![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
[offtopic]Mau, had jij de 1985 dynamoshow van Slayer al op dvd? Je spaart dat soort dingen toch? Ik kan hem dit weekend wel meegeven aan Ol als je er belang bij hebt[offtopic] www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
quote: Volgens mij heb ik deze dvd al (youtube link in Slayer topic voor check) maar thanks anyway! Ontopique: Die splat pack die ik net noemde heeft toch behoorlijk wat bekende films gemaakt lees ik. Rotten fruit lijkt me wel tof: http://www.imdb.com/title/tt0402052/ Kent men werk van regisseur Greg McLean: http://www.imdb.com/name/nm0572562/ Zelf trouwens niet kunnen laten liggen: ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 26-12-2007 13:47] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Wolf Creek is erg gaaf. ![]() De andere films van hem, heb ik nog nooit gezien. [Dit bericht is gewijzigd door Bub op 07-01-2008 19:08] bub ![]() |
|
quote: Het is een aardig filmpje...als je van oude stoffige horror houdt. De film komt uit 1963 en Nicholson is nog zeer jong. Boris Karloff is natuurlijk de heerser in deze film! Persoonlijk mag ik er zo nu en dan graag naar kijken. De kwaliteit van de dvd zelf, welke je overal in de goedkoop bakken vindt, is kut. bub ![]() |
|
quote: +1 "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
quote: Klopt, maar Jack Nicholson lijkt al vanaf het eerste moment redelijk gestoord en je zou dus net zo goed kunnen redeneren dat het gewoon Jack is die doordraait en dingen 'ziet' ipv het hotel dat hem over de rand duwt. Terwijl in het boek de vader in het begin juist volkomen normaal en sympathiek is en door het hotel en alcohol (!) van een degelijk mens en goede vader gestaag in een maniak veranderd wordt. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Het jongetje ziet in de film ook "dingen", hè. Ik snap wel wat je bedoeld. Ik had het boek al gelezen, dat scheelt ook, natuurlijk, hehe. Toch denk ik dat Jack de perfecte man voor de rol is/was. The Shining is in mijn ogen de engste horrofilm die ik ken en ik heb er tig gezien. Ook de beste King verfilming die er is, al zal dus niet iedereen het met me eens zijn, maar ik spreek voor mezelf. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Iemand hier bekend met het meesterwerk "Dellamorte Dellamore " ?! Ik heb hem gisteren zitten bekijken en denk dat het één van de beste horrorfilms is die ik ooit zag .... http://www.imdb.com/title/tt0109592/ ![]() |
|
quote: Lang geleden is gehuurd. (op VHS uiteraard) en wat ik me kan herinneren was het een behoorlijk bijzondere film. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
quote: Oh, begrijp me niet verkeerd, ik vind de Shining een geweldige film, ik gaf alleen aan waarom Stephen King er nogal dubbel tegenover stond volgens hemzelf. Overigens vind ik de Shining niet de beste King verfilming, die eer vind ik uitgaan naar Shawshank Redemption, en ook Stand by Me en The Green Mile vind ik persoonlijk beter. Maar wat horror-films betreft vind ik The Shining als film inderdaad beter geslaagd dan bijv. Carrie, It of Christine. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Is ook mijn nr 1; ook om de klasse/ karakter vd film; maar ken je The Descent?; téringeng nl.. ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 07-01-2008 21:04] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
The Descent? Serieus? Daar zit modelmiepje Saskia Mulder toch in? Toch maar een keer een kans geven dan, ik heb het tot nu toe eigenlijk altijd een beetje links laten liggen omdat het er zo kansloos uitzag ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: en hele goede film is dat he ![]() de laatste film waar ik echt de huivers van kreeg was Zodiac. niet echt griezelig of zo maar die steekparij bij dat meer, dat was toch intens. ![]() |
|
Ik kijk net ff op imdb.com en ik heb werkelijk geen idee meer of ik die gezien heb. ![]() Het lijkt me wel, de hoes ziet er bijzonder bekend uit maar verder ringt er geen bell, hehe. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: Dat vind ik juist beter in de film, al die hocus pocus pilatus pas - ik wou dat ik een seriemoordenaar was - onzin doet me dan weer niks. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: In het boek komt de rol van het jongetje (met het "tweede gezicht") wat meer naar voren, in de film is het Jack die alle aandacht naar zich toetrekt. Ik vond de film veel beter dan het boek en dat heb ik niet vaak met een verfilming van King. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: Schijn bedriegt dan; Ijzersterke film nl... ![]() ![]() ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Ik zal het zeker eens kijken dan, dank voor de tip ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Wim, de films komen eraan hoor. Ik moest even een geschikt ripproggie vinden ![]() ![]() |
|
Prima, man! ![]() “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Net weer een keer the beyond gekeken. Wauwie.... “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote:Is King dan overigens meer gecharmeerd van die andere verfilming van The Shining? ![]() |
|
De Tv-miniserie? Ja, daar was King veel nauwer bij betrokken en zelf beschouwt hij dat als een veel betere adaptie van zijn boek. Maar geef mij maar Kubrick's versie, die miniserie is traag en prut. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
![]() Vanacht gekeken, tyfus wat vond ik hem eng haha Het is de lichtinval ;') ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |