|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: jaaaaah Je moeder. |
|
quote: yeahhhhh groot gelijk ik ook Let´s bring back the METAL |
|
He Sharteel, bij nader inzien hebben ik en Lily besloten om misschien te gaan kamperen (scheelt de portemonnee weer 93 euro) Hoeveel kost die kampeerplek en hebben ze er nog staanplekken over. Als je wilt, kun je me er ook over mailen a.u.b. Dank u SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
quote: slaap jij staand Let´s bring back the METAL |
|
quote: Ohhh up yours! Je weet heus wel wat ik bedoel!!!!!! SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
als het dan niet drukkig word dan staat ik lekker vooraan, hoeveel kaarten worden er eigenlijk verkocht?? Let´s bring back the METAL |
|
quote: U hebt mail Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Sharteel U got meel back!! SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Shadow.. Your turn again.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
is er nog een meeting daar?? |
|
Stuur je gsm-nummer even door.. We hebben al een minimeeting met draconian power, shadowlands en moi... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Paul en ik zijn er ook....waar herkennen wij jullie aan? Ik zal voor de herkenbaarheid maar een ZM-shirt aan doen I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Ik heb met Shadowlands afgesproken aan het station van Nijmegen rond elf uur. Van anderen hebben we het gsm-nummer dus die bellen we eventjes op... Jullie zal iedereen wel herkennen denk ik. Als je wil dat we je ook effe opbellen mail dan effe je gsm-nummer... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Lijst draconian power Shadowlands Lily The Coming Curse Morbid Death Suzanne Paul Beastial Blasphemer Sharteel Humanator Phaestus Mark DarGull Hersen Loos En daarvoor kort ik 'n feestje van 48 uur met 16 uur in |
|
quote: Ehh... liever niet (goh 10 posts en allemaal in callenish topics. Ik dacht dat posten om reclame te maken verboden was) |
|
quote:Sharteel , moet ik nog je bestelde T-shirt meenemen? |
|
Ikke ga ook !!! net op t laatste nippertje, er waren nog voldoende kaarten maar ik zat gewoon te twijfelen vanwege die nu-metal shit maar er spelen nog genoeg leuke bands die t goed kunnen maken toch????.... en t wordt super festivalweer, 26 graden en desalnieteplus gaat t ook om de sfeer, gezelligheid, lekker en natuurlijk vele,lekkere koude |
|
Veel plezier dan maar met al die klotebands. Maar goed, Ozzy heerst natuurlijk wel. Ookal kan 'ie niets meer fatsoenlijk behalve zingen. En wil je alsjeblieft iets meer punten in je zinnen gebruiken? Ik krijg zo'n stress-gevoel van het lezen van jouw posts. |
|
Morguh!!! iedereen! Ik ga NU naar Ozz fest!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! RAjacker ik ben je niet vergeten bij Deadlock Pussie, zal ik aan je denken SLAYYYYYEEEEEERRRRRRRRR Menschen de Mazzel SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Doe ze de groeten. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Tool was zo ongelofelijk goed beste concert wat k ooit heb gezien slayer was erg vet... Within Temp. haat k nog meer...vreselijk efteling decor met die hatelijke stem |
|
Zo net uitgeslapen. Was perfect weer gisteren. Erg genoten op het OzzFest. Ozzy |
|
Wie schrijft er een recensie jongens? |
|
Aaaaaaaaah Net thuis... Totaal geradbraakt.. Niemand van ZM gezien aangezien mijn GSM om twee uur de geest heeft gegeven.. vergeten op te laden Shadowlands jou heb ik nog gebeld toen onze trein vertraging had... We hebben in Utrecht en weet ik veel waar gezeten... Mijn vertrouwen in de Nederlandse spoorwegen is zwaar geschonden.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |