|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
dynamo zeker nie meer!!! ozzfest, heb wel zin.....maar ga wel naar die in nijmegen nie belgen. is dr nou al info wat dit vast stelt? tijd...kaart verkoop..wie dr allemaal gaat spelen...enz " When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb" |
|
Volgens mij staan alleen Tool, Ozzy en SOAD vast. Over kaartverkoop en tijd weet ik ook niks. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Kan iemand mij even uitleggen waarom Dynamo niet in het Goffert park mag staan en Ozzfest wel? Het onrecht!!! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Omdat Dynamo meerdere dagen duurt en Ozzfest maar een dag. Zo eenvoudig ligt het, maar voor volgend jaar is er wel weer een lokatie gevonden voor Dynamo, ik weet alleen niet waar, hoorde het gisteren op de radio. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ozzy & TOOL live zien in Nederland? Hell Yeah! |
|
Lon gaat waarschijnlijk ook, ligt nog een beetje aan vervoer en ouders.... wel veel nu-junk maargoed, dan is er ozzy nog die alles goedmaakt (hoop je dan!) [Dit bericht is gewijzigd door Lon op 27-02-2002 20:45] |
|
Dit stond er op de Site van Mojo.nl: Na jaren van succes in Amerika doet de Ozzfest karavaan via Engeland het Europese vaste land aan. In Nijmegen treden op drie podia maar liefst 20 heavy en nu metal bands op. Wie zeer zeker iets van zich laten horen zijn Ozzy Osbourne, Tool, Slayer en Within Temptation Slayerrrrrrrrrr |
|
did someone said... SLAYER!!!!!!!!!! ? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
lol, Morke in disguise Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Dit staat ook op mojo.nl Ozzfest is een springplak geweest naar het grote succes voor bands als System Of A Down, Slipknot, Papa Roach en Linkin Park. Vin ik persoonlijk iets minder... maar jah, SLAYER!!! Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
whaaaaa khoop niet dat hun komen... maar wel slayer en ozzy misschien ga ik wel.. |
|
hmm ik kreeg net deze mail: quote: van de officiele mailinglist van CoF.com ofzo waar ik me ooit voro zou hebben ingeschreven ofzo... misschien komt CoF dus ook wel in NL... [Dit bericht is gewijzigd door NocturnalSupremacy op 28-02-2002 21:56] |
|
SLAYER!!!!!!!!!! [Dit bericht is gewijzigd door Vintersorg op 02-03-2002 13:41] |
|
Net kaartjes gekocht voor Ozzy en nightwish. Ik ben gelijk weer €140 lichter |
|
Op de Within Temptation site staat dat ook CRADLE OF FILTH aanwezig zal zijn op ozzfest. Mmmmm dat vind ik wel oke! |
|
Pfff, zou wel willen gaan, einelijk Ozzy eens zien, maar het valt zo dicht bij de examens Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Hoe duur was wat dan? |
|
Ozzfest is €45,- per kaartje en ik had 2x Ozzfest en 4x Nightwish ... Ik was in totaal €189,- kwijt. Dus reken maar uit. (Gelukkig krijg ik nog wat geld terug van mensen ). Ik wil het eigenlijk niet eens weten. Ik wil er naar toe ... en that's it !!. [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 02-03-2002 20:14] |
|
Ik krijg net een flyer binnen via the rock, bands voor ozzfest in Nijmegen: - Within Temptation - Tool - Slayer - Ozzy Osbourne 3 podia met in totaal 20 bands .... hhhmmmm ben benieuwd .... |
|
Within Temptation tussen al die nu-metal.. Nog effe wachten en ze spreken van nu-gothic op TMF.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
hehehehe ik woon letterlijk een steenworp van het goffertpark af dus mijn snipergun kan weer eens van de zolder afgehaald worden hehehehehe eat that numetal homo's |
|
quote: |
|
Hmmmz... Quite tempting... Slayer, Tool eventueel (al waren ze vroeger toffer). |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |