
Tot op heden vandaag gezien: The Condemned Grindhouse: Planet Terror ![]() Op je knie en pijp voor genade! ![]() |
|
Vorige week: Nachtrit, over de Amsterdamse taxioorlog. bestweloke ![]() |
|
![]() Te gek ![]() ![]() |
|
In de week vakantie: - The devils own - The big lebowski - The butterfly effect - War / Roque assasin - The bourne ultimatum - Death sentence - 16 Blocks - The sixth sense - Running scared - Se7en - The girl next door - Resident evil extinction ik was nogal ziek deze week ![]() ![]() |
|
The Blair Witch Project ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Mwuh, daar vond ik nu eens echt niets aan. Zal wel aan mij liggen, waarschijnlijk. ![]() Geen films gezien, verder. Momenteel bezig met de serie Lost, toffer dan ik verwacht had. ![]() |
|
Bandidas.... Een te flauwe en slechte western-komedie met Cruz en Hayek, die nochtans een paar uitstekende punten bevat... ![]() ![]() Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
Afgelopen zaterdag Transformers gezien, Leuk voor vermaak :D, en jeugdsentiment. damn wat voel ik me al oud ![]() Death is just the beginning ![]() |
|
quote: Ik wacht nog steeds af op de DVD R2 release, duurt wel erg lang.. maar ben ontzettend benieuwd! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: hehe jah die was wel tof. k heb snatch voor de 2e keer half gezien, damn ik moet echt zorgen dan ik films of helemaal zie of gewoon niet. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
![]() helemaal geweldig deze film ![]() ![]() Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER ![]() |
|
Final Fantasy VII ![]() Freddy vs. Jason Gaafste kutfilm in tijden, haha, wat kut zeg! Edit: Maar wel gaaf! [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 24-10-2007 1:55] ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |