![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
![]() Ik vond er niks aan ![]() |
|
![]() ![]() Echt een gave tekenfilm. Mooie vondsten en lekkere zwarte humor. ![]() Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
quote: Mijn vriendin dacht dat 'die hard' een duitse film was ![]() Zenial ![]() |
|
quote: ![]() Dacht ik wel ja. Vanavond ga ik dat andere deel kijken, 'Death Proof' (voor Muti en andere gehandicapten: Die is van Tarantino) Kompleet afgezeken overal waar ik er iets over lees, dus dat kan alleen maar goed komen, benieuwd. ![]() |
|
Ik vond zowel Death Proof als Planet Terror best gaaf.. ![]() ![]() |
|
quote: Uh, nooit een keer! Death Proof is ook een van de betere films dit jaar. ![]() |
|
Ik denk dat als ze te huur zijn al dat ik die 2 mooi zondag avond ga kijken. ![]() |
|
quote: [offtopic] Hé Koen, je hebt mail en kijk even op een ander forum ![]() ![]() ![]() Gezien: Thin red line, erg mooie film ![]() www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
quote: Ik vond het een gave film, maarja ik heb dan ook geen smaak ![]() ![]() |
|
+1 ![]() Ik kan me best voorstellen dat mensen tijdens planet terror in de bioscoop zijn weg gegaan, hehe. Voor zombiefannaten echter verplichte kost! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
check. ![]() |
|
From Beyond The Devil's Advocate + nog iets Spaans waarvan ik de naam vergeten ben. Death Proof vond ik ook best fijn. Benieuwd naar Planet Terror (de 24ste pas in de bioscoop hier, dacht ik)! ![]() |
|
Old School. Leuke komedie, iig leuker dan ik verwacht had. ![]() |
|
21grams, 1 uur gekeken maar ik kom er echt niet doorheen. Wat een irritante editing, het springt van de hak op de tak om het nog enigzins spannend te maken. Het verhaal was me al duidelijk tegen een minuut of 30. En dan is het verder alleen maar dialoog met weinig "nut". Ik weet niet of ik ooit aan het laatste uurtje toekom.. "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Gisteren ook gezien. En een dikke +1 voor wat jij er van vindt. ![]() |
|
quote: Ah die wil ik ook gaan kijken, tijdje geleden interviews gezien met die lui en dat was al behoorlijk grappig. ![]() |
|
Dark City, interessante mix tussen film noir en scifi. 7,8906/10 [Dit bericht is gewijzigd door 0Tolerence op 13-10-2007 12:05] "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
The Usual Suspects come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke ![]() |
|
Spiderman 3 Gaaf! ![]() |
|
Die vond ik niet zo. Gisteren flight of the living dead gekeken. Nou ja. Niet af. Wat een ellende... “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: lal ikookniet, zonet hotfuzz,erg luek die NWA grap , subteil. Suck my piss ![]() |
|
Bruce allmighty kijken, gratis bij flight of the living dead. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Hooligans. blijft gaaf. Fuck the world and fuck you ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |