IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Ozzfest komt naar Nederland! Vorige pagina
Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 03-06-2002 12:47 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2002 12:29 schreef poep het volgende:
nu-metal mongolen

OFF-TOPIC: (maar dit moet ik ff kwijt)
oh ok jij bent er dus zo een die niet van nu-metal houdt en dan maar vind dat iedereen die dat wel doet 'n mongool is.

Door mensen die denken zoals jij moet ik dus mezelf immer en altijd bewijzen voordat iemand me serieus neemt, weet hoe kut dat is? En dat is alleen maar omdat mensen zonodig in hokjes moeten denken.

En verder ik houd ook niet van nu-metal maar wel van allerlij minder "mainstream" metal, vergeet echter nooit dat de nieuwe aanwas in de metalscene, noodzakelijk is om de scene levend te houden, en die aanwas komt vaak toch uit de "mainstream" metal. Ik zelf luisterde toen ik 14 was ook nog (en nog steeds) gewoon naar Guns 'n Roses, en door dat ik daarna luisterde en me er voor intreseerde kwam ik meer en meer te weten over metal en daardoor ben ik nu wie ik ben.

Ozzfest is juist alleen maar beter omdat er zo verschillend geprogrameerd wordt iemand die voor WT kwam en nog nooit van Slayer gehoord had heeft ze nu gezien en misschien wel heel vet gevonden. Ik ging voor Slayer en in mindere mate voor Ozzy maar sinds zaterdag heeft American Head Charge er ook weer 'n fan bij.

Dus ga mensen nou niet in hokjes lopen steken, dan ben je net zo fout bezig als al die mensen die jou als "zo'n rare metalgast" zien, en dat vind jezelf vast ook niet tof.

Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 03-06-2002 13:01 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2002 12:29 schreef poep het volgende:
godverdomme.. ozzzzfest zoog..

ik kwam sóchtends aan op het station van nijmegen (na de nacht te hebben gezopen en bij ghoulliette blijven crashen), reden de treinen niet en was het stationsplein bevolkt met nu-metal mongolen (als zagen sommige 14 jarige meiskes er goed uit )
ozzzzzzfest FUCK OFF!

Dus Ozzfest zuigt omdat jij op het station mensen hebt gezien die er blijkbaar nu-metal uitzagen?
Nou, dat is werkelijk weer een briljante constatering. Ben je uberhaupt nog op het festival-terrein geweest, of bepaal jij concertkwaliteit op basis van de eerste groep bezoekers die je tegenkomt?

Ik vond het aantal 14-jarigen overigens erg meevallen (al heb ik niet iedereen naar zijn of haar leeftijd gevraagd) en het nu-metal niveau ook. Ik heb zelf geen nu-metal band gezien en een hele goede dag gehad.

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

poep
Usericon van poep
Posted 03-06-2002 13:16 by poep Wijzig reactieProfiel van poepQuote dit berichthttp://www.disney.com

whahahahahaha

kostelijk!

draconian power
Usericon van draconian power
Posted 03-06-2002 13:21 by draconian power Wijzig reactieProfiel van draconian powerQuote dit bericht

vond Oteph wel goed eigelijk, wat heeft dat vrouwke een strot zeg echt gaaf

Trouwens heb het hele ozzfest genoten, ideale muziek, ideaal bier, ideaal volk en ideaal weer

Let´s bring back the METAL

Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 03-06-2002 13:29 by Shadowlands Wijzig reactieProfiel van ShadowlandsQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2002 13:21 schreef draconian power het volgende:
Trouwens heb het hele ozzfest genoten, ideale muziek, ideaal bier, ideaal volk en ideaal weer

OZZ FEST KICKED SERIOUS ARSCH!!! Maaruhh...ben je nog erg verbrandt??

SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!!

draconian power
Posted 03-06-2002 13:36 by draconian power Wijzig reactieProfiel van draconian powerQuote dit bericht

mail!

Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 03-06-2002 13:49 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2002 13:29 schreef Shadowlands het volgende:
Maaruhh...ben je nog erg verbrandt??

Sjesus, de vellen hangen aan mijn nek. Volgende keer zal ik toch eens wat minder denigerend reageren wanneer iemand me voorstelt om zonnebrand en een pet mee te nemen ("Ah joh, ben nie zun mietje man!").

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 03-06-2002 13:50 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Ik ben gelukkig niks verbrand. Ben ook een beetje uit de zon gebleven.. Alleen m'n schouders een beetje..

Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...

Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 03-06-2002 14:33 by Shadowlands Wijzig reactieProfiel van ShadowlandsQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2002 13:36 schreef draconian power het volgende:
mail!

Heejjj heb je een mailtje van mij teruggehad?? Mijn pc doet namleijk heeeeel raar, anders schrijf ik em wel opnieuw....

draconian power
Posted 03-06-2002 14:37 by draconian power Wijzig reactieProfiel van draconian powerQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2002 14:33 schreef Shadowlands het volgende:
Heejjj heb je een mailtje van mij teruggehad?? Mijn pc doet namleijk heeeeel raar, anders schrijf ik em wel opnieuw....

nee heb um nie gehad, doe um nog ff
kzal um waarschijnlijk vanavond pas lezen ik ga hier weg ben het zat

suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 03-06-2002 15:13 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

Niet slowchatten!

I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...

Witchqueen
Usericon van Witchqueen
Posted 03-06-2002 21:43 by Witchqueen Wijzig reactieProfiel van WitchqueenQuote dit bericht

Een te gaaf festival ik heb After Forever. Otep (vette band),Within Temptation, Slayer en tuuk Pappa OZZY .Was erg warm maar dat kon de pret niet drukken, met veel kon ik et aardig redden.Alleen vond ik de sanitair te weinig voor zoveel mensen dat is de enigste klacht die ik heb verder enorm genoten.

...shed my skin again...this will be my best revenge..

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-06-2002 15:58 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

er waren wel errug veel 14 jarige "oe wat zijn we toch metal omdat we naar slipsnot luisteren"mesnjes. maar gelukkig kan je die zo neer trappen in de pit als ze zich daar al durfde te begeven.
niets tegen nu-metal opzich. maar wel tegen mensen die zeich zelf er heel stoer door gaan voelen en je een grote bek geven omdat ze o zo stoer zijn, maar verders niets voorstellen. maar misschien vind ik hun gewoon stom omdat uberhaupt een hekel aan mensen zonder eigen mening heb.
maar ozzfest was gaaaaaaaaaaaaaf en george rules!

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 04-06-2002 16:52 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

HEY je moet dit eens lezen.. We hebben geluk gehad!!!!

http://www.pitfather.com/news/default.lasso?recid=40155

Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...

Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 04-06-2002 16:56 by Shadowlands Wijzig reactieProfiel van ShadowlandsQuote dit bericht

Hebben wij ff mazzel gehad!!

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-06-2002 16:58 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

damn!!! hahaha hebben wij ook eens mazzel, al moet ik zeggen dat ik wel vreesde dat ozzy een hartattack zou krijgen on stage

smashingjj
Usericon van smashingjj
Posted 04-06-2002 17:08 by smashingjj Wijzig reactieProfiel van smashingjjQuote dit bericht

Ik zoek foto's van Ozzfest! Zijn er al URLs bekend waar die te vinden zijn?

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 04-06-2002 17:08 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

www.smogus.nl van hun eigen optreden
Binnekort waarschijnlijk ook op www.concreteweb.be

smashingjj
Usericon van smashingjj
Posted 04-06-2002 17:17 by smashingjj Wijzig reactieProfiel van smashingjjQuote dit bericht

dank je...meer? Heeft iemand iets van Tool?

Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 04-06-2002 17:43 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Heej kutzooi. Ik hoop dat het niets te ernstig wat Wylde heeft. Toch niet weer een kanker geval...

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 05-06-2002 10:06 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

't Zou een gewoon griepje zijn, maar om daar nu terug naar huis voor te vliegen..

Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 06-06-2002 9:59 by Shadowlands Wijzig reactieProfiel van ShadowlandsQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2002 20:57 schreef Redje het volgende:
geweldig genoten op ozzfest en ook nog s jullie url gekregen in de trein terug naar huis .wat kan een treinreis welles gezellig zijn als dr terugkerende ozzers in zitten

Heyyy Redje!! Leuk dat je ff een kijkie bent komen nemen op ZM!!!! We zien elkaar vast nog wel eens in de KORS!! KIssies!!!

Paulien.broeren
Deth for Life
Usericon van Paulien.broeren
Posted 07-06-2002 22:25 by Paulien.broeren Wijzig reactieProfiel van Paulien.broerenQuote dit bericht

Ik ben ook geweest samen met mijn wederhelft en nog een vriend. 'k Vond het niet zo eigenlijk, maar dat komt voor een groot deel door onszelf: we hebben 1. After Forever gemist, wel op de radio gehoord en dat klonk fantastisch; 2. Witin Temptation gemist en 3. het oergezellige Slayer maar voor driekwart gezien. Het voelde echt raar om middin in hun optreden binnen te vallen.
Bovendien hebben 'we' nog een soort aanvaring gehad. Ik was mijn wederhelft kwijt en hij was mij op aan het bellen, toen iemand naast hem iets zei van 'ik wil niet dat je voor m'n neus staat te bellen' ofzo. Even later vond ik m'n vriend weer, en meneer de anti-telefonist, lees: ruziezoeker (en dat op een metalfestival; te gek voor woorden!) was dat nog steeds aan de gang, die vent was zo raar aan het doen, ik stond tussen mijn vriend en -eh, diens vriend, in, ik weet niet op wie hij mikte maar die malloot stond bier te spugen in mijn gezicht. Terwijl ik alleen nog maar aan mijn vriend had gevraagd of er iets aan de hand was. Ik vond het mooi klote. Volgende keer als After Forever in de buurt is, ga ik erheen - EN ik moet definately Reign in Blood bestellen!

Cower you weaklings, tremble in fear, I am the ruler of land, sea and air

Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com