![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
He, Wim, was je bestelling bij punkstuff nog gelukt man ? Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Ik ook. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Je hebt meel! ![]() “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Oja, heeft iemand deze van wes craven al gezien? ![]() Op imdb komt ie er niet zo goed van af, de acteurs zouden nogal slecht spelen, maar ik hoorde van een kollega dat me het toch een slachtfestijn is! ![]() ![]() ![]() “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote:ghegh, gezien man, ben alleen de laatste tijd zo vertieft dat ik mijn huis niet eens meer uitwil, hehe, sorry man.ik zal kijken of ik het via m'n werk op de post kan pleuren. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Is goed, hoor, heeft geen haast ofzo. ![]() “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
okay man ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Iemand hier Rottweiler al gezien ? vette gore over een robot hond die mensen sloopt. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Zegt me niets. Thee dead nextdoor gaat hier nu in de dvd spelert. ![]() “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: Ik heb hem op dvd maar vind hem zwaar tegenvallen. ![]() |
|
Ook interessant en recent ontdekt. Voor de Lovecraft liefhebbers : http://www.arkhambazaar.com interessante films en docu. ![]() |
|
http://www.imdb.com/title/tt0373883/ Ik ben eigenlijk helemaal niet van de halloweenfilms, maar die nieuwe wil ik wel zien, wat natuurlijk vooral komt door het feit dat Rob Zombie erachter zit. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Tsja, ik zie het als creatieve armoede om allerlei oudere (al dan niet klassieke) horrorfilms menen te moeten remaken. Ik ken eerlijk gezegd geen enkele remake die beter is dan het origineel. Bij de nieuwe Halloween verwacht ik dat ook zeker niet. ![]() |
|
quote: Helemaal mee eens! Maar goed, ik vind het origineel niet zo geweldig, dus daarom ben ik wel benieuwd. En zeker omdat zombie 'em doet, house of 1000 corpses en devil's reject vond ik 2 hoogtepunten qua horrorfilms van de afgelopen tijd. [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 10-10-2007 0:11] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
+1 al vond ik 28 days later The ring en The grudge erg genietbare remake films. Echter; Halloween van John Carpenter vind ik wel goeie horror; ik geloof zelfs een soort grondlegger van de Amerikaanse slashermovies met bepaalde typeringen zoals het opwachten achter deuren ofzo; ik zou t ff moeten opzoeken; met name het gehijg vanachter het masker gefilmd vond ik erg goed net als het muziekthema. Cool trouwens dat in de nieuwe Halloween Malcom McDowell zit; de glansacteur van A clockwork orange ![]() Toffe producernamen trouwens bij Feast; net zoals bij Shadow of the vampire (met een glansrol van Willem da Foe!) met producer Nicholas Cage. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 10-10-2007 0:21] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Ow, man, the fog schiet me net te binnen, wat een slechte remake! ![]() En de remake van dawn of the dead, niet supergoed ofzo, ook niet slecht, maar geef mij maar het origineel. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: Gezien en erg Rob Zombie, wie ik overigens een groot talent begin te vinden, damn, wat een mooie films maakt die man. Halloween is zeker geen goedkope remake, maar een eigentijdse vertaling van het halloween verhaal, ik vond hem 10x beter dan het orgineel.... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
quote: Nee, het origineel was goed ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Wel beter. ![]() “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: Vaak gaat dit op maar toch ken ik een aantal remakes die beter zijn dan hun originelen. Ik denk dan gelijk aan Ben-Hur en The Maltese Falcon of Ocean's 11. Maar ook films als The Fly, Alien (om maar on tipoc te blijven). Daarnaast heb je dingen zoals Pygmalion-My Fair Lady of Seven Samurai-Magnificent Seven die hetzelfde verhaal toch heel anders (niet per se beter maar zeker ook niet slechter) weten te vertellen en ik zou ze zeker niet van creatieve armoede betichten. Zo zijn er nog meer voorbeelden te noemen. Maar goed, in geval van horrors zal dit minder vaak opgaan aangezien die sowieso niet echt vaak cinematografische hoogstandjes zijn. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
The Fly van David Cronenberg vond ik idd erg vermakelijk; leuke vondst ook om je voer te 'voorkotsen' en een vrouw een larve te laten baren. ![]() Overigens is de cinematografische waarde niet aan de productie ed te hangen; bewijs is het doorbreken van low-budget talenten als -uiteindelijk- Romero, Raimi & Jackson. De grote fout met remakes is vrnl dat het met hedendaagse technieken te gelikt wordt, ipv ruw door het lage budget; daarnaast zijn er sinds het succes van Scream wel érg veel tiener-slasher movies uitgekomen. ![]() Je zou het kunnen vergelijken met de hedendaagse digitale -metal-cd producties; gelikt maar zielloos en onorigineel. Ik heb vandaag The Boneyard aangeschaft; de hoes prijst iig aan als 'in de stijl van Peter Jackson's Bad taste en Braindead. Hopelijk is t wat ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
haha the boneyard had je van mij gratis kunnen krijgen, een draak van een film. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Zijn er remakes van Ben Hur en Alien? ![]() |
|
quote: http://www.imdb.com/title/tt0016641/ http://www.imdb.com/title/tt0052618/ Voila. ![]() Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |