![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ah top, thanks voor de info ![]() dat wordt dus import ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
Te koop: Het gaat beide om de Nederlandse versies van onderstaande films. Ze verkeren in uitstekende staat. Totaalprijs (excl. verzendkosten) 10 euro. Zie profiel voor m'n e-mail. ![]() ![]() Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
Je hebt mail verval. ![]() |
|
Ik zit me nu af te vragen of ik trauma ooit wel eens gezien heb. ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Het is zeker niet zijn beste werk maar bevat toch wel enkele vintage Argento momenten. Zijn nieuwste film "Giallo" schijnt ook weer erg tegen te vallen. Bummer! Hij was ooit zo goed. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
Ja, vroegah. Dat geld wel voor meer oude meesters. Afgelopen nacht weer stink of flesh gekeken, ik had 'em al een keer alleen gekeken, maar we hadden verder niets en mijn eega wilde 'em ook wel eens zien. Tuurlijk, hartstikke B, maar toch heeft die film wel wat. Sowies weird dat die ene gast z'n vrouw door allerlei lui laat nemen en dan zelf op een vrouwelijke zombie kruipt, lekker weird. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Net Drag me to hell gezien; er ging wel erg veel door de mond zeg maar; al met al goeie film met een bevredigend einde! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Afgelopen nacht the cook gekeken. Althans, geprobeerd. Na een half uur oid uitgezet, wat een meuk. Zonde van het geld. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Net op RTL8 gezien. ![]() Impressive. Erg ziek. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote:Echt? De trailer is wel erg zwak... Als ik op de trailer afga, lijkt het niet meer dan een leuke fim voor op TV... ![]() |
|
quote: Ik kijk geen tv so I wouldn't know ![]() Het is geen klassieker a la Hellraiser, maar er zit aardig wat smerigheid in en ik vond dat ouwe wijf iig geweldig! ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Hier wat nieuwe screenshots van (REC)2 http://www.bloody-disgusting.com/film/2233/gallery "The same talented directors from the first film (Jaume Balaguero and Paco Plaza) stick to the same claustrophobic concept in REC 2, but find new means of transferring fear from the screen to the spectator through the recording lens. It's said that they really jump the shark in the sequel" De film gaat in Oktober in Spanje in premiere. Over een Nederlandse release heb ik nog niks gehoord. Misschien in April, Imagine film festival Amsterdam? Daar beleefde de eerste film ook haar Nederlandse premiere tijdens de Night of Terror. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
quote:Puik plan, ik reserveer vast kaarten. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
De film Black Sheep vergelijkt zichzelf met Evil dead, Braindead en Bad Taste (!!!). Aangezien ik die laatste 2 tot mijn alltime fave's reken ben ik wel benieuwd of dit klopt..? Is deze film werkelijk van dat niveau? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Absoluut niet. De film is zeker niet slecht, leuk tijdvermaak, maar op geen enkele wijze kan Black Sheep zich in de verste verte meten met de vindingrijkheid van Bad Taste of de goorheid van Braindead. ![]() |
|
Uhm. Imo? Voor geen meter. Niet heel slecht ofzo, maar ik vond 'em en niet zo grappig en niet zo gory. Effecten zijn zeker goed, maar het feit dat het om schapen gaat, tsja, daar heb ik niet zoveel mee. Je hebt waarschijnlijk een nieuw-zeelandse recensie gelezen, want ik kan me voorstellen dat zij dit wel gaaf vinden, ze barsten daar van de schapen. Vast leuk als je een type bent die al bierend met vrienden een horror/comedy wil gaan kijken, maar ja, zo ben ik dus niet, hehe. edit: en wat WMP zegt, ja. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 21-07-2009 22:56] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Thanks voor de bevestiging; ik vermoedde al zoiets. Op een gegeven moment heb je ook elk dier wel gehad: spinnen, torren, vliegen, slakken, wormen, vleermuizen, haaien, piranha's, apen, slangen, krokodillen en weetikveelwatnogmeer en nu dus schapen. Het wachten is dan nog op het moment dat het konijn uit The holy grail zijn eigen spin-off krijgt. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Night of the Lepus: http://www.youtube.com/watch?v=xulXFB3-A3c Enge konijntjes ![]() Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
Vannacht [REC] gekeken, tijdens m'n nachtdienst in een huis met 18 verst.gehandicapten. Goeie sfeer voor zo'n film hehe. En daarna Hostel 2. Niet echt bijzonder, het einde was wel hilarisch, vooral het muziekje ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 22-07-2009 8:20] Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
Zondag Drag me to hell gekeken , wat een k..film! Of ben ik te oud voor dit type horrorfilms ![]() BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST ![]() |
|
quote: nee hoor, ga maar nederlandse metal luisteren ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
Wat was er dan precies kut aan? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
ho stop, ik moet hem nog zien!!!. straks gaat ie nog spoilers spugen! ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
Gisternacht Inside aka À l'intérieur gekeken, die ik via Mortis Rex had bekomen. Holy hell, wat een film. Spannend, enorrrm gory, verrassend einde (zag ik echt niet aankomen). Wat een vette aanrader, zeg! Mensen die houden van Brute (met een hoofdletter, ja) slasher/horrorfilms: Ga deze film kijken. Ik heb weinig met Frankrijk, maar de laatste tijd komen daar geweldige films vandaan! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |