![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Hahaa... dat er ooit vertrouwen is geweest dan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Damn, het was vet gister. Blij dat ik toch nog ben gegaan. Heerlijk weer maar ik ben wel superverbrand. ![]() |
|
Heeft zack nog gespeeld met BLS? Ik had vernomen dat dat hoogstwaarschijnlijk niet door zou gaan. ![]() |
|
quote: ging idd niet door ![]() |
|
quote:De kwaliteit van de NS wordt in Nederland al jaren bediscussieerd. Het is echt een puinhoop. ![]() |
|
quote: Dan had je ook, net als ik in de schaduw moeten gaan staan ![]() Ozzy was cool ![]() "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." ![]() |
|
Och toch zeker wel een paar goede concerten gezien. After Forever, Callenish Circle en Ozzy speelden erg goed ![]() ![]() |
|
quote: gelukkig dat jij niet van je mammie en pappie mocht.. ![]() Trieste gast ![]() |
|
Ozzy! Ozzy! Ozzy! Het was echt heel vet gister ben net thuis (na ozzfest nog gaan stappen in t'burg) Slayer was niet zo vond ik beetje weinig chemistry met de crowd maar ![]() ![]() En uh Iron Maiden, jij was ZO dronken toen je terug liep naar de parking.... ![]() |
|
Ik vond het hele fest geweldig, slayer was goed vooral DAVE lombardo!! Trieste gast ![]() |
|
En ozzy was ook te gek. Clap the fuckin hands!! Trieste gast ![]() |
|
In de tent was het veel te heet.. *Klaag* Ik had after forever graag helemaal willen zien, maar ik viel zowat om van de hitte.. *Klaag* "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." ![]() |
|
quote: Nou als jij dat al dronken noemt, dan wil je me echt nie meemaken als ik echt dronken ben. (Ikzelf trouwens ook nie hoor) [Dit bericht is gewijzigd door Iron Maiden op 02-06-2002 16:18] Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! ![]() |
|
quote:Mietjes .... ik stond notabene bijna helemaal vooraan. Daar was het pas heet !! ![]() |
|
quote:Kwam vast meer door naar wie je stond te kijken, Paultje! ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote:Ja, dat kwam door mij ![]() On topic: Het was gaaf! ![]() I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... ![]() |
|
Gaaf feessie toch wel. Slayer heerschte zwaar, en ook Ozzy was (uiteraard) super. Verder vond ik Wyked Mystic en Callenish Circle (hoe verkracht ik When the Lady Smiles?; nou zo dus) best goed. Kwam ik ook nog iemand tegen die mij vertelde dat Tool zo'n waanzinnige band was....NIET DUS, jezus dat was echt slaapverwekkend ![]() ![]() Drink met matuh............., nooit alleen. ![]() |
|
Tool was geniaal...t zal wel gewoon niet aan jullie besteed zijn... ![]() |
|
quote: Ok, dronken is 'n groot woord maar behoorlijk aangeschoten toch wel... heb die foto's nog niet gezien trouwens... on-topic: Kittie was ook wel te doen (goed is anders hoor) alhoewel het ging vervelen na 3 nummers ofzo. ![]() |
|
quote: Eh... welke foto's ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Iron Maiden op 02-06-2002 19:31] Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! ![]() |
|
quote: ^Betrapt dus toch dronhen ![]() Foto's die je BOB mij belooft heeft mailen over iets dat eeerder die dag bij jullie in de keuken was gebeurd ofzo was nogal 'n vaag verhaal ![]() |
|
quote: whahahaha, die geeft ze je toch nie... (ik blijf hopen... ) en trouwens, mijn hoofd houdt nie meer op foto's dus dat scheelt allicht weer ![]() Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! ![]() |
|
geweldig genoten op ozzfest en ook nog s jullie url gekregen in de trein terug naar huis .wat kan een treinreis welles gezellig zijn als dr terugkerende ozzers in zitten ![]() het leven is een balletje ![]() |
|
slayer was gaaf vooral als je de tweede persoon van voren bent!!!!! helemaal vooraan lukte niet, maar was echt zooooooooooo vet ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |