|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
haha ik was dat meisje met de roze bh |
|
Ik droeg een wit gescheurd t-shirt en een lichte broek... Stond helemaal vooraan bij Ill Nino, Calibre en Slayer.. Tegen Ozzy wilden de benen niet meer mee.. En ik heb gewoon niks geslapen. Op die camping werden heel de nacht feestjes gehouden.. Leuk voor hen... Ik heb wel geen oog dicht gedaan.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
After Forever vond ik goed spelen net zoals Slayer ookal vond ik die op tattoo the planet beter maar Tool was geniaal, wat stonden die lui bizar te spelen Ozzy vond ik ook wreed, al met al een geslaagd festival (op mijn verbrande gezicht na) Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
haha, ik heb eigenlijk alleen slayer en ozzy gezien. Voor de rest lekker in de zon gelegen in de buurt van dat kruis tussen de tent en het mainstage. |
|
quote: Wij aan het andere kruis, daar aan die stand van de signing sessions en het spookhuis.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Ja, veels te lekker weer. En ik hoefde toch alleen slayer te zien |
|
Ik heb wel wat bands gezien... Drowning Pool gehoord tijdens het aanschuiven om binnen te geraken, Ill NIno, Slayer, .Calibre, American Head Charge, Ozzy, stukje WT, stukje Smogus, stukje Kittie.. Geen foto's getrokken.. Helaas... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Morguhhh!! Iedereen!!! Ozz Fest Kicked serious ASS!!! Wat een geweldig festival, heb heeeel erg genoten van Slayer, en natuurlijk van Ozzy! Ben wel helemaaaaaaal fijn geplet en zit onder de blauwe plekken, maar ach...ik stond helemaal vooraan en dat was het belangrijkste!!!!!!!! Nou nog kijken of de foto's goed gelukt zijn! Tool vond ik heeeel saai, mede ook omdat ik toenlinks vooraan stond en de zanger dus niet kon zien, ben na een half uurtje ook naar American Head Charge gaan kijken, en vond ik aardig goed!!!! En Sharteel ik heb jou ook nog geprobeert te bellen toen ik in de trein zat, maar ik kreeg de hele tijd het bericht dat het nummer niet bestond! Stond jij trouwens ook op Kwakkenberg Camipng? Ik heb daar nog rondgekeken om te kijken of ik iemand zag die op jou leek, maar nee..... SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
quote: We stonden op het tweede grasveld rechts geteld vanuit de ingang.. We hebben nog wat in dat campingcafe gezeten na ozzfest.. Tot half twee ofzo Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
RrrAArrr! Ozzfest was super!! Geweldige set van After Forever; Tool was fenomenaal (in mijn ogen het beste concert van de avond, al waren enkelen van mijn vrienden het daar duidelijk niet mee eens; die kachelden na een kleine 10 minuten al verveeld richting de tent voor American Head Charge. Tja, ieder zijn smaak). Vooral de drumset met Mike Bordin (Ozzy-drummer en ex-Faith No More) en Dave Lombardo was werelds; Slayer!!!!!! Dave Lombardo voor de gelegenheid terug, veel ouder werk (ik geloof maar 3 nummers God Hates Us all, de rest was voornamelijk Reign in blood, South of Heaven, Seasons, etc.), mega-pit (waar we zowaar eindelijk mensen troffen die we de hele dag niet hadden weten te vinden...); Ozzy. Tja, wat kun je daar nog van zeggen. De man is een wandelende show! Met een band van krankzinnig hoog niveau: Mike Bordin op drums en ik geloof die Suicidal Tendencies bassist (Trulliano of zoiets...?). En was dat nou Zakk Wylde op guitaar? Ik dacht dat hij gestopt was bij Ozzy? Mijn god, wat kan die man spelen! Al met al een super-festival! En natuurlijk was het weer ook perfect Het enige smetje was eigenlijk de NS weer eens, met een kabelbreuk tussen Arnhem en Nijmegen (al zal de NS wel weer gaan roepen dat dat niet hun pakkie aan is maar de schuld van Railbeheer ) She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: In het cafe!!??? Wij ook!! Wij hebben daar gezeten tot 02.00!! Hoe zijn wij elkaar misgelopen??!!!!..... Onze tent stond op een grasveldje achter een glijbaan. SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Ik zat buiten - recht over de deur van het café - met een nogal kleine kerel met zwart haar in een staartje en een meisje met bruin haar.. zelf had ik een beige achtige braoek aan en een rode fleece... [Dit bericht is gewijzigd door Sharteel op 03-06-2002 10:53] Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Ik zat binnen aan de bar, dus ik denk dat het daar fout is gegaan SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Stom stom stom... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Niet slowchatten mensen! I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Hrm, om mezelf nog even op te volgen (sorry, heel fout, weet ik!) met een losse opmerking: Within Temptation zoog dus echt flink. Zo traag, dat schoot daar echt niet op. Zelfs George kon die zooi niet uit het slop trekken. Wat is er gebeurd met WT? Vorig jaar op Lowlands vond ik het best een goede set, maar nu... Nou ja, had ik in ieder geval tijd om iets te eten en nog wat Callenish Circle mee te pikken. Die waren trouwens best goed She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ik vond within temptation meer een soort sirene eigenlijk en het geluid was superkut |
|
Is die kerel van Orphanage niet nog twee nummers komen meedoen of vergis ik me? Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Ik meende hem wel te horen ja. hadden ze niet beter gewoon orphanage neer kunnen zetten. Da's tenminste wel een vette band |
|
niks aan |
|
quote: Ja, da's waar ik zei dat zelfs George die zooi niet meer uit het slop kon trekken (=George Oosthoek) Hij deed twee nummers en aan het eind kwam hij geloof ik nog eens terug. Maar het mocht niet echt baten. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Ja jij vermaakte je zelf wel ja... |
|
quote: Bemoei je er niet mee |
|
godverdomme.. ozzzzfest zoog.. ik kwam sóchtends aan op het station van nijmegen (na de nacht te hebben gezopen en bij ghoulliette blijven crashen), reden de treinen niet en was het stationsplein bevolkt met nu-metal mongolen (als zagen sommige 14 jarige meiskes er goed uit ) bah! ozzzzzzfest FUCK OFF! |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |