IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Ozzfest komt naar Nederland! Vorige pagina | Volgende pagina
Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 24-05-2002 11:08 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 24 mei 2002 11:04 schreef ghoulliette het volgende:
Moet wel ff checken of de rest het ermee eens is enzo, zo het wel heel flauw vinden als ze dat niet zouden zijn. Betalen is onzin vind ik, bedoel dat gras kost niets hoor. Ik zal vanavond eens vragen wat de rest ervan vind

Aaah, als je dat kan regelen sta je forever in m'n 'good books' Alvast bedankt voor het vragen he!!!

Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...

Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 24-05-2002 21:41 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Lijst

draconian power
Shadowlands
Lily
The Coming Curse
Morbid Death
Suzanne
Paul
Beastial Blasphemer
Sharteel
Humanator

+ Phaestus

"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 25-05-2002 2:20 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2002 11:08 schreef Sharteel het volgende:
Aaah, als je dat kan regelen sta je forever in m'n 'good books' Alvast bedankt voor het vragen he!!!

de tuin is nog niet helemaal zeker, mijn huisgenoten die ik tot nu toe gesproken heb vinden het opzich wel oke, maar de tuin behoord tot onder woning, die moet ik nog spreken. maar als nood aan de man is, ik heb een kamer van 24m2 daar past wel wat in, alleen geen tentje zelf dan

draconian power
Usericon van draconian power
Posted 25-05-2002 2:26 by draconian power Wijzig reactieProfiel van draconian powerQuote dit bericht

nou als ik dan toch ga dan helemaal he dan ook een tentje in een kamer opzetten

Let´s bring back the METAL

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 27-05-2002 11:50 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

fietste net langs goffert park, ze zijn al bezig met opbouwen

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 27-05-2002 11:50]

Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 27-05-2002 13:04 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Lijst

draconian power
Shadowlands
Lily
The Coming Curse
Morbid Death
Suzanne
Paul
Beastial Blasphemer
Sharteel
Humanator
Phaestus
Mark

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

unitas wag.
Usericon van unitas wag.
Posted 27-05-2002 19:23 by unitas wag. Wijzig reactieProfiel van unitas wag.Quote dit bericht

yes yes yes heb nu ook een kaartje, ik had toch nog genoeg centen over! ik is blij

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 29-05-2002 14:15 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Ghouliette, we gaan gewoon kamperen.. Op een of andere camping op vier kilometer van het terrein... Iig toch bedankt voor het aanbod he.. Als ik je zie trakteer ik je wel een pintje

Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 29-05-2002 14:16 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

zijn btw nog genoeg kaarten bij de dagkassa volgens de website.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 29-05-2002 14:16 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2002 14:15 schreef Sharteel het volgende:
Ghouliette, we gaan gewoon kamperen.. Op een of andere camping op vier kilometer van het terrein... Iig toch bedankt voor het aanbod he.. Als ik je zie trakteer ik je wel een pintje

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 29-05-2002 14:17]

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 29-05-2002 14:17 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Ik heb het gelezen.. Ik gok nog altijd op die gratis inkom, maar als het echt moet kan ik er nog eentje daar kopen... Wel op tijd langs de kassa gaan dan.. En niet verloren lopen in Nijmegen, want een stadsplan is blijkbaar niet te vinden op het net..

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 29-05-2002 14:19 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

bij de vvv hebben ze die wel, die zit bij de grote rotonde (keizer karelplein) aan het begin van het centrum, bij de rabobank in het gebouw. (vanuit station rechtdoor lopen)

rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 29-05-2002 14:22 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

quote:
Op 29 mei 2002 14:17 schreef Sharteel het volgende:
Ik heb het gelezen.. Ik gok nog altijd op die gratis inkom, maar als het echt moet kan ik er nog eentje daar kopen... Wel op tijd langs de kassa gaan dan.. En niet verloren lopen in Nijmegen, want een stadsplan is blijkbaar niet te vinden op het net..

ik wil me nergens mee bemoeien maaruuhh....
kijk HIER eens

De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar

Mark
Usericon van Mark
Posted 29-05-2002 14:37 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Voor diegenen die geen map kunnen vinden en niet bekend zijn in Nijmegen, misschien helpt deze link. Je kunt ook nog in- en uitzoomen:

http://www.maporama.com/share/map.asp?SESSIONID={1AA173D1-086D-44FA-AF18-F925AEB8A085}&ZoomSet=7

Ik hoop dat-ie werkt.

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

Mark
Usericon van Mark
Posted 29-05-2002 14:38 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Oh, nou, er zijn dus blijkbaar ook nog andere plattegronden te vinden

Mark

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 29-05-2002 14:47 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Aaah super handig... Bedankt bedankt.. Verkeerd gezocht blijkbaar...

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 29-05-2002 16:40 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Ok, nog een vraagje.. 'k Voel me precies of ik een excursie in elkaar aan het steken ben. What the hell is een treintaxi of een regiotaxi? Kan je daar goedkoop mee rijden als je een treinticket ofzo hebt? Moet je die op voorhand reserveren of hoe marcheert dat?

Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 29-05-2002 16:52 by Shadowlands Wijzig reactieProfiel van ShadowlandsQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2002 16:40 schreef Sharteel het volgende:
Ok, nog een vraagje.. 'k Voel me precies of ik een excursie in elkaar aan het steken ben. What the hell is een treintaxi of een regiotaxi? Kan je daar goedkoop mee rijden als je een treinticket ofzo hebt? Moet je die op voorhand reserveren of hoe marcheert dat?

Ik heb geen idee!!! Ik ga altijd met de (nacht)bus, tram, taxi, metro, trein, ik zou niet weten wat ik me moet voorstellen bij een treintaxi!!!!

SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!!

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 29-05-2002 16:55 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Als er een treintaxi klaarstaat kan je vragen of je met hem mee kan rijden (hangt er vanaf waar je naar toe moet). Als er nog geen staat moet je bij zo'n speciale treintaxi-telefooncel op de knop drukken (kan niet missen, d'r is maar één knop) en zeggen met hoeveel personen je waarheen wil.
Je moet ook een kaartje halen (kan bij een NS-automaat, aan het loket of in de taxi, dat laatste is iets duurder) à 3 euro 50. Zo'n treintaxi brengt je van en naar treinstations; ik weet niet hoe ver ze rijden. Ik vraag me af of je er eentje nodig hebt, gaat er geen bus? Wel relaxt hoor een treintaxi, alleen een beetje duur.

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 29-05-2002 17:03 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 29 mei 2002 16:55 schreef Dwaallicht het volgende:
Als er een treintaxi klaarstaat kan je vragen of je met hem mee kan rijden (hangt er vanaf waar je naar toe moet). Als er nog geen staat moet je bij zo'n speciale treintaxi-telefooncel op de knop drukken (kan niet missen, d'r is maar één knop) en zeggen met hoeveel personen je waarheen wil.
Je moet ook een kaartje halen (kan bij een NS-automaat, aan het loket of in de taxi, dat laatste is iets duurder) à 3 euro 50. Zo'n treintaxi brengt je van en naar treinstations; ik weet niet hoe ver ze rijden. Ik vraag me af of je er eentje nodig hebt, gaat er geen bus? Wel relaxt hoor een treintaxi, alleen een beetje duur.

Hmm.. handig dat wel ja.. Ik ken gewoon langs geen kanten m'n weg in Nijmegen en we moeten eerst nog langs de camping voor we naar het Ozzfest gaan... En dan nog voor kaartjes zorgen.. Dus het moet allemaal een beetje snel gaan..

Bedankt voor de info trouwens..

[Dit bericht is gewijzigd door Sharteel op 29-05-2002 17:04]

Mark
Usericon van Mark
Posted 29-05-2002 17:16 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Nou, je kunt bus 8 pakken richting Hatert en dan gewoon uitstappen op de Muntweg. Dan sta je vlak bij het Goffertpark. Ik weet alleen niks van campings etc., en ik weet ook niet tot hoe laat die bus rijdt.

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 29-05-2002 17:27 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Een camping heb ik al gevonden.. Camping Kwakkenberg of zoiets.. Goedkoop en op vier kilometer van het Goffertpark, dus da's perfect...

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 29-05-2002 17:30 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2002 17:16 schreef Mark het volgende:
Nou, je kunt bus 8 pakken richting Hatert en dan gewoon uitstappen op de Muntweg. Dan sta je vlak bij het Goffertpark. Ik weet alleen niks van campings etc., en ik weet ook niet tot hoe laat die bus rijdt.

de muntweg is onder constructie, jawel mag bus 8 kun je nog wel nemen stopt alleen ergens anders, en dat is gelukkig iets dichter bij de ingang

Mark
Usericon van Mark
Posted 29-05-2002 18:36 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2002 17:27 schreef Sharteel het volgende:
Een camping heb ik al gevonden.. Camping Kwakkenberg of zoiets.. Goedkoop en op vier kilometer van het Goffertpark, dus da's perfect...

Ah, camping de Kwakkenberg; daar heb ik ooit nog vakantiewerk gedaan

Is toch nog wel een goeie drie kwartier stevig doorstappen van en naar de Goffert (heuvel afsjouwen, Groesbeekseweg oversteken, langs de universiteits-sportvelden op, over de Houtlaan door Brakkenstein heen, Sint Annastraat oversteken en dan alsmaar rechtdoor lopen, dan wandel je zo tegen het NEC-stadion op en het Goffertpark in).

Pat
Usericon van Pat
Posted 29-05-2002 19:24 by Pat Wijzig reactieProfiel van PatQuote dit bericht

Niet vergeten: Callenish Circle op de Dutch Stage van 16.45 - 17.30!

Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com