![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
A Cat in the Brain aka Gatto nel cervello (I volti del terrore), Un aka Nightmare Concert van lucio fulci. Iemand deze ook gezien? Vreemd, vele scenes uit deze film heb ik al eerder gezien in andere films van hen. Maar daar lees ik niets van op imdb.com Wel een erg gave film. Slecht, maar dan goed slecht! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Niet gezien nee. damn, ik moet echt weer eens naar de videotheek ofzo, fucking crap op tv ook altijd. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door mental op 24-06-2007 15:06] Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Hm, ik denk niet dat deze bij de videotheel ligt, hehe. Gekocht bij de frs. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Godver, heb ik weer. damn.kutzooi, ik moet mezelf nog eens naar de postkantoor slepen om die zooi voor je op de post te mikken, wim, anders geen cash voor die freddy maar fik je me een paar leuke filmpjes ? Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Ja, das okk prima, ik sterf van de horrorfilms op dvd. Ik zal wel eens een lijstje maken en je die opsturen. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote:okidoki, heb je fc cd erbij ingepakt, nu nog naar t postkantoor.klote dat dat ding op zaterdag tot 12 uur open is verdomme. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
tis zondag ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote:ja, duh, maar gister was het zaterdag. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Pssst. Morgen is het maandag. ![]() |
|
en over 6 dagen is hetw eer zaterdag! wel vroeg opstaan dan he! Je moeder. ![]() |
|
quote:ik heb doordeweek toch geen tijd, drol.postkantoor tot half zes open. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Dat bedoelde ik niet, aars. Ik zei alleen maar dat het morgen maandag is. Overmorgen is het dinsdag trouwens. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 24-06-2007 17:09] ![]() |
|
quote:O. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Weet je trouwens dat het over drie dagen woensdag is? ![]() |
|
Nee. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
wow! over drie dagen alweer bijna weekend! Je moeder. ![]() |
|
quote: 4! ![]() |
|
Het wordt zo wel een beetje een topic van niets, hè? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: Ja inderdaad. Komt er binnenkort nog wat uit, wat de moeite waard is? Iets bloederigs met zombies ofzo? ![]() |
|
Ja, die split film van tarantino en rodriguez, en dan die laatste! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Oja GrindHouse toch? ![]() |
|
Precis, maar dan dus de rodriguez film. Die van tarantino schijnt meer thriller-achtig te zijn, die andere is met zombies. ![]() “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: Oeeeeh leuk plaatje ook, hebbuhh! Kan best onder mijn gejatte I Love Pirates. ![]() ![]() |
|
Ja, tom savini zit zelfs in planet terror. Iemand deze al gezien? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 24-06-2007 20:10] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |