IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Ozzfest komt naar Nederland! Vorige pagina | Volgende pagina
Morbid Death
JAMMIE!!
Usericon van Morbid Death
Posted 15-05-2002 18:26 by Morbid Death Wijzig reactieProfiel van Morbid DeathQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2002 17:43 schreef Paul het volgende:
Nou , de lineup van de lokale bands zijn bekend:

- Agresion
- Callenish Circle
- Dimension Seven
- Outburst
- Smogus
- Wicked Mystic

Nogal een but line-up als je het mij vraagt. Maar goed ... Callenish Circle en Dimension Seven maken een hoop goed.

Ja en Callenish Circle speelt tijdens Slayer, dus daar heb je ook echt veel aan. Wat een hoerezooi.

Drink met matuh............., nooit alleen.

Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 16-05-2002 17:02 by Shadowlands Wijzig reactieProfiel van ShadowlandsQuote dit bericht

Ik heb net het VVV in nijmegen aan de phone gehad en wat heb ik een mazzel gehad, van het laatste hotel (in de omgeving van het Goffertpark) heb ik de éénna laatste kamer kunnen reserveren, en wel voor 93 EURO!!! Hoe bedoel een duur avondje uit!!!! Maar ik heb wel een openhaart op de kamer en een bubbelbad!! Tjonge jonge jonge daar zullen ik en Lily veel plezier aan hebben!!!! NOT!!! (ik erger me een beetje)
Dus draconian power ik ga niet mee in de taxi! Misschien zien we elkaar daar wel

SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!!

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 16-05-2002 17:04 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Een bubbelbad? Weet je hoe cool?

Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 16-05-2002 17:05 by Shadowlands Wijzig reactieProfiel van ShadowlandsQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2002 17:04 schreef Vargen666 het volgende:
Een bubbelbad? Weet je hoe cool?

Ja okee okee het bubbelbad vind ik ook wel vet, maar de openhaard?? Lekker romantische met je hetro beste vriendin!

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 16-05-2002 17:09 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2002 17:05 schreef Shadowlands het volgende:
Ja okee okee het bubbelbad vind ik ook wel vet, maar de openhaard?? Lekker romantische met je hetro beste vriendin!

Hmmm, het is ook lekker openhaard weer zo in de zomer...

draconian power
Usericon van draconian power
Posted 16-05-2002 18:22 by draconian power Wijzig reactieProfiel van draconian powerQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2002 17:02 schreef Shadowlands het volgende:

Dus draconian power ik ga niet mee in de taxi! Misschien zien we elkaar daar wel

Das zekers geluk hebben
Dat zien we daar wel gaat wel lukken tussen 35.000 peopletjes

Let´s bring back the METAL

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 19-05-2002 15:44 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 14 mei 2002 13:25 schreef ghoulliette het volgende:
je mag je plaats ook best aan mij afstaan, ik wil best wel wat plaatjes schieten hoor!!

Sorry meid, no can do... 'k Heb besloten van toch maar te gaan... Hehe, nog twee weekjes...

Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 19-05-2002 17:10 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

draconian power
Shadowlands
Lily
The Coming Curse
Morbid Death
Suzanne
Paul
Beastial Blasphemer

Kaartje verkocht.

Airwolf
POTJANPOTLOOD!
Usericon van Airwolf
Posted 19-05-2002 22:21 by Airwolf Wijzig reactieProfiel van AirwolfQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2002 18:26 schreef Morbid Death het volgende:
Ja en Callenish Circle speelt tijdens Slayer, dus daar heb je ook echt veel aan. Wat een hoerezooi.

wij hadden teveel stemmen, dus daarom mogen we niet spelen, maar dat hele stemgedoe schijnt ook doorgestoken kaart geweest te zijn. wicked mystic had al besprekingen met de organisatie nog voordat het stemmen begonnen was!

"7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain"

humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 22-05-2002 22:38 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

ik heb een kaartje gekregen, dus ik ga ook

Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 23-05-2002 10:00 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Goddamnit... Degene die ging rijden gaat niet meer mee... Now what? Weet iemand of er in Nijmegen een jeugdherberg is? Ik kan er niks over vinden op het net... HELP!!!! 93 euro voor een kamer is me net iets te duur...

Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...

Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 23-05-2002 10:08 by Shadowlands Wijzig reactieProfiel van ShadowlandsQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2002 10:00 schreef Sharteel het volgende:
Goddamnit... Degene die ging rijden gaat niet meer mee... Now what? Weet iemand of er in Nijmegen een jeugdherberg is? Ik kan er niks over vinden op het net... HELP!!!! 93 euro voor een kamer is me net iets te duur...

Van mij mag je wel bij ons op de kamer ergens maffen maar dan moeten wij jou ongezien het hotel binnen smokkelen....

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 23-05-2002 10:09 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Da's iig superlief, maar we zijn met twee of drie... Dat wordt een hele operatie om ons binnen te smokkelen...

draconian power
Posted 23-05-2002 10:12 by draconian power Wijzig reactieProfiel van draconian powerQuote dit bericht

oeiiiiii dat wordt moeilijk zal een tentje in het park worden

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 23-05-2002 10:15 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 23 mei 2002 10:12 schreef draconian power het volgende:
oeiiiiii dat wordt moeilijk zal een tentje in het park worden

Dus Nijmegen heeft geen jeugdherberg of zoiets??? En is het nachtleven er wat ok.. Ik hou het wel vol tot de eerste trein anders...

draconian power
Posted 23-05-2002 10:23 by draconian power Wijzig reactieProfiel van draconian powerQuote dit bericht

hotels & jeugdherbergen zitten vol heb ik gehoord en ja er schijnt een cafe open te zijn tot 06.00 uur en volgens mij stond dit ook ergens in dit topic

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 23-05-2002 10:33 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Ik vind hier net iets over het City Park Hotel in Nijmegen/Venlo. Ligt dat wat centraal? Die zouden nog een kamer hebben voor die nacht... Prijs valt ook wel mee.. 55euro, rate per room, plus breakfast...

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 23-05-2002 10:37 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

draconian power
Shadowlands
Lily
The Coming Curse
Morbid Death
Suzanne
Paul
Beastial Blasphemer
Sharteel

Wordt er ergens afgesproken ofzo.. 'k Wil nu eindelijk wel eens wat ZM-ers in the flesh ontmoeten!!!

Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 23-05-2002 11:04 by Shadowlands Wijzig reactieProfiel van ShadowlandsQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2002 10:33 schreef Sharteel het volgende:
Ik vind hier net iets over het City Park Hotel in Nijmegen/Venlo. Ligt dat wat centraal? Die zouden nog een kamer hebben voor die nacht... Prijs valt ook wel mee.. 55euro, rate per room, plus breakfast...

ik zit in het Citypark Hotel, da's een halfuur lopen van het Goffertpark, en een 2 persoonskamer is er echt 93 Euro, misschien dat de 1 persoonskamer goedkoper is.

Ja en we moeten wel ff ergens afspreken....leuk meer Zmers ontmoeten.....anders heb je iets van een mobieltje? Mail anders je nummer (of ik mail mijne maakt niet uit) kunnen we bellen en een drinken.

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 23-05-2002 11:07 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

You've got mail!!!!

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-05-2002 11:10 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

hha ik sta op trek me kleding aan loop 10 min. en sta in het park!!!!!
Nijmegen heerscht!!!

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 23-05-2002 11:11 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

OK, stomme vraag, maar zijn de optredens nu buiten of is het in een of meedere zalen te doen?

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-05-2002 11:12 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2002 22:21 schreef Airwolf het volgende:
wij hadden teveel stemmen, dus daarom mogen we niet spelen, maar dat hele stemgedoe schijnt ook doorgestoken kaart geweest te zijn. wicked mystic had al besprekingen met de organisatie nog voordat het stemmen begonnen was!

tuurlijk zijn dat soort dingen doorgestoken kaart, zo'n stemming is toch ook helemaal niet eerlijk. Je moet de juiste mensen kennen, en harold (WM) kent die. moet zeggen dat ik het erg jammer vind dat cremation niet speelt.

draconian power
Posted 23-05-2002 11:13 by draconian power Wijzig reactieProfiel van draconian powerQuote dit bericht

ik doe ook mee mailen maaaaaar

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-05-2002 11:13 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2002 11:11 schreef Sharteel het volgende:
OK, stomme vraag, maar zijn de optredens nu buiten of is het in een of meedere zalen te doen?

het is een open-air festival

Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com