|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb net het VVV in nijmegen aan de phone gehad en wat heb ik een mazzel gehad, van het laatste hotel (in de omgeving van het Goffertpark) heb ik de éénna laatste kamer kunnen reserveren, en wel voor 93 EURO!!! Hoe bedoel een duur avondje uit!!!! Maar ik heb wel een openhaart op de kamer en een bubbelbad!! Tjonge jonge jonge daar zullen ik en Lily veel plezier aan hebben!!!! NOT!!! (ik erger me een beetje) Dus draconian power ik ga niet mee in de taxi! Misschien zien we elkaar daar wel SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Een bubbelbad? Weet je hoe cool? |
|
quote: Ja okee okee het bubbelbad vind ik ook wel vet, maar de openhaard?? Lekker romantische met je hetro beste vriendin! SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
quote: Hmmm, het is ook lekker openhaard weer zo in de zomer... |
|
quote: Das zekers geluk hebben Dat zien we daar wel gaat wel lukken tussen 35.000 peopletjes Let´s bring back the METAL |
|
quote: Sorry meid, no can do... 'k Heb besloten van toch maar te gaan... Hehe, nog twee weekjes... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
draconian power Shadowlands Lily The Coming Curse Morbid Death Suzanne Paul Beastial Blasphemer Kaartje verkocht. |
|
quote: wij hadden teveel stemmen, dus daarom mogen we niet spelen, maar dat hele stemgedoe schijnt ook doorgestoken kaart geweest te zijn. wicked mystic had al besprekingen met de organisatie nog voordat het stemmen begonnen was! "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
ik heb een kaartje gekregen, dus ik ga ook Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Goddamnit... Degene die ging rijden gaat niet meer mee... Now what? Weet iemand of er in Nijmegen een jeugdherberg is? Ik kan er niks over vinden op het net... HELP!!!! 93 euro voor een kamer is me net iets te duur... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Van mij mag je wel bij ons op de kamer ergens maffen maar dan moeten wij jou ongezien het hotel binnen smokkelen.... SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Da's iig superlief, maar we zijn met twee of drie... Dat wordt een hele operatie om ons binnen te smokkelen... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
oeiiiiii dat wordt moeilijk zal een tentje in het park worden Let´s bring back the METAL |
|
quote: Dus Nijmegen heeft geen jeugdherberg of zoiets??? En is het nachtleven er wat ok.. Ik hou het wel vol tot de eerste trein anders... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
hotels & jeugdherbergen zitten vol heb ik gehoord en ja er schijnt een cafe open te zijn tot 06.00 uur en volgens mij stond dit ook ergens in dit topic Let´s bring back the METAL |
|
Ik vind hier net iets over het City Park Hotel in Nijmegen/Venlo. Ligt dat wat centraal? Die zouden nog een kamer hebben voor die nacht... Prijs valt ook wel mee.. 55euro, rate per room, plus breakfast... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
draconian power Shadowlands Lily The Coming Curse Morbid Death Suzanne Paul Beastial Blasphemer Sharteel Wordt er ergens afgesproken ofzo.. 'k Wil nu eindelijk wel eens wat ZM-ers in the flesh ontmoeten!!! Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: ik zit in het Citypark Hotel, da's een halfuur lopen van het Goffertpark, en een 2 persoonskamer is er echt 93 Euro, misschien dat de 1 persoonskamer goedkoper is. Ja en we moeten wel ff ergens afspreken....leuk meer Zmers ontmoeten.....anders heb je iets van een mobieltje? Mail anders je nummer (of ik mail mijne maakt niet uit) kunnen we bellen en een drinken. SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
You've got mail!!!! Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
hha ik sta op trek me kleding aan loop 10 min. en sta in het park!!!!! Nijmegen heerscht!!! |
|
OK, stomme vraag, maar zijn de optredens nu buiten of is het in een of meedere zalen te doen? Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: tuurlijk zijn dat soort dingen doorgestoken kaart, zo'n stemming is toch ook helemaal niet eerlijk. Je moet de juiste mensen kennen, en harold (WM) kent die. moet zeggen dat ik het erg jammer vind dat cremation niet speelt. |
|
ik doe ook mee mailen maaaaaar Let´s bring back the METAL |
|
quote: het is een open-air festival |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |