|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Klopt, wat een kutfilm. |
|
Iemand Bloodrayne 2 al gezien? Vraag me af of hij net zo dramatisch is als het eerste deel. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Grudge 2 gisteren gezien. Wel aardig... spelfout weggehaald... |
|
quote: Die heb ik klaar staan om te gaan bekijken. Misschien nu maar eens starten. Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: De enige scene dat ik zo keek van *ehrr ieuw, viespeukjes!* en uiteraard direct moest denken aan festivals en hun dixies. Huuuu ranzig! |
|
quote: Die link had ik niet direct gelegd eigenlijk, maar nu je het zo zegt... Volgend jaar toch maar even de inhoud van de Dixies inspecteren voordat ik mijn achterzijde er op plaats! Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Nu net afgezien en OMFG deel 2 is werkelijk waar de slechtste film die ik ooit heb gezien. Het heeft heel wat moeite gekost om die helemaal uit te zien. Er is werkelijk helemaal niets goed aan die film! Tip: niet kijken! Op je knie en pijp voor genade! |
|
Uwe Boll ftw Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Nog erger dus. Speelt die chick van die eerste film weer Rayne? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
How Art made the World afl. 1 BBC docu. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: +1, deel 1 vond ik al tergend doch komisch tegelijk. [Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 16-09-2007 19:30] ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Net Desperation gezien *TAK* Mwoah, zoals zoveel Stephen King filmpjes niet echt geniaal ofzo... Een leuke B-film, en zoals zo vaak: Het boek is beter. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Apocalypto van Mel Gibson Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
Zojuist weer The Big Lebowski gekeken onder het genot van een hasjjointje. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Hier de Simpsons film (gaaf!) met BringerOfLight onder het genot van hetzelfde [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 17-09-2007 0:58] |
|
Man On Fire Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Die moet ik ook nog steeds een keer zien.. |
|
Oei... |
|
Ik ben 'm nu aan het downloaden maar m'n tv / dvd speler speelt zeker geen NTSC films af, of wel? |
|
Ook Jesus Camp... Dit moet wel de meest schokkende documentaire over amerika zijn die ik ooit gezien heb. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: Bizar. En enigszins verontrustend. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Night at the Museum. Ach ja, loik man Home of the Brave. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Oke, dat komt wel overeen met mijn verwachtingen, dankjewel! |
|
quote: Gaat die documentaire over amerika ja? Zenial |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |