IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Ozzfest komt naar Nederland! Vorige pagina | Volgende pagina
FAiTH
S†igMa†a
Usericon van FAiTH
Posted 06-03-2002 15:51 by FAiTH Wijzig reactieProfiel van FAiTHQuote dit berichthttp://Darknessje.50megs.com/

Ik hoop echt dat CoF komt !!!
Dani
en al die nu-metal bands mogen ze van mij achterwegen laten

... As Darkness Calls My Name ....

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 06-03-2002 15:55 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Ik denk dat CoF minder in de smaak ligt bij Ozzy dan al die nu metal. Heb je die solo-projecten van de rest van Black Sabbath wel eens gehoord? Nou dan...

FAiTH
S†igMa†a
Usericon van FAiTH
Posted 07-03-2002 17:16 by FAiTH Wijzig reactieProfiel van FAiTHQuote dit berichthttp://Darknessje.50megs.com/

Hmm , mnjah , ik kan toch altijd blijven hopen *I guess*
dat ozzy dan maar snel van smaak veranderd

... As Darkness Calls My Name ....

draconian power
Usericon van draconian power
Posted 12-05-2002 21:52 by draconian power Wijzig reactieProfiel van draconian powerQuote dit bericht

wie gaat er?/ lijstje maken??

draconian power

Let´s bring back the METAL

Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 12-05-2002 21:54 by Shadowlands Wijzig reactieProfiel van ShadowlandsQuote dit bericht

wie gaat er?/ lijstje maken??

draconian power
Shadowlands
Lily

SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!!

The Coming Curse
Usericon van The Coming Curse
Posted 12-05-2002 21:55 by The Coming Curse Wijzig reactieProfiel van The Coming CurseQuote dit bericht

draconian power
Shadowlands
Lily
The Coming Curse

WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 12-05-2002 22:05 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

draconian power
Shadowlands
Lily
The Coming Curse
WickedKimmie (waarschijnlijk)
SiQDiZ (waarschijnlijk)

I spy with my little and verrry evil eye.....

Morbid Death
JAMMIE!!
Usericon van Morbid Death
Posted 12-05-2002 23:32 by Morbid Death Wijzig reactieProfiel van Morbid DeathQuote dit bericht

draconian power
Shadowlands
Lily
The Coming Curse
SiQDiZ (waarschijnlijk)
Morbid Death

P.S. ik begrijp best dat een hoop mensen op dit forum de schurft hebben aan Nu-metal (waaronder ikzelf ook), maar SLAAAAAYEEEERRR mensen!! En dan krijg je Ozzy er nog bij ook. En met een beetje mazzel nog 1 of 2 aardige Nederlandsche bandjes (Callenish Circle, en Cremation stonden hoog in de poll op Ozzfest.nl)

Drink met matuh............., nooit alleen.

DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 12-05-2002 23:36 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

Ozzy = God.

Maar zelfs voor een God heb ik geen 40 euro over.

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 13-05-2002 8:01 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

draconian power
Shadowlands
Lily
The Coming Curse
SiQDiZ (waarschijnlijk)
Morbid Death
Slechtheid

suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 13-05-2002 8:52 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

draconian power
Shadowlands
Lily
The Coming Curse
SiQDiZ (waarschijnlijk)
Morbid Death
Slechtheid
Suzanne
Paul

I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...

Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 13-05-2002 11:52 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

draconian power
Shadowlands
Lily
The Coming Curse
SiQDiZ (waarschijnlijk)
Morbid Death
Slechtheid
Suzanne
Paul
Beastial Blasphemer

Trieste gast

Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 13-05-2002 13:31 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

STAGE DIVE !!!!!!!

Wiegen Meister !

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 14-05-2002 9:21 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Oooh ik wil zoooo graag komen.. Sta op de guestlist van Ill Nino (de voordelen van de enige vrouwelijke fotografe in de frontstage te zijn .. ).. Maar heb die dag al twee andere dingen gepland... Dat wordt keuzes maken...

Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-05-2002 13:25 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

je mag je plaats ook best aan mij afstaan, ik wil best wel wat plaatjes schieten hoor!!

WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 14-05-2002 18:00 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

draconian power
Shadowlands
Lily
The Coming Curse
Morbid Death
Slechtheid
Suzanne
Paul
Beastial Blasphemer

Tochmaar besloten om alleen naar DOA te gaan...veel plezier!

I spy with my little and verrry evil eye.....

Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 14-05-2002 18:05 by Shadowlands Wijzig reactieProfiel van ShadowlandsQuote dit bericht

Weet iemand nog goedkope motelletjes/hotelletjes/jeugdherbergen in de buurt van het festival??

draconian power
Posted 14-05-2002 20:59 by draconian power Wijzig reactieProfiel van draconian powerQuote dit bericht

ik gaat naar bastionhotel nijmegen met witchqueen
73 fucking euro´s

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 14-05-2002 21:22 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

In Nijmegen is een cafe dat tot 06:00 uur open is.

Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 14-05-2002 21:36 by Shadowlands Wijzig reactieProfiel van ShadowlandsQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2002 20:59 schreef draconian power het volgende:
ik gaat naar bastionhotel nijmegen met witchqueen
73 fucking euro´s

Is dat per persoon of betalen jullie dat met z'n tweeën? ALs het met z'n tweeën is dan denk ik dat ik met Lily ook het bastionhotel pakken. Is het trouwens dicht bij het festival? Ik ben namelijk nog nooit in Nijmegen geweest....

draconian power
Posted 14-05-2002 22:50 by draconian power Wijzig reactieProfiel van draconian powerQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2002 21:36 schreef Shadowlands het volgende:
Is dat per persoon of betalen jullie dat met z'n tweeën? ALs het met z'n tweeën is dan denk ik dat ik met Lily ook het bastionhotel pakken. Is het trouwens dicht bij het festival? Ik ben namelijk nog nooit in Nijmegen geweest....

is voor 2en een 2 persoonskamer, uhhhh hehehe ben er ook nog nooit geweest gloof iets van 2.9 km van wat ik gehoord heb, misschien handig om dan een taxi te nemen vanaf daar, kan goedkoop zijn met 4en

Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 15-05-2002 17:43 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Nou , de lineup van de lokale bands zijn bekend:

- Agresion
- Callenish Circle
- Dimension Seven
- Outburst
- Smogus
- Wicked Mystic

Nogal een but line-up als je het mij vraagt. Maar goed ... Callenish Circle en Dimension Seven maken een hoop goed.

Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 15-05-2002 17:47 by Shadowlands Wijzig reactieProfiel van ShadowlandsQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2002 22:50 schreef draconian power het volgende:
is voor 2en een 2 persoonskamer, uhhhh hehehe ben er ook nog nooit geweest gloof iets van 2.9 km van wat ik gehoord heb, misschien handig om dan een taxi te nemen vanaf daar, kan goedkoop zijn met 4en

Is goed, no problemo, nou maar hopen dat er nog kamers vrij zijn, ga ik nu ff cheken...

draconian power
Posted 15-05-2002 18:03 by draconian power Wijzig reactieProfiel van draconian powerQuote dit bericht

..of meerdere natuurlijk weet niet wie er allemaal in het bastion logeren
misschien wel een bus als taxi

Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 15-05-2002 18:10 by Shadowlands Wijzig reactieProfiel van ShadowlandsQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2002 18:03 schreef draconian power het volgende:
..of meerdere natuurlijk weet niet wie er allemaal in het bastion logeren
misschien wel een bus als taxi

LOL

Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com