![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
heb net de dvd van the beyond van fulci op amazon besteld, ik had een internettegoedbon gekregen van iemand. ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 15-10-2002 20:47] Oud Vuil. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Alleen dat muziekje blijft zo ontzettend in je hoofd zitten ![]() Zenial ![]() |
|
Cube!! Die film is echt fantastisch... Helaas is het eind een beetje slap, maar ik vond hem verder helemaal goed... Verder -> Braindead, the Exorcist, Bad Taste, The Dentist (als zijnde een lachfilm dan), Romero trilogie, The Shining, The Blair Witch Project... Ook beregoed -> Seven, 8MM, American Psycho! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
quote: die piano tune? die thanatos in een nummer(nieuw) gebruikt? die rulez, heb de ceedee, van fabio frizzi.(dacht ik) soundtrack. ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
Heb toen ik nog klein was slapeloze nachten overgehouden aan The Thing ![]() I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
ik aan de fog, slapeloze nachten. Oud Vuil. ![]() |
|
Vrijdag 6 december komt 'Horror express' uit 1972 met Christopher 'Saruman ![]() Kent iemand deze film en issie het aanzien waard? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Oude (hoewel oud?) horror in t midden van de nacht, Thanks BBC ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 28-11-2002 8:32] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
Ouwe films met Christopher Lee zijn altijd goed !! Hebben zo'n bepaalde beklemmende sfeer... Trouwens Angel heart, ook dik de moeite ! ![]() |
|
igg geen hellraiser meer, oew wat zijn die laatste slecht. ![]() heb eergisteren " the beyond " van lucio fulci op dvd binnen gekregen. gewoon mono en nix geen xtra features en gelul maar gewoon een klasse horrorfilm. morgen komt broertje(22) van m'n vrouw en z'n vriendin(20) langs om te kijken. is voor mij zo'n 18 jaar geleden, maar ik weet het meeste nog wel, dat onthou ik wel. ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
quote: Ja dat vind ik ook! Die films komen meestal heel laat op BBC.. En als ik dan moe ben, lijkt het allemaal nog griezeliger.. ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
Vanochtend Jeepers Creepers gezien, het was vermaak maar meer ook niet. Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
quote: KIJK, dat dacht ik dus wel. daarom kijk ik ook helemaal geen nieuwe horrorfilms(als ze er al zijn). deze ook al, ik lees de recensies en dan lijkt het aardig, maar bazzio, wij zitten toch al iets meer in de zelfde leeftijd als de gem. zm'er. ben jij ook een ouwe horrorfilmliefhebber? romero enzo? en vind je dan dat er ook nix cools meer uitkomt? Oud Vuil. ![]() |
|
Beetje prutsfilm, dat Jeepers Creepers, te kinderlijk en nep ![]() |
|
Ik hou niet van oude horrorfilms en ook niet van nieuwe ![]() ![]() |
|
quote: raar???? dat is horror!!!! verkracht worden door een boom, ![]() ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
quote: Slaap je slecht van he ![]() Long Tiem Dead is een betere in het genre ... Echt veel schrikmomenten (wel in donker kijken he!) ![]() |
|
quote: Idd wim, het is zelfs zo erg dat ik me niet eens een goede titel kan verzinnen. Ik had me ook wat voorgesteld van Ringu (japans). ![]() Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
quote: had romero maar resident evil gedaan. ![]() 'k ga nu echt. ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
quote: idd, dan was die film misschien nog iets geweest ![]() |
|
quote: Viel eigenlijk best wel mee toen ik Evil Dead weer eens ging kijken! ![]() Evil Dead = ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Je houdt dus van net recente ![]() Ikzelf ben stiekem toch benieuwd naar Freddy vs. Jason ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 13-12-2002 20:01] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Ik geloof dat m'n eerste horror....euhm...ja IT was van Stephen King. 'k was toen zo'n klein (metal loving) kruimeltje die na die film niet alleen de trap meer op durfde ![]() The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. ![]() |
|
Ed Gein! ![]() ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 14-12-2002 15:17] ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |