|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Waar doe je aan mee?? SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
zaterdag natuurlijk, sharteel heb me nummer al Let´s bring back the METAL |
|
quote: Ja ik snap em nu!!! Cool! Mini ZM meeting in Nijmegen SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Ik ga plotseling toch ook naar ozzfest.. hiep hiep hoera "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: COOL!!!!!!! SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
doen jullie wel allemaal jullie naam bordje op?? |
|
erm weet je wat, ik doe wel zwarte kleren aan "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: lol als je wilt afspreken, mail dan ff je nummer...we doen namelijk geen bordje om we bellen elkaar!! SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Lijst draconian power Shadowlands Lily The Coming Curse Morbid Death Suzanne Paul Beastial Blasphemer Sharteel Humanator Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
ha een hele kliek, dan ga ik jullie bespieden daar stiekem foto's maken een plaatsen enzo lol |
|
draconian power & witchqueen Shadowlands Lily The Coming Curse Morbid Death Suzanne Paul Beastial Blasphemer Sharteel Humanator Let´s bring back the METAL |
|
quote:ik heb zo mijn kontakten in de fotozaken onderwereld en kan dat rolletje heel erg makkelijk laten verdwijnen... Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Van mij mag je....ik ken het woord "schaamte" niet... Hey humanator, ga jij ook deelnemen aan onze mini Zm meeting? [Dit bericht is gewijzigd door Shadowlands op 24-05-2002 10:03] SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Gisteren Ozzfest - de opwarming geweest.. SOAD heeft me volledig teleurgesteld. Slecht geluid, niet strak,... Geen woord tegen het publiek gezegd, gewoon nummer na nummer na nummer.. Tool was ook al . Wel grave videoshow, maar ook geen bal interactie met het publiek. Plus het geluid stond echt te hard. Iedereen die vergeten was oordopjes mee te nemen stond er met zijn vingers in z'n oren. Maar den Ozzy heeft het allemaal weer goed gemaakt... Echt van genoten!!! Volgende week the real thing... Iemand al een idee om wat uur we ongeveer afspreken? Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Ik denk dat ik zo rond 12.00 uur bij het Goffertpark ben...dus zeggen jullie maar SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Aaargh, ik vind nergens een stadsplan van Nijmegen.. Hoe ver is het stappen van het station tot dat park? Of welke tram/bus moet ik nemen? Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Vanaf het station is het een kwartiertje lopen naar het Goffertpark als ik me het goed herinner van Dinamo 2000. Je komt er vanzelf je hoeft alleen de stroom in het zwart geklede mensen te volgen.... Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Ik denk dat ik zo rond 12.00 uur bij het Goffertpark ben...dus zeggen jullie maar En dan al dronken?? Let´s bring back the METAL |
|
quote: Het hangt er bij mij een beetje van af wanneer ik ga aankomen. Ofwel gaan we kamperen en dan moeten we ons tentje nog effe opzetten... Ofwel doen we nachtje door (auw auw auw op voorhand al).. Ik denk de trein te nemen die om iets voor twaalf aankomt in Nijmegen. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Ik zou rekenen op zeker 20 min. lopen probleem met bussen is nu wel dat ze de straat waar de bus normaal door rijd ( de 8 naar hatert) aan het openbraken zijn. je kunt verschillende bussen nemen de redelijk dicht in de buurt stoppen, moet je nog zo'n 5-10 min. lopen afhankelijk van welke bus je neemt. Maar de 8 naar Hatert rijdt nog steeds redelijk dicht langs het park. Het is trouwens Dynamo en lopen is best goed te doen als het mooi weer is, is nog gezellig ook |
|
quote: Met de nadruk op ALS.. Ik heb er echt zin in, maar al dat geregel is er me wat teveel aan.. Konden ze nu niet effe een camping regelen? Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: bij onze studenten keet zit een grasveldje aka tuin misschien dat je daar je tentje wel op mag zetten |
|
quote: Echt? Ik wil er gerust wat voor betalen hoor.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Moet wel ff checken of de rest het ermee eens is enzo, zo het wel heel flauw vinden als ze dat niet zouden zijn. Betalen is onzin vind ik, bedoel dat gras kost niets hoor. Ik zal vanavond eens vragen wat de rest ervan vind |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |