|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik hoop echt dat CoF komt !!! Dani en al die nu-metal bands mogen ze van mij achterwegen laten ... As Darkness Calls My Name .... |
|
Hmm , mnjah , ik kan toch altijd blijven hopen *I guess* dat ozzy dan maar snel van smaak veranderd ... As Darkness Calls My Name .... |
|
wie gaat er?/ lijstje maken?? draconian power Let´s bring back the METAL |
|
wie gaat er?/ lijstje maken?? draconian power Shadowlands Lily SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
draconian power Shadowlands Lily The Coming Curse |
|
draconian power Shadowlands Lily The Coming Curse WickedKimmie (waarschijnlijk) SiQDiZ (waarschijnlijk) I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
draconian power Shadowlands Lily The Coming Curse WickedKimmie (waarschijnlijk) SiQDiZ (waarschijnlijk) Morbid Death P.S. ik begrijp best dat een hoop mensen op dit forum de schurft hebben aan Nu-metal (waaronder ikzelf ook), maar SLAAAAAYEEEERRR mensen!! En dan krijg je Ozzy er nog bij ook. En met een beetje mazzel nog 1 of 2 aardige Nederlandsche bandjes (Callenish Circle, en Cremation stonden hoog in de poll op Ozzfest.nl) Drink met matuh............., nooit alleen. |
|
Ozzy = God. Maar zelfs voor een God heb ik geen 40 euro over. |
|
draconian power Shadowlands Lily The Coming Curse WickedKimmie (waarschijnlijk) SiQDiZ (waarschijnlijk) Morbid Death Slechtheid |
|
draconian power Shadowlands Lily The Coming Curse WickedKimmie (waarschijnlijk) SiQDiZ (waarschijnlijk) Morbid Death Slechtheid Suzanne Paul I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
draconian power Shadowlands Lily The Coming Curse WickedKimmie (waarschijnlijk) SiQDiZ (waarschijnlijk) Morbid Death Slechtheid Suzanne Paul Beastial Blasphemer Trieste gast |
|
STAGE DIVE !!!!!!! Wiegen Meister ! |
|
Oooh ik wil zoooo graag komen.. Sta op de guestlist van Ill Nino (de voordelen van de enige vrouwelijke fotografe in de frontstage te zijn .. ).. Maar heb die dag al twee andere dingen gepland... Dat wordt keuzes maken... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
je mag je plaats ook best aan mij afstaan, ik wil best wel wat plaatjes schieten hoor!! |
|
draconian power Shadowlands Lily The Coming Curse Morbid Death Slechtheid Suzanne Paul Beastial Blasphemer Tochmaar besloten om alleen naar DOA te gaan...veel plezier! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Weet iemand nog goedkope motelletjes/hotelletjes/jeugdherbergen in de buurt van het festival?? SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
ik gaat naar bastionhotel nijmegen met witchqueen 73 fucking euro´s Let´s bring back the METAL |
|
In Nijmegen is een cafe dat tot 06:00 uur open is. |
|
quote: Is dat per persoon of betalen jullie dat met z'n tweeën? ALs het met z'n tweeën is dan denk ik dat ik met Lily ook het bastionhotel pakken. Is het trouwens dicht bij het festival? Ik ben namelijk nog nooit in Nijmegen geweest.... SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
quote: is voor 2en een 2 persoonskamer, uhhhh hehehe ben er ook nog nooit geweest gloof iets van 2.9 km van wat ik gehoord heb, misschien handig om dan een taxi te nemen vanaf daar, kan goedkoop zijn met 4en Let´s bring back the METAL |
|
Nou , de lineup van de lokale bands zijn bekend: - Agresion - Callenish Circle - Dimension Seven - Outburst - Smogus - Wicked Mystic Nogal een but line-up als je het mij vraagt. Maar goed ... Callenish Circle en Dimension Seven maken een hoop goed. |
|
quote: Is goed, no problemo, nou maar hopen dat er nog kamers vrij zijn, ga ik nu ff cheken... SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
..of meerdere natuurlijk weet niet wie er allemaal in het bastion logeren misschien wel een bus als taxi Let´s bring back the METAL |
|
quote: LOL SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |