|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Van vrijdag 25 januari tot / met zondag 27 januari de volgende minitour: DISMEMBER (SE) www.myspace.com/dismemberofficial APOCRYPH (BE) www.myspace.com/apocryphs BURNING HATRED (NL) www.myspace.com/burninghatredband Vrijdag 25 januari: Vera, Groningen Zaterdag 26 januari: Hub & Heuy Metalfest V, De Bosuil, Weert Zondag: TBA |
|
Ah, goede zaak, moet ze toch nog eens live bekijken |
|
25ste in Vera aanwezig! Dismember, hoihoihoi! Dan maar geen Entombed in Hedon denk ik. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 20-10-2007 13:06] |
|
quote: Hmmmmmmm, Entombed dan? www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Zie edit, Dismember toch leuker. |
|
quote: Entombed in Hedon zal de 25ste worden, maar staat nog steeds niet bevestigd op de website. Ennem Dismember in Hoogeveen, toen ook geweest.. weet er ook niet veel meer van. Wel in Romein, dat was een mooi optreden. |
|
quote: Lol het enige wat ik me nog van dat optreden naar boven kan halen is iets met een kerstmuts |
|
quote: Was dat geen stro hoed? |
|
Zou ook kunnen... |
|
Ah well, wellicht kan ik ook de 26ste wel naar Dismember gaan kijken en dan 25ste in Zwolle blijven voor Entombed (ligt een beetje aan welke support acts erbij komen). Ahhhh keuzes! Jammer dat Dismember niet samen met Entombed in Hedon staan [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 20-10-2007 13:05] |
|
Als je toch moest kiezen, zou ik de 26e in ieder geval voor Dismember gaan, want behalve die drie bands komen daar nog een paar andere leuke bandjes bij, maar de bekendmaking daarvan laat ik over aan Heuy... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Deze bedoel je? http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2712071 Lijkt me wel gaaf, even zien hoe het dan zit met vervoer en/of slaapplaats. |
|
Hmmz.. Dan zou het toch beter uitkomen als Hedon Entombed zou boeken op de zaterdag en Entombed dan vrijdag ipv zaterdag in Dynamo speelt. Nu wordt het 2 keer of-of en anders hebben zowel de noorderlingen als de zuiderlingen allebei een vet metalweekend |
|
quote: Vaak ligt de oplossing voor een dilemma in een heel eenvoudige manier... Good thinking Judge! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Aha, u leeft ook weer |
|
quote: Soort van, maar het zit even tegen (ik was gisteren eens niet kapot van de drank). Alleen vertel ik dat liever face to face ipv digitaal Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
I know. En dat komt goed. |
|
quote: HEUY!!!! Inmiddels een balletje opgegooid. Hopelijk kunnen we er een oplossing hierin vinden. Zal voor zowel de zalen als voor de bezoekers een stuk beter zijn...als het lukt, dan kunnen we wel spreken van een erg vet metalweekend in de Lage Landen |
|
zaterdag kiezen.... entombed of dismember.... dat word dan toch entombed denk ik |
|
tis gewoon niet erg slim dat 2 bands uit 'hetzelfde' straatje in hetzelfde weekend gaan touren. Ik zou nooit 2 dagen achter elkaar gaan kijken. Mensen gaan kiezen...vrees ik. |
|
quote: HEUY!!!! Je hoeft nu niet meer te kiezen...kunt gewoon naar beiden komen |
|
HEUY!!!! Vrijdag en zaterdag lekker knallen!...helaas gaat de zondag niet door in onderling overleg...wellicht met een bus vol Zweden naar een leuk concert |
|
Groningen leek me tof maar ik moet die dag zelf al optreden. Dus het wordt voor mij 11 febr in Metropool. Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
quote:- Mmayo - Hel1tjuh - Pandora - Greycloak Wordt een gezellige boel! [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 22-12-2007 13:58] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Yep, word een gezellig maar vooral ook zatte boel Edit: en als alles meezit dan gaan we nog met Dismember kijken/zuipen bij Entombed in Alkmaar zondag de 27ste [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 22-12-2007 9:27] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Volgende pagina |