|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Hahaa... dat er ooit vertrouwen is geweest dan Mijn laatste trein vanuit Zwolle had ook een kwrtier vertaging.. aarrgggg ik vind die vertraging niet zo erg maar kunnen ze het dan niet ff doorgeven dan ren je niet voor niks (ps die trein wachtte op een trein vanuit deventer.. (op 2 mensen dus ) |
|
Damn, het was vet gister. Blij dat ik toch nog ben gegaan. Heerlijk weer maar ik ben wel superverbrand. |
|
Heeft zack nog gespeeld met BLS? Ik had vernomen dat dat hoogstwaarschijnlijk niet door zou gaan. |
|
quote: ging idd niet door |
|
quote:De kwaliteit van de NS wordt in Nederland al jaren bediscussieerd. Het is echt een puinhoop. |
|
quote: Dan had je ook, net als ik in de schaduw moeten gaan staan Ozzy was cool "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Och toch zeker wel een paar goede concerten gezien. After Forever, Callenish Circle en Ozzy speelden erg goed . |
|
quote: gelukkig dat jij niet van je mammie en pappie mocht.. Trieste gast |
|
Ozzy! Ozzy! Ozzy! Het was echt heel vet gister ben net thuis (na ozzfest nog gaan stappen in t'burg) Slayer was niet zo vond ik beetje weinig chemistry met de crowd maar OZZY schopte echt zwaar kont! Verder was het zo ie zo wel gezllig! En uh Iron Maiden, jij was ZO dronken toen je terug liep naar de parking.... |
|
Ik vond het hele fest geweldig, slayer was goed vooral DAVE lombardo!! Trieste gast |
|
En ozzy was ook te gek. Clap the fuckin hands!! Trieste gast |
|
In de tent was het veel te heet.. *Klaag* Ik had after forever graag helemaal willen zien, maar ik viel zowat om van de hitte.. *Klaag* "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Nou als jij dat al dronken noemt, dan wil je me echt nie meemaken als ik echt dronken ben. (Ikzelf trouwens ook nie hoor) [Dit bericht is gewijzigd door Iron Maiden op 02-06-2002 16:18] Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote:Mietjes .... ik stond notabene bijna helemaal vooraan. Daar was het pas heet !! |
|
quote:Kwam vast meer door naar wie je stond te kijken, Paultje! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Ja, dat kwam door mij On topic: Het was gaaf! I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Gaaf feessie toch wel. Slayer heerschte zwaar, en ook Ozzy was (uiteraard) super. Verder vond ik Wyked Mystic en Callenish Circle (hoe verkracht ik When the Lady Smiles?; nou zo dus) best goed. Kwam ik ook nog iemand tegen die mij vertelde dat Tool zo'n waanzinnige band was....NIET DUS, jezus dat was echt slaapverwekkend . Maar al met al toch best een geslaagd feest Drink met matuh............., nooit alleen. |
|
Tool was geniaal...t zal wel gewoon niet aan jullie besteed zijn... |
|
quote: Ok, dronken is 'n groot woord maar behoorlijk aangeschoten toch wel... heb die foto's nog niet gezien trouwens... on-topic: Kittie was ook wel te doen (goed is anders hoor) alhoewel het ging vervelen na 3 nummers ofzo. |
|
quote: Eh... welke foto's [Dit bericht is gewijzigd door Iron Maiden op 02-06-2002 19:31] Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: ^Betrapt dus toch dronhen ^ Foto's die je BOB mij belooft heeft mailen over iets dat eeerder die dag bij jullie in de keuken was gebeurd ofzo was nogal 'n vaag verhaal |
|
quote: whahahaha, die geeft ze je toch nie... (ik blijf hopen... ) en trouwens, mijn hoofd houdt nie meer op foto's dus dat scheelt allicht weer Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
geweldig genoten op ozzfest en ook nog s jullie url gekregen in de trein terug naar huis .wat kan een treinreis welles gezellig zijn als dr terugkerende ozzers in zitten het leven is een balletje |
|
slayer was gaaf vooral als je de tweede persoon van voren bent!!!!! helemaal vooraan lukte niet, maar was echt zooooooooooo vet |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |