![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: komt evil dead in de bios dan???? ![]() |
|
quote: Ik zag wel een trailer van Wrong Turn, leek er wel veel op ![]() ![]() |
|
Ik heb gister Ichi the Killer gezien! mhoehahahahaha! Gave film, hoewel minder bloederige actie dan verwacht, in zo'n trailer monteren ze het allemaal achter elkaar. Vooral 't einde vind ik leuk. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. ![]() |
|
House of 1000 corpses! ![]() Goede film, een tribuut aan TCM en de andere 80's horror films. ![]() dood ![]() |
|
quote: Ja, hij is gaaf hé! The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. ![]() |
|
ik vond em niet zo heel bijzonder, beetje erg weinig sfeer ![]() |
|
quote: Die beklemmende sfeer vind ik een groot kenmerk en grote kwaliteit van de Italiaanse 'Gallo(w)' movies. ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Ik heb 'em hier nog liggen, nog niet gekeken. Ben best benieuwd. The shining nu op veronica op de achtergrond, wat een enorme heerschfilm is dat toch. ![]() ![]() |
|
toch een van de betere horrorfilms van afgelopen tijd is "the descent". ![]() ![]() |
|
quote: Ja was wel goed,maar niet mijn favoriet ![]() |
|
quote:wat is je favoriete horror wel dan ? Fuck the world and fuck you ![]() |
|
![]() |
|
quote: nee, de mijne ook niet . dat zijn: night of the living dead dawn of the dead (zowel het orgineel als de briljante remake) en natuurlijk: alien (wat eigenlijk vooral een horrofilm is naar mijn bescheiden mening) maar the descent is gewoon ene hele goede film in het genre, best origineel en weer eens wat anders dan deel... van een reeks. ![]() |
|
Bestaan er horrors die echt gruwlijk zijn ![]() want amai, tis gwn lachwekkend vind 'k ![]() ![]() |
|
Tsja, je hebt humorhorror en je hebt horrorhorror, zeg maar. Goed voorbeeld vind ik is evil dead. Evil dead 1 -> horrorhorror Evil dead 2 etc -> humorhorror Maar de meningen verschillen nogal. ![]() |
|
ouwe, had jij nou alle films die je van verval wilde??? Fuck the world and fuck you ![]() |
|
1 maar. En die moet ik nog kijken, hehe. ![]() |
|
ok, je moet er dan nog 1 ? dan pik ik de rest in. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Ja, doe maar. Degene die ik ook nog wilde was al weg. Geen idee meer welke dat was, maar goed. ![]() ![]() |
|
quote: Volgens mij was dat Dead Next Door en die was inderdaad net verkocht. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
quote: Briljante humorhorror vind ik Bad taste en Braindead, kannibalenfilms zijn dan horrorhorror, maar als de geest ziek genoeg is haal je zelfs daar nog humor uit ![]() (Paniekerige stem) They cut off his genitals and ATE his testicals!! - Cannibal Ferox. hehe ![]() Overigens laatst Necrophagia - Through the eyes of the dead gezien; te slecht voor woorden weer, maar de intentie is goed wanneer de boswachter zijn lijk naast het riviertje de borsten afsnijdt om zich er vervolgens boven klaar te rukken; dit zorgde wel voor jolijt onder de aanwezigen LOL [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 22-10-2006 14:05] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Machtig stuk is dat! ![]() Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
Dat kan er maar 1 zijn: ![]() ![]() |
|
![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 29-10-2006 0:25] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |